AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Više stila i brige za životnu okolinu za Ford Focus

Više stila i brige za životnu okolinu za Ford Focus

Najbolje prodavana evropska gama Fordovih vozila, kompaktan Focus, nastavlja da jača uz dostupnost novog „Ford Individual“ programa personalizacije vozila, opcione kamere na zadnjoj strani vozila, i 1.6-litarskog Duratorq TDCi motora usaglašenog sa Stepenom-5...

Više stila i brige za životnu okolinu za Ford Focus

Ford Individual Stil Opcija Ford Individual kompleta do sada je bila namenjena za paletu vozila Ka, Fiesta, Kuga, Mondeo, S-MAX i Galaxy sa ciljem da ponudi zahtevnijim kupcima nešto ekstra – pojedinosti koje kreiraju atmosferu luksuza i umetničkog rada. Sada, na Salonu vozila u Ženevi 2009., to je prošireno na najbolje prodavan model kompanije u Evropi, na Focus. Dizajnerski tim za personalizaciju vozila Ford Europe razvio je originalan komplet za unutrašnju personalizaciju kako za veliku seriju Focus Ghia tako i za modele Titanium sa 3-vrata, 5-vrata ili karavan. Za Focus Ghia, Ford Individual komplet nudi ekskluzivne celovite kožne presvlake za sedišta od dve vrste posebno odabrane kože vrhunskog kvaliteta. . Ultra-glatka Napa koža koristi se na jastucima sedišta i na gornjoj površini naslona sedišta gde je utisnut karakterističan logo „Individual“. Ovim je postignut elegantan kontrast sa centralnim delovima sedišta koja su finalizirana odgovarajućom bojom, sa redovima od horizontalnih tapaciranih bordura i dvostrukim bodom istog tona na krupnoj kožnoj teksturi. Ekskluzivni kompleti kod Focus Ghia dostupni su u dve boje koje su u skladu i dopunjavaju unutrašnju sredinu Focus-a. Uočljiva izvedba u boji Ivory nudi kožne Arizona Brown umetke na vratima i zaštitnoj vrećici menjača i inovativan ukras sedišta od kože boje Ivory sa kontrastnim kožnim Arizona Brown umecima na ivicama sedišta. Verzija kože visokog kvaliteta u boji Ebony takođe je dostupna. Za Focus Titanium, komplet Ebony koristi isti inovativan dizajn sedišta kao i Ghia, ali sa sportskom sofisticiranom kombinacijom jastuka od Napa kože i središnjim delovima sedišta od Alcantara. Sa svim ovim izvedbama, grejana prednja sedišta su standardna, a sedište vozača je dodatno poboljšano sa podešavanje u 6 pravaca.

Više stila i brige za životnu okolinu za Ford Focus

Osvetljeni detalji Kako Ghia tako i Titanium Ford „Individual“ kompleti za Focus nude takođe i odstojne ploče i – za vozila sa manuelnim prenosom – krušku ručice na menjaču osvetljenu štedljivim crvenim LED diodama. Ovo svojstvo doprinosi visoko-tehničkom izgledu specijalnih unutrašnjih obrada, uklapa se crveno osvetljenje Focus-ovih instrument uređaja sa ambijentalnim osvetljenjem Titanium serije. Ostali jedinstveni Ford Individual detalji uključuju debele velur podne obloge vrhunskog kvaliteta sa ušivenim 'nubuck' ivicama i posebno razvijene detalje kao što su papučice obložene aluminijumom za seriju Titanium, i hromirani zaštitni poklopci spoljnih retrovizora za Ghia-u. "Upravo je više od dve godine od kada smo uveli Fordov program za personalizaciju vozila, i naš mali tim dizajnera radeći na tim kompletima obuhvatio je praktično kompletnu Fordovu paletu." - rekao je Martin Smith, Izvršni direktor dizajna za Ford Evropu. "Cilj nam je da našim kupcima ponudimo vozila čija unutrašnjost odražava visok kvalitet, i gde je to moguće, pakete za spoljni stajling koji će učiniti da se njihovo vozilo izdvaja iz mase i čak bude bolje sesti u njega nego ga gledati." - dodao je Smith. „Oduševljen sam što sada kupcima našeg Focus-a dajemo Ford Individual tretman“.

Više stila i brige za životnu okolinu za Ford Focus

Nova retrovizor kamera na zadnjoj strani vozila Obimnoj listi opcija za Ford Focus, sada je dodata nova praktična kamera sa zadnje strane vozila. Nov sistem kamere montiran na zadnja vrata prtljažnika koja se podižu na gore, prvi put viđen na prelazu za For Kugu, daje jasan pregled prostora sa zadnje strane vozila i automatski ga prikazuje na kolor displeju veličine 7 inča kada je izabrana vožnja u nazad. Pregled prostora koji obezbeđuje kamera dat je pod prilično širokim uglom i dovoljno nisko da bi vozaču pomogao da izbegne niske prepreke i znatno smanjuje verovatnoću da prilikom hoda u nazad udari u niske prepreke ili male pešake. Grafički prikaz na slici datoj na kolor displeju od 7 inča identifikuje prostor veličine dva metra sa zadnje strane vozila. Grafika pomaže vozaču tako što mu pokazuje u kom pravcu će vozilo da se kreće, ako zadrži trenutni ugao zakretanja vozila, a linije koje usmeravaju kretanje vozila menjaju boju pošto se smanjuje rastojanje do neposredne prepreke. Ako vozač treba da odabere hod u napred i izvrši neophodna podešavanja u zakretanju, prikaz prostor iza vozila ostaje na pokazivaču 10 sekundi, ili sve dok se ne postigne ubrzanje od 15km/h za kretanje vozila u napred. Pošto se završilo sa manevrisanjem hoda u nazad, displej vraća prikaz koji je prethodio odabranom hodu vozila u nazad. Ako je u specifikaciji visoka serija navigacionog sistema od 7 inča, retrovizor kamera dolazi kao standardna oprema. Međutim, retrovizor kamera može da bude takođe i opcija kada je u specifikaciji ekonomski opravdan SD navigacioni sistem.

Više stila i brige za životnu okolinu za Ford Focus

1.6-litara Duratorq TDCi ispunjava propise za 5. Stepen emisije izduvnih gasova U predviđanju budućih zahteva po pitanju emisije izduvnih gasova i poboljšanja po životnu sredinu, Ford je među prvima lansirao motor serije 1.6-litara Duratorq TDCi usaglašen sa propisima 5 Stepena emisije izduvnih gasova za svoju najbolje prodavanu seriju Focus. Obe verzije, kako 90 KS tako i 109 KS motori od 1.6-litara TDCi biće sada proizvođeni sa ciljem da striktno ispunjavaju propise koji se odnose na emisiju izduvnih gasova koje će zakon usloviti od 1. januara 2011. godine za sva novo registrovana vozila. Da bi se postigao ovaj zahtevni cilj, bile su potrebne detaljne tehničke izmene. Definisani su novi injektori, na usisnom sistemu je izvršena revizija, a na izduvnom sistemu je ugrađen jedan senzor za kiseonik. Posebno je izvršena revizija kalibracije kompletnog motora i prihvaćen je standardni obložen filter za dizel čestice (cDPF) kojim je eliminisana potreba da se koristi gorivo sa aditivima za obe opcije motora. Središte pažnje tima bilo je usmereno na očuvanje ekonomičnosti potrošnje goriva i veličine emisije izduvnog gasa CO2 na istim impresivnim nivoima u poređenju sa već štedljivim primerima 4. Stepena. Sa svojim novim relativnim vrednostima emisije izduvnih gasova 5. Stepena i prosekom emisije CO2 od svega 119 g/km i respektivno, kombinovanom ekonomičnom potrošnjom goriva od samo 4,5 l/100 km (62.7 mpg) u evropskom ciklusu vožnje*, novi modeli 1.6-litara TDCi Focus-a nastavljaju da vode takmičenje. Nov motor 1.6-litara TDCi Stepena 5. biće dostupan u okviru palete vozila Ford Focus, bez obzira na stil karoserije ili seriju. Gunnar Herrmann iz Ford Global C-Car Vehicle Line Direktor je naglasio, "Preduzimamo ovaj sledeći korak sada jer smo obavezni da rešavamo buduće izazove i da našim kupcima damo priliku upravo sada, da kupe vozilo koje ne samo da ispunjava zahteve 2011. godine i to dve godine u napred, već im takođe omogućava da iskoriste sve buduće poreske bonuse za vozila koja ispunjavaju zahteve 5. Stepena“. *Napomena: Navedeni podaci o ekonomičnosti goriva zasnovani su na evropskoj Direktivi o ekonomičnosti goriva EU 80/1268/EEC i razlikovaće se od rezultata ciklus vožnje po pitanju ekonomičnosti goriva u ostalim regionima sveta. Grand Motors

