AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota Motor Europe - rezultati prodaje za 2008. godinu

Toyota Motor Europe - rezultati prodaje za 2008. godinu

Toyota Motor Europe (TME) prodala je ukupno 617.356 Toyota i Lexus vozila od januara do juna 2008 – što je smanjenje od 7% u odnosu na isti period prošle godine – na celokupnom tržištu putničkih vozila u Evropi koje se povećalo za 4%...

Udeo Toyota i Lexus brenda na tržištu za prvih šest meseci 2008. smanjio se za 0,56 procenata na 5,3% u odnosu na isti period 2007. godine. Od januara do juna 2008, Toyota je proizvela 416.760 vozila, 472.598 motora i 319.890 menjača u svojim proizvodnim pogonima u Velikoj Britaniji, Francuskoj, Turskoj, Poljskoj, Češkoj i Rusiji. "2008. pokazuje se kao veliki izazov, dok se pripremamo da na pritiske spolja odgovorimo oštro novim proizvodima i tako se odlučno suočimo s njima." - rekao je Tadashi Arashima, upravnik i glavni izvršni direktor TME. "Sa velikim samopouzdanjem ulazimo u novu fazu rasta uz predstavljanje 18 novih modela Evropi, uključujući dva hibridna. Svaki od modela doneće još bolju iskorišćenost goriva i tako pomoći da se naš prodajni asortiman sa niskom emisijom CO2 proširi." Rezultat prodaje Toyota brenda od januara do juna iznosi 592.496 vozila, što je za 6% manje nego u istom periodu 2007. godine. U najprodavanije Toyota modele uključuje se Prius, koji je postigao prodaju od 21.846 vozila, što je za 33% porast u odnosu na isti period prošle godine i tako zabeležio rekordnu prodaju u prvoj polovini godine. Ovo je godina kada Prius prelazi sve granice: ukupna prodaja u Evropi premašila je 100.000 vozila i ovaj hibridni model je na prvom mestu u statistici studije J.D. Power & Associates’ Customer Satisfaction (istraživanje o zadovoljstvu kupaca) u Nemačkoj, Francuskoj i Velikoj Britaniji već drugu godinu za redom. Među ostalima koji su bili u igri je Corolla (55.590 prodatih vozila; +23%) i AYGO (55.569 prodatih vozila; +2%) – takođe proglašen za broj jedan u svom segmentu u statistici studije J.D. Power & Associates’ Customer Satisfaction za 2008. godinu u Nemačkoj i Velikoj Britaniji. Yaris je i dalje najprodavanije Toyota vozilo u Evropi sa 134.802 prodatih vozila – smanjenje od 7% u odnosu na period od januara do juna 2007 – zadržavajući svoje mesto u segmentu. Lexus brend je postigao prodaju 24.859 vozila od januara do juna – u padu za 14% u poređenju sa istim periodom prošle godine. Uprkos ovakvom rezultatu, Lexus Hybrid Drive tehnologija nastavila je sa prodajom iznad očekivanja sa 35% od ukupne prodaje Lexus vozila u prvoj polovini 2008. Od januara do juna 2008, Rusija je bila najveće nacionalno tržište TME sa 95.987 prodatih vozila, za 22% više nego u istom periodu 2007. godine. Rusiju je pratila Velika Britanija (72.315 prodatih vozila; -8%); Italija (63.294 prodatih vozila; -18%); i Francuska (56.373 prodatih vozila; +1%), gde je postavila rekord u prodaji za prvu polovinu godine. Rekordna prodaja u prvoj polovini godine je takođe postignuta u Ukrajini (10.654 prodatih vozila; + 92%) i zemljama Balkana (8.799 prodatih vozila; +18%). Toyota Srbija PR

BMW 3 Gran Turismo dobio zeleno svetlo

BMW 3 Gran Turismo dobio zeleno svetlo

Predstavljanje modela BMW 5 Gran Turismo pokrenulo je lavinu spekulacija o mogućnosti pokretanja istog projekta na platformi BMW-a serije 3. To je sada i potrvđeno. Posle sedan, touring, coupe i cabrio verzija popularne trojke, zeleno svetlo za razvoj dobio je i model BMW 3 Gran Turismo. Na tržište stiže za dve godine...
Ford Shelby GT500 Super Snake

Ford Shelby GT500 Super Snake

Kada ceo dan pišete o tome, kako je neki automobil dobio pneumatike sa nižim otporom kotrljanja, menjač CVT i štedljiviji motor, to brzo počne da vam ide na nerve. Za promenu se pobrinuo Carroll Shelby, idejni tvorac modela od kojih se diže kosa na glavi. Pred nama je Ford Shelby GT500 Super Snake, pored kojeg "obični" Ford Mustang izgleda kao beba...
Renault Clio i Megane u ediciji World Series

Renault Clio i Megane u ediciji World Series

Renault nam predstavlja specijalnu seriju modela Clio i Megane, inspirisanih "World Series by Renault" takmičenjem. Oba modela karakteriše sportski akcenat, a modeli World Series Clio, Mégane hatchback i Mégane Coupe biće predstavljeni na britanskoj stazi Silverstone, tokom vikenda...
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D - više snage, manja potrošnja

Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D - više snage, manja potrošnja

Tri godine posle uvođenja na tržište, aktuelna (četvrta) generacija modela Mitsubishi Pajero, dobija modernizovan turbodizel četvorocilindrični motor 3.2 DI-D i unapređen automatski menjač. Snaga motora povećana je sa dosadašnjih 190 konjskih snaga, na 200 KS, dok je emisija CO2 smanjena sa 280 grama po pređeniom kilometru, na 224 g/km...
Caractere Audi Q5

Caractere Audi Q5

Za sve one kojima Audi Q5 nije dovoljno atraktivan i agresivan, tjuner Caractere pripremio je specijalni optički tjuning paket: prednji branik sa spojlerom, zadnji branik sa velikim difuzorom, pragovi, krila i nove felne...
Renault Clio RS Gordini - dizajnerski predlog

Renault Clio RS Gordini - dizajnerski predlog

Najsportskiji Renault Clio Renault Sport, pripremljen u odeljenju Gordini, trebao bi izgledati agresivnije od standardnog modela Clio RS. Francuski dizajner Thomas Clavet, ne čekavši zvaničnu premijeru, predstavio nam je njegov predlog izgleda najsportskijeg Renaulta...
Sportec SPR1 M - 858 konja za Porsche 911 Turbo

Sportec SPR1 M - 858 konja za Porsche 911 Turbo

Švajcarska kompanija Sportec objavila je prve informacije o svom najnovijem projektu na bazi modela Porsche 911 Turbo. Sportec je objavio paket izmena, pod imenom SPR1 T80, koje su snagu motora povećale na monstruoznih 858 konjskih snaga...
Peugeot širi mrežu u Srbiji - Svečano otvoren Blue Box u Zrenjaninu

Peugeot širi mrežu u Srbiji - Svečano otvoren Blue Box u Zrenjaninu

Ovlašćeni diler Peugeot proizvoda, firma Premi-trade d.o.o. otvorilia je u četvrtak, 2. jula 2009. godine, Peugeot-ov servisno-prodajni salon Blue Box u Zrenjaninu, u Radničkoj ulici broj 40. Prostor površine 2000 metara kvadratnih izgrađen je u skladu sa najvišim standardima francuskog proizvođača automobila...
Škoda Auto opet glavni partner Tour de France

Škoda Auto opet glavni partner Tour de France

Ovogodišnje, 96. izdanje najslavnije biciklističke trke na planeti, Tour de France, po šesti put biće održano uz potporu kompanije Škoda Auto. Ovogodišnji Tour de France startuje u subotu, 4. jula u Monaku. Cilj trke je tradicionalno na Champs-Élysées, u centru Pariza...
BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje