Najnovije vesti iz auto industrije
Grand Motors - Volvo XC60 zvanično u prodaji
Objavljeno: 22.10.2008.
Svečanom promocijom na Auto Show Novi Sad, Grand Motors, eksluzivni uvoznik automobila Volvo, zvanično je počeo prodaju novog vrhunskog modela u programu te marke – crossovera XC60. Novi Volvoov adut na izuzetno dinamičnom tržištu vozila namenjenih za svakodnevnu upotrebu, ali i sport, rekreaciju i avanturu, jedan je od hitova na osmom novosadskom auto sajmu...
Volvo XC60 je među retkim pravim premijerama ove izložbe, ali su među glavnim zaslugama za izuzetan interes posetilaca atraktivan dizajn, izvanredno uređen enterijer, a posebno brojni elektronski sistemi koji čine da je bezbednost ovog crossovera bez premca u njegovoj kategoriji. XC60 je prvo Volvoovo, ali za sada i jedino vozilo u klasi koje se serijski, bez doplate, oprema novim sigurnosnim sistemom City Safety. To je „pametan“ elektronsko-laserski sistem, koji automatski, bez vozačeve intervencije, pri brzinama nižim od 30 km/h sasvim zaustavlja XC60, ako se previše približava vozilu ispred.

I po unutrašnjem uređenju, opremi, ubrzanjima, maksimalnoj brzini i ekonomičnosti to je jedan od vrhunskih modela u svojoj klasi. Srbija je jedno od prvih tržišta ne samo u regionu, već i u jugoistočnom delu Evrope na kojem je počela prodaja ovog noviteta. Našim kupcima će najzanimljivija biti verzija sa dizel motorom od 2,4 litra (163 KS), šestostepenim ručnim menjačem, pogonom na sva četiri točka i bogatim paketom opreme Base koja, sa carinom transportnim troškovima i PDV-om, košta 37.900 evra, u dinarskoj protivvrednosti.
Goran Sarić – Automagazin
Foto: Milomir Bošković
Zajedno sa potvrdom debija na septembarskom sajmu automobila u Frankfurtu, stiže nam još zanimljiviji materijal - renderi nove generacije modela Saab 9-5, koji nam dolaze direktno iz Saaba. To tvrdi server www.saabsunited.com, od koga smo rendere i preuzeli...
Ministar turizma u vladi Crne Gore, gospodin Predrag Nenezić i direktor NTO CG, gospodin Saša Radović, otvorili su, 26. juna, predstavništvo Nacionalne turističke organizacije u Beogradu. Predstavnišrtvo je smešteno u centru Beograda u „Zepter“ palati, u ulici Kralja Petra 32. Fotografije snimljene na otvaranju kancelarije Nacionalne turističke organizacije Crne Gore možete pogledati klikom na
LINK...
Chevrolet Cruze Alaina Menua isticaće se u mnoštvu svojom posebno dizajniranom dekoracijom na WTCC trci u Portu, Portugal, koja je na rasporedu ovog vikenda. Nova i originalna dekoracija pobednički je projekt takmičenja “Mladi? Kreativni? Chevrolet!” 2009., u kategoriji vizuelne umetnosti...
Od danas kompanija Vitro Group, generalni uvoznik automobila marke Citroen za Srbiju, ima novi, informativno potpuniji, dizajnerski moderniji i intuitivniji internet sajt. Od danas za sve informacije o Citroenu u Srbiji mogu se pronaći na adresi
www.citroen.rs...
Ako sudimo po oznaci modela, pred nama je Lamborghini Gallardo čiji agregat razvija 550 konjskih snaga, sa pogonom na zadnje točkove. Snimak enterijera otkriva nam da je pred automatskim E-Gear menjačem prednost dobio manuelni...
Francuska kompanija Peugeot odlučila je da blago promeni izgled i tehniku svog modela Peugeot 207. Facelift je na prvi pogled teško vidljiv, i uočiće ga samo bolji poznavaoci modela ove francuske kompanije...
Hyundai Motor Company, najveći proizvođač automobila u Južnoj Koreji, 23. juna dostigao je brojku od milion automobila eksportovanih na afrički kontinent. Jubilarni, milioniti primerak Hyundai automobila koji je stigao u Afriku, bio je model Elantra, namenjen egipatskom tržištu...
Ljiljana Todorović iz Trešnjevice kod Paraćina je preuzela Folksvagen Polo koji se dodeljuje u OMV nagradnoj igri „Igraj i osvoji!“. Ključeve automobila joj je na OMV benzinskoj stanici u Beogradu uručio direktor prodaje OMV Srbija Karolj Lajko. GPS uređaje za automobil, preuzeli su i dobitnici druge nagrade u mesečnom izvlačenju...
Izlazeći u novembru 2009.god., novi Citroën C3 ima jaku ambiciju: da zameni bestseler koji je prodan u više od 2 miliona primeraka. “Ovo je velika obnova marke i daje nam ono što nam je potrebno da dostignemo cilj povećanja tržišnog udela još više, i među pojedincima i među firmama kao kupcima'', kaže Frederik Banzet, Upravni Direktor Citroën-a...