Ford Shelby GT500 Super Snake

Ford Shelby GT500 Super Snake

Kada ceo dan pišete o tome, kako je neki automobil dobio pneumatike sa nižim otporom kotrljanja, menjač CVT i štedljiviji motor, to brzo počne da vam ide na nerve. Za promenu se pobrinuo Carroll Shelby, idejni tvorac modela od kojih se diže kosa na glavi. Pred nama je Ford Shelby GT500 Super Snake, pored kojeg "obični" Ford Mustang izgleda kao beba...
Renault Clio i Megane u ediciji World Series

Renault Clio i Megane u ediciji World Series

Renault nam predstavlja specijalnu seriju modela Clio i Megane, inspirisanih "World Series by Renault" takmičenjem. Oba modela karakteriše sportski akcenat, a modeli World Series Clio, Mégane hatchback i Mégane Coupe biće predstavljeni na britanskoj stazi Silverstone, tokom vikenda...
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D - više snage, manja potrošnja

Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D - više snage, manja potrošnja

Tri godine posle uvođenja na tržište, aktuelna (četvrta) generacija modela Mitsubishi Pajero, dobija modernizovan turbodizel četvorocilindrični motor 3.2 DI-D i unapređen automatski menjač. Snaga motora povećana je sa dosadašnjih 190 konjskih snaga, na 200 KS, dok je emisija CO2 smanjena sa 280 grama po pređeniom kilometru, na 224 g/km...
Caractere Audi Q5

Caractere Audi Q5

Za sve one kojima Audi Q5 nije dovoljno atraktivan i agresivan, tjuner Caractere pripremio je specijalni optički tjuning paket: prednji branik sa spojlerom, zadnji branik sa velikim difuzorom, pragovi, krila i nove felne...
Renault Clio RS Gordini - dizajnerski predlog

Renault Clio RS Gordini - dizajnerski predlog

Najsportskiji Renault Clio Renault Sport, pripremljen u odeljenju Gordini, trebao bi izgledati agresivnije od standardnog modela Clio RS. Francuski dizajner Thomas Clavet, ne čekavši zvaničnu premijeru, predstavio nam je njegov predlog izgleda najsportskijeg Renaulta...
Sportec SPR1 M - 858 konja za Porsche 911 Turbo

Sportec SPR1 M - 858 konja za Porsche 911 Turbo

Švajcarska kompanija Sportec objavila je prve informacije o svom najnovijem projektu na bazi modela Porsche 911 Turbo. Sportec je objavio paket izmena, pod imenom SPR1 T80, koje su snagu motora povećale na monstruoznih 858 konjskih snaga...
Peugeot širi mrežu u Srbiji - Svečano otvoren Blue Box u Zrenjaninu

Peugeot širi mrežu u Srbiji - Svečano otvoren Blue Box u Zrenjaninu

Ovlašćeni diler Peugeot proizvoda, firma Premi-trade d.o.o. otvorilia je u četvrtak, 2. jula 2009. godine, Peugeot-ov servisno-prodajni salon Blue Box u Zrenjaninu, u Radničkoj ulici broj 40. Prostor površine 2000 metara kvadratnih izgrađen je u skladu sa najvišim standardima francuskog proizvođača automobila...
Škoda Auto opet glavni partner Tour de France

Škoda Auto opet glavni partner Tour de France

Ovogodišnje, 96. izdanje najslavnije biciklističke trke na planeti, Tour de France, po šesti put biće održano uz potporu kompanije Škoda Auto. Ovogodišnji Tour de France startuje u subotu, 4. jula u Monaku. Cilj trke je tradicionalno na Champs-Élysées, u centru Pariza...
Mazda Srbija - Mazda korača napred uz novu Mazdu3

Mazda Srbija - Mazda korača napred uz novu Mazdu3

Mazda Srbija i Crna Gora prodala je u prvih šest meseci ove godine ukupno 430 vozila, što predstavlja porast od 14% u odnosu na isti period prošle godine (ukupno 377 vozila od januara do juna 2008. godine). Najveći porast beleži se kod modela Mazda2 (67%), Mazda5 (88%) i Mazda6 (16%)...
BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje