AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Lifestyle - Žizel Bundšen promoter Ipaneme

Lifestyle - Žizel Bundšen promoter Ipaneme

Najplaćenija manekenka na svetu, Žizel Bundšen, promovisla je novu liniju Ipanema sandala i papuča u Eurostar tauer hotelu, u Madridu. Nova kolekcija inspirisana je semenom, jer kako glasi slogan nove kolekcije, sve počinje i rađa se iz semena...

Papuče nisu samo trendi i udobne, već i simbolizuju ljubav prema prirodi. Naime, svakim kupljenim parom papuča, učestvujete u očuvanju "Brazilian Atlantic forest", koja je veoma važna za zemlju, jer ima raznolik biljni i životinjski svet. Papuče se mogu naći u raznim bojama i već su u prodaji širom sveta. Samo brend kao što je Ipanema, sa svojim veselim i trpskims stilom, može da nosi ime jedne od najlepših plaža na svetu. Ipanema ne oblači samo vaša stopala lepotom i komforom, mi oblačimo vašu dušu duhom leta. Boje i tonovi daju sjaj i toplinu sa puno stila.

Lifestyle - Žizel Bundšen promoter Ipaneme

Širok spektar proizvoda, sa varijacijom tema koje se odnose na modu, nude izbor za svačiji stil i ukus. Ali, postoji jedna stavr koja je zajednička svim našim prozivodima: iznenađujuća udobnost, koja je rezultat napredne tehnoligije. Anatomska linija, na primer, ima ekskluzivan sistem koji oblikuje uložak prema vašem stopalu. Udobnost i ventilacija su karakteristike jednistvene za Ipanema-u, koja ima proizvode kako za žene i muškarce tako i za decu i novorođenčad. Ove jedinstvene karakteristike čine Ipanemu još jednim velikim uspehom Grendene-a, najveće kompanije u Brazilskoj industriji obuće i jednom od najvećih kompanija na svetu. Tako se deo Brazilskog duha izvozi u više od 85 zemalja širom sveta. Sa oko 190 miliona pari proizvedenih godišnje, Grendene nudi prozvode koji nose određenu društvenu odgovornost, u skladu sa njihovim visokim kvalitetom. Hiljade radnih mesta je stvoreno i 99% inudstrijskog otpada je reciklirano, pokazujući time poštovanje prema potrošačima, društvu i planeti. I, naravno, modi. Preko 50 svetskih tv i novinskih kuća, bili su na konferenciji za štampu u Madridu. Žizel je za novu kolekciju rekla da ih i sama nosi i da ih preporucuje svim devojkama: “Kada sam dizajnirala papuče, razmišljala sam o tome da budu nosive, udobne i da ih možete kombinovati uz sve što obučete. Ovo su papuče i za plažu i za noćne izlaske.” - rekla je ona.

Iako je pre konferencije rečeno da nema pitanja o privatnom životu, ova profesionalna manekenka izašla je u susret većini novinara koje je zanimao njen privatan život. Na pitanje da li je istina da je na njenom venčanju bilo pucnjave na fotoreportere, Žizel je rekla: “Ne, to nije istina, to je izmišljeno i napisano samo da bi se te novine prodale.” Brazilska lepotica odgovarala je na pitanja da li voli da se kocka i da li se razume u fudbal? “Ne, ne volim da se kockam i kladim. I ne znam mnogo o fudbalu. Moram da priznam da se nikada nisam kockala ni u kockarnicima u Las Vegasu. “ Osim što je ova lepotica prelepa na naslovnim stranama, revijama, tv reklama, na koferenciji u Madridu obučena u zlatnu haljinu, bez foto šopa i mnogo šminke izgledala je fenomenalno. Konferencija u Madridu koštala je organizatore preko sto hiljada evra, tako da se milionski bankovni račun ove brazilske lepotice uvećao za još par stotina hiljada evra. Ipanema PR

Hyundai Santa Fe 2010 - diskretan facelift za korejski SUV

Hyundai Santa Fe 2010 - diskretan facelift za korejski SUV

Korejski Hyundai Santa Fe trenutno se nalazi na polovini svog životnog ciklusa, a kako bi se na tržištu održao u istoj kondiciji, pripremljen je mali facelift. Izmene se odnose kako na enterijer, tako i na eksterijer, a pored dva nova dizel motora, tu je i novi 6-stepeni automatski menjač...
1.4 TSI - International Engine of the Year 2009

1.4 TSI - International Engine of the Year 2009

Kako popuniti prazninu izmedju agregata 2.0 FSI (150 ks) i motora turbo FSI (200 ks), koji pokrece sportsku verziju Golfa GTI ? Volkswagen je pronasao odgovor na ovo pitanje. Agregat koji u sebi ima integrisan mehanicki kompresor i turbo. Rezultat je 160 KS, a sve to crpi iz samo 1.4 litra zapremine !
International Engine of the Year 2009 - Pobednik je Volkswagen

International Engine of the Year 2009 - Pobednik je Volkswagen

Motor godine 2009 postao je Volkswagenov četvorocilindrični 1.4 Twincharger. Pobednika ankete "International Engine of the Year" izabralo je 65 članova žirija iz 32 zemlje sveta, među kojima nema automobilskih stručnjaka iz Srbije. Ove godine ogdržano je jedanaesto izdanje izbora za "International Engine of the Year", a prvi put ovaj zanimljiv izbor održan je 1999. godine...
CELEBRITY EKO PIT STOP

CELEBRITY EKO PIT STOP

Kompanija EKO SERBIA sa redakcijama časopisa Maxim i Top Speed 17.06.2009. organizovali su CELEBRITY PIT STOP, gde su se slavne ličnosti iz sveta medija, umetnosti i show biznisa takmičili u brzoj proveri 6 ključnih tačaka automobila. Legendarni Pavle Komnenović i Andrej Kulundžić, članovi EKO Racing tima, pobrinuli su se da takmičenje bude fer i korektno i proglasiti pobednike!
Srbija - zemlja bezbednih motociklista

Srbija - zemlja bezbednih motociklista

U Srbiji je tokom 2008. godine poginulo 897 ljudi, od čega čak 120 vozača i putnika motocikla i mopeda. Rizik nastanka saobraćajne nezgode, kod vozača dvotočkaša je 2 do 8 puta veći nego kod vozača putničkog automobila. Rizik od smrtnih posledica, kod vozača motocikla je 45 puta veći nego kod putnika u putničkom automobilu...
Honda Insight na vrhu top lista

Honda Insight na vrhu top lista

Honda je danas objavila da je njeno novo hibridno vozilo Insight postal najprodavaniji evropski model u kategoriji vozila na hibridni ili alternativni pogon. Podaci koje je dostavio “Jato Dynamics” pokazuju da je u svom prvom punom mesecu prodaje, Insight postao najpopularniji model na tržištu benzinsko-električnih hibrida...
Verano Motors - Specijalna letnja akcija zamena „staro za novo“

Verano Motors - Specijalna letnja akcija zamena „staro za novo“

Kompanija Verano Motors, generalni uvoznik i distributer Peugeot automobila za Srbiju, otpočela je specijalnu akciju zamene već korišćenih automobila za nova uz doplatu. U želji da omoguće potencijanim kupcima da na što lakši način dođu do novog Peugeot vozila, u Verano Motors-u osmislili su akciju kupovine novih automobila po sistemu „staro za novo“
YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje