AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Lifestyle - Žizel Bundšen promoter Ipaneme

Lifestyle - Žizel Bundšen promoter Ipaneme

Najplaćenija manekenka na svetu, Žizel Bundšen, promovisla je novu liniju Ipanema sandala i papuča u Eurostar tauer hotelu, u Madridu. Nova kolekcija inspirisana je semenom, jer kako glasi slogan nove kolekcije, sve počinje i rađa se iz semena...

Papuče nisu samo trendi i udobne, već i simbolizuju ljubav prema prirodi. Naime, svakim kupljenim parom papuča, učestvujete u očuvanju "Brazilian Atlantic forest", koja je veoma važna za zemlju, jer ima raznolik biljni i životinjski svet. Papuče se mogu naći u raznim bojama i već su u prodaji širom sveta. Samo brend kao što je Ipanema, sa svojim veselim i trpskims stilom, može da nosi ime jedne od najlepših plaža na svetu. Ipanema ne oblači samo vaša stopala lepotom i komforom, mi oblačimo vašu dušu duhom leta. Boje i tonovi daju sjaj i toplinu sa puno stila.

Lifestyle - Žizel Bundšen promoter Ipaneme

Širok spektar proizvoda, sa varijacijom tema koje se odnose na modu, nude izbor za svačiji stil i ukus. Ali, postoji jedna stavr koja je zajednička svim našim prozivodima: iznenađujuća udobnost, koja je rezultat napredne tehnoligije. Anatomska linija, na primer, ima ekskluzivan sistem koji oblikuje uložak prema vašem stopalu. Udobnost i ventilacija su karakteristike jednistvene za Ipanema-u, koja ima proizvode kako za žene i muškarce tako i za decu i novorođenčad. Ove jedinstvene karakteristike čine Ipanemu još jednim velikim uspehom Grendene-a, najveće kompanije u Brazilskoj industriji obuće i jednom od najvećih kompanija na svetu. Tako se deo Brazilskog duha izvozi u više od 85 zemalja širom sveta. Sa oko 190 miliona pari proizvedenih godišnje, Grendene nudi prozvode koji nose određenu društvenu odgovornost, u skladu sa njihovim visokim kvalitetom. Hiljade radnih mesta je stvoreno i 99% inudstrijskog otpada je reciklirano, pokazujući time poštovanje prema potrošačima, društvu i planeti. I, naravno, modi. Preko 50 svetskih tv i novinskih kuća, bili su na konferenciji za štampu u Madridu. Žizel je za novu kolekciju rekla da ih i sama nosi i da ih preporucuje svim devojkama: “Kada sam dizajnirala papuče, razmišljala sam o tome da budu nosive, udobne i da ih možete kombinovati uz sve što obučete. Ovo su papuče i za plažu i za noćne izlaske.” - rekla je ona.

Iako je pre konferencije rečeno da nema pitanja o privatnom životu, ova profesionalna manekenka izašla je u susret većini novinara koje je zanimao njen privatan život. Na pitanje da li je istina da je na njenom venčanju bilo pucnjave na fotoreportere, Žizel je rekla: “Ne, to nije istina, to je izmišljeno i napisano samo da bi se te novine prodale.” Brazilska lepotica odgovarala je na pitanja da li voli da se kocka i da li se razume u fudbal? “Ne, ne volim da se kockam i kladim. I ne znam mnogo o fudbalu. Moram da priznam da se nikada nisam kockala ni u kockarnicima u Las Vegasu. “ Osim što je ova lepotica prelepa na naslovnim stranama, revijama, tv reklama, na koferenciji u Madridu obučena u zlatnu haljinu, bez foto šopa i mnogo šminke izgledala je fenomenalno. Konferencija u Madridu koštala je organizatore preko sto hiljada evra, tako da se milionski bankovni račun ove brazilske lepotice uvećao za još par stotina hiljada evra. Ipanema PR

