Najnovije vesti iz auto industrije
GM u Rusiji otvorio pogon za sklapanje automobila
Objavljeno: 08.11.2008.
General Motors (GM) je danas otvorio 300 miliona dolara vrednu, fleksibilnu fabriku za sklapanje automobila u Sankt Peterburgu u Rusiji. Fabrika će pored već ostvarenog GM-ovog kapaciteta od 100.000 vozila proizvoditi i dodatnih 70.000 vozila u zajedničkom projektu i partnerskim objektima u toj zemlji.
Proizvodiće terenska vozila Opel Antara i Chevrolet Captiva, a od kraja 2009.godine i novi Chevrolet Cruze kompaktno vozilo u sedan izvedbi. Fabrika ima fleksibilan, moderan dizajn koji može da ispratiti mnoštvo različitih modela.
"U potpunosti smo posvećeni našoj strategiji rasta u Rusiji." - rekao je Carl-Peter Forster, predsednik General Motors-a u Evropi. "Rusija ima mogućnosti da postane primarno evropsko tržište za GM već u 2009.godini. Sa pet jakih marki na tržištu, mi smo vodeći strani proizvođač. Ovu poziciju želimo i da sačuvamo."
GM-ova prodaja u Rusiji je porasla za 44% u periodu od januara do septembra 2008.godine, te tako nadmašila privredni rast od 23% i postigla rekord od 256.765 vozila. GM-ov udeo u tržištu je dostigao novi vrhunac of 10,9% u Rusiji, a 2006. godine udeo je bio tek 6,5%. U prvih devet meseci ove godine, Chevrolet je zadržao titulu ruske omiljene strane marke sa prodajom od 33,5% (ili 44.000 automobila i terenskih vozila) od ukupno 175.800 vozila. U istom periodu, Opel je bio brend sa najbržom stopom rasta u zemlji sa prodajom većom za 73% od preko 78.000 vozila.

"Naš pogon u Sankt Peterburgu će raditi po istim visokim standardima koji su nam u poslednje vreme doneli glavne nagrade za kvalitet naših vozila." - rekao je Carl-Peter Forster. Nova fabrika, koja se nalazi u Šušariju u okolini Sankt Petersburga, zapošljavaće 1.700 ljudi. GM-ovi novi radnici su prošli kroz intenzivnu obuku vezanu za svetski proizvodni sistem kompanije, koji se fokusira na vrhunski kvalitet u svim procesima, kontinuiran razvoj i angažovanost radne snage.
Goran Sarić - Automagazin
Ministar turizma u vladi Crne Gore, gospodin Predrag Nenezić i direktor NTO CG, gospodin Saša Radović, otvorili su, 26. juna, predstavništvo Nacionalne turističke organizacije u Beogradu. Predstavnišrtvo je smešteno u centru Beograda u „Zepter“ palati, u ulici Kralja Petra 32. Fotografije snimljene na otvaranju kancelarije Nacionalne turističke organizacije Crne Gore možete pogledati klikom na
LINK...
Chevrolet Cruze Alaina Menua isticaće se u mnoštvu svojom posebno dizajniranom dekoracijom na WTCC trci u Portu, Portugal, koja je na rasporedu ovog vikenda. Nova i originalna dekoracija pobednički je projekt takmičenja “Mladi? Kreativni? Chevrolet!” 2009., u kategoriji vizuelne umetnosti...
Od danas kompanija Vitro Group, generalni uvoznik automobila marke Citroen za Srbiju, ima novi, informativno potpuniji, dizajnerski moderniji i intuitivniji internet sajt. Od danas za sve informacije o Citroenu u Srbiji mogu se pronaći na adresi
www.citroen.rs...
Ako sudimo po oznaci modela, pred nama je Lamborghini Gallardo čiji agregat razvija 550 konjskih snaga, sa pogonom na zadnje točkove. Snimak enterijera otkriva nam da je pred automatskim E-Gear menjačem prednost dobio manuelni...
Francuska kompanija Peugeot odlučila je da blago promeni izgled i tehniku svog modela Peugeot 207. Facelift je na prvi pogled teško vidljiv, i uočiće ga samo bolji poznavaoci modela ove francuske kompanije...
Hyundai Motor Company, najveći proizvođač automobila u Južnoj Koreji, 23. juna dostigao je brojku od milion automobila eksportovanih na afrički kontinent. Jubilarni, milioniti primerak Hyundai automobila koji je stigao u Afriku, bio je model Elantra, namenjen egipatskom tržištu...
Ljiljana Todorović iz Trešnjevice kod Paraćina je preuzela Folksvagen Polo koji se dodeljuje u OMV nagradnoj igri „Igraj i osvoji!“. Ključeve automobila joj je na OMV benzinskoj stanici u Beogradu uručio direktor prodaje OMV Srbija Karolj Lajko. GPS uređaje za automobil, preuzeli su i dobitnici druge nagrade u mesečnom izvlačenju...
Izlazeći u novembru 2009.god., novi Citroën C3 ima jaku ambiciju: da zameni bestseler koji je prodan u više od 2 miliona primeraka. “Ovo je velika obnova marke i daje nam ono što nam je potrebno da dostignemo cilj povećanja tržišnog udela još više, i među pojedincima i među firmama kao kupcima'', kaže Frederik Banzet, Upravni Direktor Citroën-a...
Konačno su svetslot dana ugledale i prve zvanične fotografije i informacije o novoj generaciji modela Citroen C3. Pred nama je automobil sa najvećim prednjim staklom, ali najmanjim krovom u svojoj kategoriji. U automobilu kraćem od 4 metra, putnici će na raspolaganju imati i izdašan prtljažni prostor, čija zapremina iznosi 300 litara...