Najnovije vesti iz auto industrije
Buick Business Concept
Objavljeno: 23.04.2009.
Na sajmu automobila u Šangaju, kompanija General Motors, pod markom Buick, predstavila je studiju luksuznog menadžerskog automobila sa MPV karoserijom. U blago izmenjenom obliku, novi model bi mogao dobiti zeleno svetslo za serijsku proizvodnju...
Doba kada je Buick važio za najslavniju automobilsku kompaniju u SAD-u, daleko je iza nas. Ponuda modela marke Buick, poslednjih godina prošla je kroz različite promene, a danas je za nju ključno tržište Kina. Sledeći model iz nove ere je koncept MPV Business. Luksuzni modeli Volkswagen Multivan ili Mercedes-Benz Viano nisu ništa novo, pa je Buick upravo ovu kategoriju odabrao za proboj na najbrže rastućim tržištima.
Na sajmu automobila u Šangaju, Buick je predstavio koncept automobila, sa kojim planira ulazak u kategoriju velikoprostornih automobila. Karoserija je dugačka 5,3 metra, i omogućava smeštaj šest putnika, smeštenih u tri reda sedišta. Veliku varijabilnost enterijera omogućava veliko međuosovinsko rastojanje od 3,2 metra. Prednja vrata su klasična, dok u vrata za ulazak pozadi klizna. Dizajn modela Buick Business Concept tipičan je za automobile marke Buick, koji "koketira" sa azijskom dizajnerskom školom.
Ispod prednje haube nalazi se benzinski 4-cilindrični motor sa direktnim ubrizgavanjem goriva, zapremine 2,4 litra. Motor je opremjen funkcijom "start-stop" i spojen je sa elektromotorom, koji radi u kombinaciji sa benzinskim. Motor je uparen sa šestostepenim automatskim menjačem. Parametri hibridnog pogona nisu obelodanjeni, ali ubrzanje iz mesta do 100 km/h traje 12,9 sekundi, a maksimalna brzina je 190 km/h. Za kontakt sa podlogom zaduženi su pneumatici 275/40 R20.
Goran Sarić - Automagazin
U Srbiji je tokom 2008. godine poginulo 897 ljudi, od čega čak 120 vozača i putnika motocikla i mopeda. Rizik nastanka saobraćajne nezgode, kod vozača dvotočkaša je 2 do 8 puta veći nego kod vozača putničkog automobila. Rizik od smrtnih posledica, kod vozača motocikla je 45 puta veći nego kod putnika u putničkom automobilu...
Honda je danas objavila da je njeno novo hibridno vozilo Insight postal najprodavaniji evropski model u kategoriji vozila na hibridni ili alternativni pogon. Podaci koje je dostavio “Jato Dynamics” pokazuju da je u svom prvom punom mesecu prodaje, Insight postao najpopularniji model na tržištu benzinsko-električnih hibrida...
Kompanija Verano Motors, generalni uvoznik i distributer Peugeot automobila za Srbiju, otpočela je specijalnu akciju zamene već korišćenih automobila za nova uz doplatu. U želji da omoguće potencijanim kupcima da na što lakši način dođu do novog Peugeot vozila, u Verano Motors-u osmislili su akciju kupovine novih automobila po sistemu „staro za novo“
Nova Opel Insignia ecoFLEX spaja nisku potrošnju goriva i nisku emisiju štetnih gasova bez kompromisa u performansama i voznoj dinamici. Sa potrošnjom od samo 5,2 litre dizela na 100 km i emisijom 136 g/km CO2, omogućuje snagu od 118 kW/160 KS i do 380 Nm obrtnog momenta – sve to zahvaljujući snažnom turbo-dizel common-rail motoru nove generacije, posebno razvijenom za ovaj model.
Na inicijativu zaposlenih u Grand Motorsu, generalnom uvozniku i prodavcu vozila tri poznata brenda, 17. juna u prostorijama poslovnog centra na Novom Beogradu, organizovana je akcija dobrovoljnog davanja krvi, kojoj se odazvalo osamnaestoro zaposlenih, bezmalo četvrtina svih radno angažovanih u beogradskom delu ove kompanije...
Kompanija EKO SERBIA sa redakcijama časopisa Maxim i Top Speed 17.06.2009. u 19.30h organizuje CELEBRITY PIT STOP, gde će se slavne ličnosti iz sveta medija, umetnosti i show biznisa takmičiti u brzoj proveri 6 ključnih tačaka automobila.
Predstavljamo Vam najinteresantnije fotografije snimljene prilikom testiranja najsnažnijeg Mitsubishi modela današnjice. Kompletan foto album sa Mitsubishi Lancer EVO X u glavnoj ulozi, možete pogledati u galeriji portal ili klikom na
LINK...
Automobili Peugeot 207 CC i Opel Tigra dobiće ljutog konkurenta iz francuske, po imenu Renault Twingo CC. Iako su ga mnogi očekivali još na sajmu automobila u Ženevi, tamo se nije pojavio. Datum prezentacije ne znamo, ali to ne očekujemo uskoro...
U subotu 13.06.2009. god. na letnjoj scena izletišta ’’Potok’’ u Jagodini održana je druga po redu akcija pod nazivom ’’Znajem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’ koja za cilj ima povećanje bezbednosti dece u saobraćaju. Akciju su organizovali Hyundai Auto Beograd u saradnji sa svojom dilerskom kućom ’’Svetozarevo promet’’ iz Jagodine, pod pokroviteljstvom Narodne kancelarije predsednika Republike...