Renault Clio i Megane u ediciji World Series

Renault Clio i Megane u ediciji World Series

Renault nam predstavlja specijalnu seriju modela Clio i Megane, inspirisanih "World Series by Renault" takmičenjem. Oba modela karakteriše sportski akcenat, a modeli World Series Clio, Mégane hatchback i Mégane Coupe biće predstavljeni na britanskoj stazi Silverstone, tokom vikenda...
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D - više snage, manja potrošnja

Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D - više snage, manja potrošnja

Tri godine posle uvođenja na tržište, aktuelna (četvrta) generacija modela Mitsubishi Pajero, dobija modernizovan turbodizel četvorocilindrični motor 3.2 DI-D i unapređen automatski menjač. Snaga motora povećana je sa dosadašnjih 190 konjskih snaga, na 200 KS, dok je emisija CO2 smanjena sa 280 grama po pređeniom kilometru, na 224 g/km...
Caractere Audi Q5

Caractere Audi Q5

Za sve one kojima Audi Q5 nije dovoljno atraktivan i agresivan, tjuner Caractere pripremio je specijalni optički tjuning paket: prednji branik sa spojlerom, zadnji branik sa velikim difuzorom, pragovi, krila i nove felne...
Renault Clio RS Gordini - dizajnerski predlog

Renault Clio RS Gordini - dizajnerski predlog

Najsportskiji Renault Clio Renault Sport, pripremljen u odeljenju Gordini, trebao bi izgledati agresivnije od standardnog modela Clio RS. Francuski dizajner Thomas Clavet, ne čekavši zvaničnu premijeru, predstavio nam je njegov predlog izgleda najsportskijeg Renaulta...
Sportec SPR1 M - 858 konja za Porsche 911 Turbo

Sportec SPR1 M - 858 konja za Porsche 911 Turbo

Švajcarska kompanija Sportec objavila je prve informacije o svom najnovijem projektu na bazi modela Porsche 911 Turbo. Sportec je objavio paket izmena, pod imenom SPR1 T80, koje su snagu motora povećale na monstruoznih 858 konjskih snaga...
Peugeot širi mrežu u Srbiji - Svečano otvoren Blue Box u Zrenjaninu

Peugeot širi mrežu u Srbiji - Svečano otvoren Blue Box u Zrenjaninu

Ovlašćeni diler Peugeot proizvoda, firma Premi-trade d.o.o. otvorilia je u četvrtak, 2. jula 2009. godine, Peugeot-ov servisno-prodajni salon Blue Box u Zrenjaninu, u Radničkoj ulici broj 40. Prostor površine 2000 metara kvadratnih izgrađen je u skladu sa najvišim standardima francuskog proizvođača automobila...
Škoda Auto opet glavni partner Tour de France

Škoda Auto opet glavni partner Tour de France

Ovogodišnje, 96. izdanje najslavnije biciklističke trke na planeti, Tour de France, po šesti put biće održano uz potporu kompanije Škoda Auto. Ovogodišnji Tour de France startuje u subotu, 4. jula u Monaku. Cilj trke je tradicionalno na Champs-Élysées, u centru Pariza...
Mazda Srbija - Mazda korača napred uz novu Mazdu3

Mazda Srbija - Mazda korača napred uz novu Mazdu3

Mazda Srbija i Crna Gora prodala je u prvih šest meseci ove godine ukupno 430 vozila, što predstavlja porast od 14% u odnosu na isti period prošle godine (ukupno 377 vozila od januara do juna 2008. godine). Najveći porast beleži se kod modela Mazda2 (67%), Mazda5 (88%) i Mazda6 (16%)...
Dacia - novi SUV snimljen bez maske!

Dacia - novi SUV snimljen bez maske!

Članovi rumunskog Dacia Club-a uspeli su da snime novi SUV model, koji se trenutno nalazi u razvojnoj fazi testiranja. Pred nama su prve fotografije Dacia SUV modela bez maske, u trenutku kada ne znamo ni kako će se novi model zvati...
Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje