Najnovije vesti iz auto industrije
Honda na sajmu automobila u Beogradu
Objavljeno: 29.03.2009.
Delta Automoto, generalni uvoznik Honda automobila za tržište Srbije, održao je juče, 26.3.2009. na svom štandu u hali 1 konferenciju za novinare. Honda je ove godine, u svom izložbenom prostoru izborom prirodnih materijala, imala ideju da naglasi važnost očuvaja životne sredine što je u skladu sa globalnom strategijom Honde koja u svakom svom procesu od proizvodnje pa do reciklaže svojih proizvoda polazi od toga...
Cilj koncepta štanda je bio da se i na taj način utiče na podizanje ekološke svesti vozača, ali da se i pojedinim elementima dizajna ukaže na poreklo Honda brenda.
Kada je sajamska ponuda u pitanju, Honda je pripremila značajne pogodnosti za kupovinu. Akcija odloženog plaćanja na 6 rata bez kamate i bez banaka važiće i za vreme sajma, a pripremljen je i poseban cenovnik sa izuzetno atraktivnim, značajno nižim cenama za sve Honda modele.

Direktor programa Honda, Stevan Kristić, u svom govoru stavio je naglasak na Hondinu strategiju očuvanja životne sredine. „Ono čemu se ove godine posebno nadamo, i zbog čega smo i napravili jedan ovakav štand, a to se inače i uklapa u globalnu Hondinu strategiju, je da će konačno značajniji broj naših vozila na hibridni pogon naći nove vlasnike na našim prostorima. Zato smo se potrudili da ova EKO vozila ovog puta budu EKO u trostrukom smislu. Naime, ona su i do sada bila EKOnomična u smislu potrošnje goriva, EKOloška u smislu emisije štetnih gasova, ali ono što je do sada negde generalno nedostajalo takvim vozilima je da budu EKOnomična u smislu njihove cene. Sa zadovoljstvom mogu da najavim da će Insight sa svim dažbinama koštati 18.000 EUR, a Civic na hibridni pogon ima specijalnu sajamsku cenu od 17.500 EUR, pri tom oba sa veoma bogatim paketima opreme. Želim da još jednom naglasim da se cena održavanja ovih vozila ni u čemu ne razlikuje od cene održavanja vozila koja nemaju hibridni pogon, a da je garancija na hibridne komponente i baterije čak i više puta veća od garancije na motor i ostale standardne komponente. Nadamo se da ćemo ovakvim pristupom uspeti da probudimo svest kod nadležnih institucija da nađu načine da stimulišu kupovinu i korišćenje ovakvih vozila i da ćemo probuditi i svest kod naših sugrađana da su ovo automobili današnjice a ne neke daleke budućnosti.“

Delta Automoto
Foto: Milomir Bošković
Chevrolet Cruze Alaina Menua isticaće se u mnoštvu svojom posebno dizajniranom dekoracijom na WTCC trci u Portu, Portugal, koja je na rasporedu ovog vikenda. Nova i originalna dekoracija pobednički je projekt takmičenja “Mladi? Kreativni? Chevrolet!” 2009., u kategoriji vizuelne umetnosti...
Od danas kompanija Vitro Group, generalni uvoznik automobila marke Citroen za Srbiju, ima novi, informativno potpuniji, dizajnerski moderniji i intuitivniji internet sajt. Od danas za sve informacije o Citroenu u Srbiji mogu se pronaći na adresi
www.citroen.rs...
Ako sudimo po oznaci modela, pred nama je Lamborghini Gallardo čiji agregat razvija 550 konjskih snaga, sa pogonom na zadnje točkove. Snimak enterijera otkriva nam da je pred automatskim E-Gear menjačem prednost dobio manuelni...
Francuska kompanija Peugeot odlučila je da blago promeni izgled i tehniku svog modela Peugeot 207. Facelift je na prvi pogled teško vidljiv, i uočiće ga samo bolji poznavaoci modela ove francuske kompanije...
Hyundai Motor Company, najveći proizvođač automobila u Južnoj Koreji, 23. juna dostigao je brojku od milion automobila eksportovanih na afrički kontinent. Jubilarni, milioniti primerak Hyundai automobila koji je stigao u Afriku, bio je model Elantra, namenjen egipatskom tržištu...
Ljiljana Todorović iz Trešnjevice kod Paraćina je preuzela Folksvagen Polo koji se dodeljuje u OMV nagradnoj igri „Igraj i osvoji!“. Ključeve automobila joj je na OMV benzinskoj stanici u Beogradu uručio direktor prodaje OMV Srbija Karolj Lajko. GPS uređaje za automobil, preuzeli su i dobitnici druge nagrade u mesečnom izvlačenju...
Izlazeći u novembru 2009.god., novi Citroën C3 ima jaku ambiciju: da zameni bestseler koji je prodan u više od 2 miliona primeraka. “Ovo je velika obnova marke i daje nam ono što nam je potrebno da dostignemo cilj povećanja tržišnog udela još više, i među pojedincima i među firmama kao kupcima'', kaže Frederik Banzet, Upravni Direktor Citroën-a...
Konačno su svetslot dana ugledale i prve zvanične fotografije i informacije o novoj generaciji modela Citroen C3. Pred nama je automobil sa najvećim prednjim staklom, ali najmanjim krovom u svojoj kategoriji. U automobilu kraćem od 4 metra, putnici će na raspolaganju imati i izdašan prtljažni prostor, čija zapremina iznosi 300 litara...
S nemerom da program lakih komercijalnih vozila maksimalno približi potencijalnim kupcima, Grand Motors, generalni uvoznik Fordovih vozila, od nedavno je najzanimljivije verzije iz poznate familije Tranist „izvezao“ iz prodajnog salona i prvi put prikazao na otvorenom prostoru...