Najnovije vesti iz auto industrije
Fiat 500 Abarth - Cena poznata, prodaja počela
Objavljeno: 22.02.2009.
Fiat ovih dana na tržištima Zapadne Evrope počinje prodaju "nabildovane" verzije modela Abarth 500 i Abarth 500 Essesse. Osnovna cena modela Abarth 500, koji poseduje veoma izdašnu osnovnu opremu, u Nemačkoj iznosi 18.100 Eura...
Pod haubom modela Abarth 500 diše sportski agregat zapremine 1,4 litra, sa oznakom T-Jet. Agregat poseduje turbo punjač marke IHI, i razvija maksimalnu snagu od 135 konjskih snaga pri 5.500 o/min i maksimalni obrtni moment od 206 Nm pri 3000 o/min. "Nabildovani" gradski mališan iz mesta do "stotke" stiže za samo 7,9 sekundi i dostiže maksimalnu brzinu od 205 km/h.
Od standardnog Fiata 500 razlikuje se po tvrđe podešenom vešanju. Električno pojačan upravljački sistem podešen je prema sportskim kriterjumima, a za bolju kontrolu autoobila i bolju trakciju, zadužena je elektronska kontrola diferencijala. Na luminijumske felne montirani su pneumatici dimenzija 195/45 R16, a za kočenje se brinu diskovi prečnika 284 mm napred i 240 mm pozadi. Sportski karakter modela Abarth 500 može se ulepšati paketom Esseesse. Snaga motora pojačana je na 160 KS, a obrtni moment na 230 Nm. U paket spada i 15 mm niže vešanje, snažniji kočioni sistem i 17-inčne felne, sa pneumaticima 205/40 R17.

Već osnovna oprema modela Abarth 500 je bogata. U opremu je uključeno sedam airbaga, ESP, , sistem Blue&Me (Radio sa USB konektorom i Bluetoothom), pojačivač sa subwooferom, manuelna klimatizacija i sportska sedišta... Karoserija ima raširena blatobrane i bočne pragove, zadnji krovni spojler, sportsk auspuh da dve izduvne cevi, aluminijumske predale. Osnovna cena za nemačko tržište iznosi 18.100 Eura, dok je za paket Esseesse treba izdvojiti dodatnih 2.500 Eura.
Goran Sarić - Automagazin
Zajedno sa potvrdom debija na septembarskom sajmu automobila u Frankfurtu, stiže nam još zanimljiviji materijal - renderi nove generacije modela Saab 9-5, koji nam dolaze direktno iz Saaba. To tvrdi server www.saabsunited.com, od koga smo rendere i preuzeli...
Ministar turizma u vladi Crne Gore, gospodin Predrag Nenezić i direktor NTO CG, gospodin Saša Radović, otvorili su, 26. juna, predstavništvo Nacionalne turističke organizacije u Beogradu. Predstavnišrtvo je smešteno u centru Beograda u „Zepter“ palati, u ulici Kralja Petra 32. Fotografije snimljene na otvaranju kancelarije Nacionalne turističke organizacije Crne Gore možete pogledati klikom na
LINK...
Chevrolet Cruze Alaina Menua isticaće se u mnoštvu svojom posebno dizajniranom dekoracijom na WTCC trci u Portu, Portugal, koja je na rasporedu ovog vikenda. Nova i originalna dekoracija pobednički je projekt takmičenja “Mladi? Kreativni? Chevrolet!” 2009., u kategoriji vizuelne umetnosti...
Od danas kompanija Vitro Group, generalni uvoznik automobila marke Citroen za Srbiju, ima novi, informativno potpuniji, dizajnerski moderniji i intuitivniji internet sajt. Od danas za sve informacije o Citroenu u Srbiji mogu se pronaći na adresi
www.citroen.rs...
Ako sudimo po oznaci modela, pred nama je Lamborghini Gallardo čiji agregat razvija 550 konjskih snaga, sa pogonom na zadnje točkove. Snimak enterijera otkriva nam da je pred automatskim E-Gear menjačem prednost dobio manuelni...
Francuska kompanija Peugeot odlučila je da blago promeni izgled i tehniku svog modela Peugeot 207. Facelift je na prvi pogled teško vidljiv, i uočiće ga samo bolji poznavaoci modela ove francuske kompanije...
Hyundai Motor Company, najveći proizvođač automobila u Južnoj Koreji, 23. juna dostigao je brojku od milion automobila eksportovanih na afrički kontinent. Jubilarni, milioniti primerak Hyundai automobila koji je stigao u Afriku, bio je model Elantra, namenjen egipatskom tržištu...
Ljiljana Todorović iz Trešnjevice kod Paraćina je preuzela Folksvagen Polo koji se dodeljuje u OMV nagradnoj igri „Igraj i osvoji!“. Ključeve automobila joj je na OMV benzinskoj stanici u Beogradu uručio direktor prodaje OMV Srbija Karolj Lajko. GPS uređaje za automobil, preuzeli su i dobitnici druge nagrade u mesečnom izvlačenju...
Izlazeći u novembru 2009.god., novi Citroën C3 ima jaku ambiciju: da zameni bestseler koji je prodan u više od 2 miliona primeraka. “Ovo je velika obnova marke i daje nam ono što nam je potrebno da dostignemo cilj povećanja tržišnog udela još više, i među pojedincima i među firmama kao kupcima'', kaže Frederik Banzet, Upravni Direktor Citroën-a...