AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Restilizovana Honda Legend

Restilizovana Honda Legend

Na moskovskom salonu automobila, Honda je po prvi put u Evropi prikazala restilizovanu Hondu Legend. Unapređeni model daje novi i snažniji karakter vodećem modelu Honde i predstavlja odgovor na reakcije kupaca na prethodnu verziju modela...

Restilizovana Honda Legend

Najupečatljivije su izmene eksterijera Legend-a, jer su restilizovana velika sveta, prednja krila i branici i dodati naplatci prečnika 18 inča u standardnoj verziji. Ispod restilizovane haube, nalazi se jedan od najsnažnijih V6 motora u ovom segmentu sa snagom koja odgovara motoru V8, ali istovremeno i sa mirnoćom rada i potrošnjom goriva koje odgovaraju njegovoj konfiguraciji. • Novi V6 motor radne zapremine 3,7 litara sa povećanim obrtnim momentom, smanjenom emisijom CO2 i potrošnjom goriva • Bolje ubrzanje • Značajne izmene u izgledu • Revidirani automatski menjač sa kraćim odzivom promene brzine, kao i znatno osetljivija krilca za promenu brzine • Povećana absorpcija buke postignuta unapređenjem Aktivnog sistema smanjenja buke (Active Noise Cancellation system)

Restilizovana Honda Legend

Radna zapremina novog motora je povećana za 200 cm3, što daje novom Legend-u značajno veći obrtni momenat pri svakom broju obrtaja. Pored ovog povećanja zapremine, V6 motor je opremljen i sistemom VTEC (Promenljivo tajmiranje ventila i eletronska kontrola podizača - Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) i na izduvnim ventilima, što je na prethodnoj verziji bilo učinjeno samo sa usisnim ventilima. Ovo je dovelo do povećanja obrtnog momenta za 20% na srednjem rasponu broja obrtaja. Posledica je povećano osećanje snage motora, kao i poboljšano ubrzanje.

Restilizovana Honda Legend

Pored unapređenog motora, tu je i novi petostepeni menjač koji pruža vozaču mogućnost veće iskorišćenosti i uživanja u pogonskoj jedinici. Novi menjač je opremljen izmenjenom ručicom pravog hoda i omogućava vozaču poboljšanu kontrolu nad izborom stepena prenosa, uz pomoć unapređenih krilaca za menjanje brzine smeštenih na volanu i novog softvera za promenu brzine. Novi menjač reaguje brže na komande vozača čak i u običnom automatskom režimu rada i pruža pristup snazi motora koja je najpovoljnija. Udruženi efekti unapređene transmisije i povećanog obrtnog momenta doveli su do toga da novi Legend postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,1 sekundu, odnosno 0,2 sekunde brže nego ranije. Potrošnja goriva i emsija CO2 su takođe smanjeni u odnosu na prethodnu verziju modela.

Restilizovana Honda Legend

U središtu koncepta novog Legend-a nalazi se oprema kabine usmerena ka smanjenju napora prilikom vožnje u najrazličitijim uslovima. Ovaj automobil opremljen je čitavim nizom NVH (Noise, Vibration and Harshness – Buka, vibracije i udarci) tehnologija. Najnapredniji među njima je Aktivni sistem smanjenja buke (Active Noise Cancellation system - ANC), koji smanjuje buku niske frekvencije, emitujući suprotne zvučne talase putem ’Bose’ muzičkog sistema. Potpuno nova u ovom modelu je i podloga povećanih svojstava prigušenja buke, a koja je istovremeno lakša od uobičajene. Akustički vetrobran i unapređeni silen blokovi doprinose još većem komforu i udobnosti.

Bezbednost je jedna od najbitnijih odlika Legend-a, a skupu bezbednosne opreme koji je i do sada bio upečatljiv dodati su i aktivni nasloni za glavu. Novi nasloni za glavu su po principu rada slični onima koji se mogu naći kod modela Civic i Accord, a upotpunjeni su i sistemom ACE (Inženjering napredne kompatibilnosti - Advanced Compatibility Engineering) koji je korišćen u izradi strukture karoserije. Na pojedinim tržištima je kao opcioni deo opreme u ponudi Adatpibilni tempomat (Adaptive Cruise Control) i sistem CMBS (Collision Mitigation Braking System – Sistem kočenja za izbegavanje sudara) koji koristi radar milimetarskog opsega sa ciljem otkrivanja i smanjenja rizika od sudara. Šasiji Legend-a je takođe posvećena pažnja u cilju poboljšanja njegovog neverovatno stabilnog, a u isto vreme i živahnog držanja na putu. Iako napredni sistem pojačane stabilnosti sa pogonom na svim točkovima (SH-AWD - Super Handling – all Wheel Drive) nije pretpreo nikakve promene, sistem oslanjanja je poboljšan kako bi se postigla udobnija vožnja i bolje upravljanje. Legend, koji je i do sada bio bogato opremljen, u novoj verziji je dobio još nekoliko dodataka. Putnici sada mogu uživati na zadnjim sedištima sa grejačima, dok je ’Bose’ muzički sistem sada opremljen i USB priključkom, za lako priključivanje iPod-a. Delta Automoto PR

Fiat 500 Barbie Concept

Fiat 500 Barbie Concept

U čast 50. rođendana megapopularne lutke Barbie, italijanski proizvođač automobila, Fiat, napravio je posebno izdanje popularnog modela 500. Blještavo ružičasti Fiat 500, ukrašen draguljima, nastao je kao plod saradnje kompanija Fiat Centro Stile i Mattel. Wallpaper možete pogledati klikom na LINK...
Tigar besplatno kontroliše ispravnost pneumatika

Tigar besplatno kontroliše ispravnost pneumatika

Tigar Trade, najveći komercijalni entitet u okviru Tigar Grupe, pokrenuo je akciju besplatne kontrole pneumatika u svojim servisima širom Srbije, u periodu do 16. aprila. Ovom akcijom vozačima se omogućava da u vreme prelaska sa zimskih na letnje uslove vožnje svoje automobile provere po posebno povoljnim uslovima...
Sajam u Ženevi videlo 648.000 posetilaca

Sajam u Ženevi videlo 648.000 posetilaca

Sajam automobila u Ženevi, koji je završen proteklog vikenda, videlo je 9,3% manje posetilaca nego prošle godine. Ovogodišnje izdanje sajma automobila u Ženevi posetilo je 648.000 posetilaca...
Porsche Panamera - tehnički detalji i cene u Nemačkoj

Porsche Panamera - tehnički detalji i cene u Nemačkoj

Porsche tvrdi da će model Panamera postati lider u segmentu u oblasti voznih osobina, ali i potrošnje goriva. Prvi Porsche kupe automobil sa pet vrata, biće predstavljen na sajmu automobila u Šangaju, jer je Kina za ovaj model i celu marku tržište sa visoko rastućim potencijalom. Pre premijere, Porsche nas je "počastio" sa nekoliko svetskih premijera u oblasti tehnike...
Mercedes “preoteo” tvorca BMW serije 7

Mercedes “preoteo” tvorca BMW serije 7

Dizajner Karim Habib tvorac je novog BMW-a serije 7. Ako sudimo po izgledu nove "sedmice", čini se da je Karim Habib bio izuzetno dobro motivisan. Izgleda da je od konkurentskog Mercedes-Benza stigla bolja ponuda...
Ssangyong C200 Eco Concept - spreman za Seul

Ssangyong C200 Eco Concept - spreman za Seul

Korejski proizvođač automobila, SsangYong, priprema dvadeset modela koje će predstaviti u narednih pet godina. Dizajnerski pravac koji će slediti novi modeli, otkriva nam novi koncept imena Ssangyong C200 Eco Concept...
Euro NCAP: Volkswagen Golf osvojio maksimalnih 5 zvezdica

Euro NCAP: Volkswagen Golf osvojio maksimalnih 5 zvezdica

Volkswagen Golf šeste generacije osvojio je maksimalan učinak na Euro NCAP testovima bezbednosti. I pored novih kriterijuma NCAP-a, novi Volkswagen Golf uspeo je da osvoji 35 bodova za zaštitu odraslih putnika, što je učinak od 97 % i više nego dovoljno za maksimalnih 5 zvezdica za bezbednost...
Opel Insignia – evropski automobil godine dostupan i kao karavan

Opel Insignia – evropski automobil godine dostupan i kao karavan

Kada se kupci sjate kako bi kupili sasvim nov automobil u vreme ekonomske krize, tada se sigurno radi o posebnom vozilu. Do danas je u Evropi naručeno nekih 75.000 Insignia. Premijera trećeg noviteta iz Insignijine linije – Sports Tourera – daje javnosti još jedan razlog za kupovinu evropskog automobila 2009. godine.
Nova Acura spremna za New York

Nova Acura spremna za New York

Kompanija Acura, na sajmu automobila u New Yorku predstaviće koncept svog novog crossover automobila, koji će na tržištu direktno konkurisati modelu BMW X6. Pred nama su prve fotografije...
Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje