AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Restilizovana Honda Legend

Restilizovana Honda Legend

Na moskovskom salonu automobila, Honda je po prvi put u Evropi prikazala restilizovanu Hondu Legend. Unapređeni model daje novi i snažniji karakter vodećem modelu Honde i predstavlja odgovor na reakcije kupaca na prethodnu verziju modela...

Restilizovana Honda Legend

Najupečatljivije su izmene eksterijera Legend-a, jer su restilizovana velika sveta, prednja krila i branici i dodati naplatci prečnika 18 inča u standardnoj verziji. Ispod restilizovane haube, nalazi se jedan od najsnažnijih V6 motora u ovom segmentu sa snagom koja odgovara motoru V8, ali istovremeno i sa mirnoćom rada i potrošnjom goriva koje odgovaraju njegovoj konfiguraciji. • Novi V6 motor radne zapremine 3,7 litara sa povećanim obrtnim momentom, smanjenom emisijom CO2 i potrošnjom goriva • Bolje ubrzanje • Značajne izmene u izgledu • Revidirani automatski menjač sa kraćim odzivom promene brzine, kao i znatno osetljivija krilca za promenu brzine • Povećana absorpcija buke postignuta unapređenjem Aktivnog sistema smanjenja buke (Active Noise Cancellation system)

Restilizovana Honda Legend

Radna zapremina novog motora je povećana za 200 cm3, što daje novom Legend-u značajno veći obrtni momenat pri svakom broju obrtaja. Pored ovog povećanja zapremine, V6 motor je opremljen i sistemom VTEC (Promenljivo tajmiranje ventila i eletronska kontrola podizača - Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) i na izduvnim ventilima, što je na prethodnoj verziji bilo učinjeno samo sa usisnim ventilima. Ovo je dovelo do povećanja obrtnog momenta za 20% na srednjem rasponu broja obrtaja. Posledica je povećano osećanje snage motora, kao i poboljšano ubrzanje.

Restilizovana Honda Legend

Pored unapređenog motora, tu je i novi petostepeni menjač koji pruža vozaču mogućnost veće iskorišćenosti i uživanja u pogonskoj jedinici. Novi menjač je opremljen izmenjenom ručicom pravog hoda i omogućava vozaču poboljšanu kontrolu nad izborom stepena prenosa, uz pomoć unapređenih krilaca za menjanje brzine smeštenih na volanu i novog softvera za promenu brzine. Novi menjač reaguje brže na komande vozača čak i u običnom automatskom režimu rada i pruža pristup snazi motora koja je najpovoljnija. Udruženi efekti unapređene transmisije i povećanog obrtnog momenta doveli su do toga da novi Legend postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,1 sekundu, odnosno 0,2 sekunde brže nego ranije. Potrošnja goriva i emsija CO2 su takođe smanjeni u odnosu na prethodnu verziju modela.

Restilizovana Honda Legend

U središtu koncepta novog Legend-a nalazi se oprema kabine usmerena ka smanjenju napora prilikom vožnje u najrazličitijim uslovima. Ovaj automobil opremljen je čitavim nizom NVH (Noise, Vibration and Harshness – Buka, vibracije i udarci) tehnologija. Najnapredniji među njima je Aktivni sistem smanjenja buke (Active Noise Cancellation system - ANC), koji smanjuje buku niske frekvencije, emitujući suprotne zvučne talase putem ’Bose’ muzičkog sistema. Potpuno nova u ovom modelu je i podloga povećanih svojstava prigušenja buke, a koja je istovremeno lakša od uobičajene. Akustički vetrobran i unapređeni silen blokovi doprinose još većem komforu i udobnosti.

Bezbednost je jedna od najbitnijih odlika Legend-a, a skupu bezbednosne opreme koji je i do sada bio upečatljiv dodati su i aktivni nasloni za glavu. Novi nasloni za glavu su po principu rada slični onima koji se mogu naći kod modela Civic i Accord, a upotpunjeni su i sistemom ACE (Inženjering napredne kompatibilnosti - Advanced Compatibility Engineering) koji je korišćen u izradi strukture karoserije. Na pojedinim tržištima je kao opcioni deo opreme u ponudi Adatpibilni tempomat (Adaptive Cruise Control) i sistem CMBS (Collision Mitigation Braking System – Sistem kočenja za izbegavanje sudara) koji koristi radar milimetarskog opsega sa ciljem otkrivanja i smanjenja rizika od sudara. Šasiji Legend-a je takođe posvećena pažnja u cilju poboljšanja njegovog neverovatno stabilnog, a u isto vreme i živahnog držanja na putu. Iako napredni sistem pojačane stabilnosti sa pogonom na svim točkovima (SH-AWD - Super Handling – all Wheel Drive) nije pretpreo nikakve promene, sistem oslanjanja je poboljšan kako bi se postigla udobnija vožnja i bolje upravljanje. Legend, koji je i do sada bio bogato opremljen, u novoj verziji je dobio još nekoliko dodataka. Putnici sada mogu uživati na zadnjim sedištima sa grejačima, dok je ’Bose’ muzički sistem sada opremljen i USB priključkom, za lako priključivanje iPod-a. Delta Automoto PR

Nova Honda Civic - prve simulacije

Nova Honda Civic - prve simulacije

Nedavno su se u Japanu pojavili neoficijalni renderi nove generacije modela Civic, koji bi svetlost dana trebao ugledati 2011. godine. Predstavljamo Vam prvi render mogućeg izgleda modela Civic...
Hondin Open day je obeležila velika posećenost

Hondin Open day je obeležila velika posećenost

Delta Automoto, generalni zastupnik Honda automobila za tržište Srbije, organizovao je u subotu 23. maja, Open day za vreme kojeg su svi ljubitelji Honde mogli da testiraju najnovije modele. Za samo 7 sati, koliko je trajao dan „otvorenih“ vrata, bilo je 157 test voznji i preko 200 posetilaca.Otvorena vrata Hondinog salona na Novom Beogradu, primila su preko 200 posetilaca koji su želeli da testiraju Hondine modele, od malog Jazz-a do najprodavanijeg Accord-a i atraktivnog Hybrid-a...
Proslava 20 godina Mazde MX-5 na Le Manu za sve entuzijaste

Proslava 20 godina Mazde MX-5 na Le Manu za sve entuzijaste

Ove godine, legendarna svetska trka izdržljivosti biće mesto za proslavu dvadesetogodišnjice rođenja najvoljenijeg roudstera na svetu: Mazde MX-5. Prvi put predstavljen na salonu u Čikagu u februaru 1989. godine, originalni Mazda MX-5 (u to vreme sa imenom Miata) uticao je na ponovno vraćanje dvoseda roudstera na scenu...
Novi Renault Grand Scenic dolazi na scenu

Novi Renault Grand Scenic dolazi na scenu

Novi Renault Grand Scenic nastavlja uspeh prethodne generacije. Posebna pažnja posvećena unutrašnjem prostoru i njegovoj ergonimiji. Pored toga, dosta toga urađeno je i na polju voznih osobina, koje su bazirane na one kod modela Megane. Novi Renault Grand Scenic u prodaju kreće uskoro, a u ponudi će imati verzija sa 5 i 7 mesta...
Audi - svakom radniku premija od 5.300 eura

Audi - svakom radniku premija od 5.300 eura

Kompanija Audi će, kao i svake godine, svojim radnicima isplatiti specijalnu premiju, koja se odnosi na ostvarivanje profita u prethodnoj fiskalnoj godini. Kao i prošle, Audi će i ove godine podeliti 157 miliona eura, odnosno 5.300 eura po radniku...
ARIEL - planovi za budućnost

ARIEL - planovi za budućnost

Mala britanska kompanija Ariel, koja se proslavila sa vozilom Atom, otkrila je deo svojih planova za budućnost. Šef kompanije, Simon Saunders, izjavio je da još uvek nemaju sve detalje o novom automobilu, ali je obećao jednako zanimljiv automobil kao što je bio Atom...
Rally Sardinia - galerija fotografija

Rally Sardinia - galerija fotografija

Predstavljamo Vam seriju fotografija snimljenih na šestoj "rundi" Svetskog Reli Šampionata, koja se održava u Italiji. Najbolje reli vozače na planeti, u akciji na Rally Sardinia, možete imati i na svom desktop-u. Dovoljno je samo da kliknete na LINK...
Honda - Nova tehnologija spoja mozak-mašina

Honda - Nova tehnologija spoja mozak-mašina

Hondin institut za istraživanje u Japanu je pokrenuo saradnju sa ATR, Međunarodnim institutom za napredna istraživanja u telekomunikacijama, i Shimadzu korporacijom za razvoj prve na svetu tehnologije spoja mozak-mašina (BMI) koja omogućava upravljanje robotom samo putem ljudskih misli i ne zahteva nikakve fizičke kontakte...
Audi Q3 2026
Slika nedelje