AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Restilizovana Honda Legend

Restilizovana Honda Legend

Na moskovskom salonu automobila, Honda je po prvi put u Evropi prikazala restilizovanu Hondu Legend. Unapređeni model daje novi i snažniji karakter vodećem modelu Honde i predstavlja odgovor na reakcije kupaca na prethodnu verziju modela...

Restilizovana Honda Legend

Najupečatljivije su izmene eksterijera Legend-a, jer su restilizovana velika sveta, prednja krila i branici i dodati naplatci prečnika 18 inča u standardnoj verziji. Ispod restilizovane haube, nalazi se jedan od najsnažnijih V6 motora u ovom segmentu sa snagom koja odgovara motoru V8, ali istovremeno i sa mirnoćom rada i potrošnjom goriva koje odgovaraju njegovoj konfiguraciji. • Novi V6 motor radne zapremine 3,7 litara sa povećanim obrtnim momentom, smanjenom emisijom CO2 i potrošnjom goriva • Bolje ubrzanje • Značajne izmene u izgledu • Revidirani automatski menjač sa kraćim odzivom promene brzine, kao i znatno osetljivija krilca za promenu brzine • Povećana absorpcija buke postignuta unapređenjem Aktivnog sistema smanjenja buke (Active Noise Cancellation system)

Restilizovana Honda Legend

Radna zapremina novog motora je povećana za 200 cm3, što daje novom Legend-u značajno veći obrtni momenat pri svakom broju obrtaja. Pored ovog povećanja zapremine, V6 motor je opremljen i sistemom VTEC (Promenljivo tajmiranje ventila i eletronska kontrola podizača - Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) i na izduvnim ventilima, što je na prethodnoj verziji bilo učinjeno samo sa usisnim ventilima. Ovo je dovelo do povećanja obrtnog momenta za 20% na srednjem rasponu broja obrtaja. Posledica je povećano osećanje snage motora, kao i poboljšano ubrzanje.

Restilizovana Honda Legend

Pored unapređenog motora, tu je i novi petostepeni menjač koji pruža vozaču mogućnost veće iskorišćenosti i uživanja u pogonskoj jedinici. Novi menjač je opremljen izmenjenom ručicom pravog hoda i omogućava vozaču poboljšanu kontrolu nad izborom stepena prenosa, uz pomoć unapređenih krilaca za menjanje brzine smeštenih na volanu i novog softvera za promenu brzine. Novi menjač reaguje brže na komande vozača čak i u običnom automatskom režimu rada i pruža pristup snazi motora koja je najpovoljnija. Udruženi efekti unapređene transmisije i povećanog obrtnog momenta doveli su do toga da novi Legend postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,1 sekundu, odnosno 0,2 sekunde brže nego ranije. Potrošnja goriva i emsija CO2 su takođe smanjeni u odnosu na prethodnu verziju modela.

Restilizovana Honda Legend

U središtu koncepta novog Legend-a nalazi se oprema kabine usmerena ka smanjenju napora prilikom vožnje u najrazličitijim uslovima. Ovaj automobil opremljen je čitavim nizom NVH (Noise, Vibration and Harshness – Buka, vibracije i udarci) tehnologija. Najnapredniji među njima je Aktivni sistem smanjenja buke (Active Noise Cancellation system - ANC), koji smanjuje buku niske frekvencije, emitujući suprotne zvučne talase putem ’Bose’ muzičkog sistema. Potpuno nova u ovom modelu je i podloga povećanih svojstava prigušenja buke, a koja je istovremeno lakša od uobičajene. Akustički vetrobran i unapređeni silen blokovi doprinose još većem komforu i udobnosti.

Bezbednost je jedna od najbitnijih odlika Legend-a, a skupu bezbednosne opreme koji je i do sada bio upečatljiv dodati su i aktivni nasloni za glavu. Novi nasloni za glavu su po principu rada slični onima koji se mogu naći kod modela Civic i Accord, a upotpunjeni su i sistemom ACE (Inženjering napredne kompatibilnosti - Advanced Compatibility Engineering) koji je korišćen u izradi strukture karoserije. Na pojedinim tržištima je kao opcioni deo opreme u ponudi Adatpibilni tempomat (Adaptive Cruise Control) i sistem CMBS (Collision Mitigation Braking System – Sistem kočenja za izbegavanje sudara) koji koristi radar milimetarskog opsega sa ciljem otkrivanja i smanjenja rizika od sudara. Šasiji Legend-a je takođe posvećena pažnja u cilju poboljšanja njegovog neverovatno stabilnog, a u isto vreme i živahnog držanja na putu. Iako napredni sistem pojačane stabilnosti sa pogonom na svim točkovima (SH-AWD - Super Handling – all Wheel Drive) nije pretpreo nikakve promene, sistem oslanjanja je poboljšan kako bi se postigla udobnija vožnja i bolje upravljanje. Legend, koji je i do sada bio bogato opremljen, u novoj verziji je dobio još nekoliko dodataka. Putnici sada mogu uživati na zadnjim sedištima sa grejačima, dok je ’Bose’ muzički sistem sada opremljen i USB priključkom, za lako priključivanje iPod-a. Delta Automoto PR

Otvoreno predstavništvo NTO Crne Gore u Beogradu

Otvoreno predstavništvo NTO Crne Gore u Beogradu

Ministar turizma u vladi Crne Gore, gospodin Predrag Nenezić i direktor NTO CG, gospodin Saša Radović, otvorili su, 26. juna, predstavništvo Nacionalne turističke organizacije u Beogradu. Predstavnišrtvo je smešteno u centru Beograda u „Zepter“ palati, u ulici Kralja Petra 32. Fotografije snimljene na otvaranju kancelarije Nacionalne turističke organizacije Crne Gore možete pogledati klikom na LINK...
Posebna dekoracija za Chevroletov automobil na WTCC  trci u Portu

Posebna dekoracija za Chevroletov automobil na WTCC trci u Portu

Chevrolet Cruze Alaina Menua isticaće se u mnoštvu svojom posebno dizajniranom dekoracijom na WTCC trci u Portu, Portugal, koja je na rasporedu ovog vikenda. Nova i originalna dekoracija pobednički je projekt takmičenja “Mladi? Kreativni? Chevrolet!” 2009., u kategoriji vizuelne umetnosti...
Novi Citroenov sajt u Srbiji

Novi Citroenov sajt u Srbiji

Od danas kompanija Vitro Group, generalni uvoznik automobila marke Citroen za Srbiju, ima novi, informativno potpuniji, dizajnerski moderniji i intuitivniji internet sajt. Od danas za sve informacije o Citroenu u Srbiji mogu se pronaći na adresi www.citroen.rs...
Lamborghini Gallardo LP550-2

Lamborghini Gallardo LP550-2

Ako sudimo po oznaci modela, pred nama je Lamborghini Gallardo čiji agregat razvija 550 konjskih snaga, sa pogonom na zadnje točkove. Snimak enterijera otkriva nam da je pred automatskim E-Gear menjačem prednost dobio manuelni...
Peugeot 207 - Facelift

Peugeot 207 - Facelift

Francuska kompanija Peugeot odlučila je da blago promeni izgled i tehniku svog modela Peugeot 207. Facelift je na prvi pogled teško vidljiv, i uočiće ga samo bolji poznavaoci modela ove francuske kompanije...
Hyundai izvezao u Afriku više od milion automobila

Hyundai izvezao u Afriku više od milion automobila

Hyundai Motor Company, najveći proizvođač automobila u Južnoj Koreji, 23. juna dostigao je brojku od milion automobila eksportovanih na afrički kontinent. Jubilarni, milioniti primerak Hyundai automobila koji je stigao u Afriku, bio je model Elantra, namenjen egipatskom tržištu...
OMV: Ljiljana Todorović iz Trešnjevice dobila Folksvagen Polo

OMV: Ljiljana Todorović iz Trešnjevice dobila Folksvagen Polo

Ljiljana Todorović iz Trešnjevice kod Paraćina je preuzela Folksvagen Polo koji se dodeljuje u OMV nagradnoj igri „Igraj i osvoji!“. Ključeve automobila joj je na OMV benzinskoj stanici u Beogradu uručio direktor prodaje OMV Srbija Karolj Lajko. GPS uređaje za automobil, preuzeli su i dobitnici druge nagrade u mesečnom izvlačenju...
Novi Citroen C3 - Prelep, mlad,  pametan

Novi Citroen C3 - Prelep, mlad, pametan

Izlazeći u novembru 2009.god., novi Citroën C3 ima jaku ambiciju: da zameni bestseler koji je prodan u više od 2 miliona primeraka. “Ovo je velika obnova marke i daje nam ono što nam je potrebno da dostignemo cilj povećanja tržišnog udela još više, i među pojedincima i među firmama kao kupcima'', kaže Frederik Banzet, Upravni Direktor Citroën-a...
Citroën C3: Prve zvanične informacije i fotografije

Citroën C3: Prve zvanične informacije i fotografije

Konačno su svetslot dana ugledale i prve zvanične fotografije i informacije o novoj generaciji modela Citroen C3. Pred nama je automobil sa najvećim prednjim staklom, ali najmanjim krovom u svojoj kategoriji. U automobilu kraćem od 4 metra, putnici će na raspolaganju imati i izdašan prtljažni prostor, čija zapremina iznosi 300 litara...
Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje