Najnovije vesti iz auto industrije
Međunarodni salon automobila u Beogradu - Mercedes-Benz
Objavljeno: 24.03.2009.
Mercedes-Benz na 47. Međunarodnom salonu automobila u Beogradu nastupa ponovo u Hali 3, Beogradskog sajma na povrsini od oko 2500 m2. Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora će na ovogodišnjem Međunarodnom salonu automobila, zajedno sa celokupnom dilerskom mrežom, predstaviti kompletan program putničkih vozila Mercedes-Benz i novi brend Smart.
Odmah nakon Ženeve posetioci će premijerno moći da vide novu E-Klasu i E-Klasu Kupe.
Sa ponosom ćemo predstaviti novu Mercedes-Benz E-klasu – jedinstvo neprikosnovenog dizajna, bezbednosti i udobnosti. Linija AVANTGARDE, predstavlja sportsku varijantu E-klase; dok za tradicionalne kupce E-Klase koji radije preferiraju udobnu i elegantnu vožnju u ponudi je linija ELEGANCE.

Zajedno sa E-Klasom, biće predstavljena i E-Klasa Kupe, naslednik legendarnog CLK modela. E-kupe je pravi odgovor za one koji pored dizajna, sigurnosti i udobnosti žele i beskompromisnu agilnost i dinamiku u vožnji. Po prvi put na Beogradskom Salonu biće predstavljen od strane Mercedes Benza vozilo sa pogonom na zemni gas – metan B 170 NGT.
Biće pretstavljeni i motori nove generacije 250 CDI i 350 CDI od 204KS i 231KS.
Posetioci će biti u prilici da vide i saznaju više o Mercedes-Benz BlueEfficiency tehnologiji koja se uz manju emisuju štetnih gasova brine o životnoj sredini i omogućava ekonomičniju vožnju i uštedu goriva.

Izložićemo brend smart, čija prodaja i servisiranje počinja odmah nakon Salona automobila. Najnoviji model smart fortwo je u neprestanom razvoju. Prvi smart lansiran je 1998. godine. i ta prva generacija obezbedila mu je kultni status za veoma kratko vreme. Novi smat fortwo postavlja standarde u svojoj klasi u domenu udobnosti, lakoće upravljanja, bezbednosti i očuvanja okoline.
Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora PR
Kompanija Subaru na tržište će plasirati novu verziju modela Forester. Iza naziva Country ne kriju se radikalne tehničke izmene, već samo ulepšani detalji, koji će u kombinaciji sa štedljivim i temperamentnim dizel motorom svom vlasniku pokloniti visok nivo individualnosti...
Dinamična i strastvena vožnja dobila je u Opelu novo ime: Insignia OPC. Njen turbobenzinski motor sa 239 kW/325 KS i velikih 435 Nm okretnog momenta čine je Opelovim najsnažnijim automobilom na tržištu. Ova limuzina visokih performansi dostiže maksimalnu brzinu od 250 km/h (s ograničenjem) i ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 6 sekundi...
Prvi Grand Motorsov nezavisan diler za prodaju i servisiranje Fordovih vozila, čačanski Autostad, prigodnom svečanošću je obeležio pet godina uspešne saradnje sa generalnim uvoznikom automobila i lakih komercijalnih vozila te marke za Srbiju i Crnu Goru.
Vranjanac Ninoslav Novković dobitnik je automobila Folksvagen Polo u drugom kolu „Igraj i osvoji! Velika letnja OMV nagradna igra“. Kao drugu nagradu pet srećnih OMV mušterija dobilo je GPS uređaj za automobil...
Mnoge vozače Fiatovog automobila Stilo može da zbuni, ali i dezinformiše upozorenje na instrument tabli koje signalizira navodnu neispravnost vazdušnog jastuka (air bag) na suvozačevoj strani...
Kompanija Peugeot objavila je da će svoj kupe srednje klase, model Peugeot 407 Coupe, osnažiti sa dva nova turbodizel motora. Među glavnim karakteristikama motora, pored manje potrošnje i emisije, francuski proizvođač navodi da je Peugeot 407 Coupe najsnažniji serijski Peugeot automobila ikada proizveden!
U prvih šest meseci ove godine sa porastom prodaje u Zapadnoj Evropi i padom na tržištima Srednje i Istočne Evrope, Chevrolet zauzima 2,2 % tržišnog udela ukupnog evropskog tržišta sa 214.520 prodatih automobila u odnosu na 269.319 u istom periodu prošle godine. U prvom polugodištu 2009. Chevrolet je prodao 85.800 automobila u Zapadnoj Evropi što je za 1.6% više nego u istom periodu prošle godine...
Volvo XC60 je od nedavnog tržišnog predstavljanja pridobio seriju pozitivnih reakcija. Za one kojima izgled standardnog modela nije dovojno atraktivan, Volvo je pripremio sportski paket sa tradicionalnom oznakom R-Design...
Troškovi proizvodnje mini-volkswagena biće neverovatno niski. Prema izvorima iz nemačke kompanije, troškovi proizvodnje malog Volkswagena neće preći brojku od 900 eura, a prodajna cena kretaće se oko 9.000 eura. Može li jeftinije?