AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nacionalna turistička organizacija Crne Gore - Promotivne akcije

Nacionalna turistička organizacija Crne Gore - Promotivne akcije

Na pres konferenciji, koja je nedavno održana u Nacionalnoj turističkoj organizaciji Crne Gore, direktor Saša Radović informisao je prisutne o realizovanim i predstojećim promotivnim aktivnostima koje Nacionalna turistička organizacija Crne Gore sprovodi na tržištu Regiona...

Tom prilikom, Radović je upoznao medije da se ove godine sprovodi intezivna i pojačana promocija, u saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama i zainteresovanim predstavnicima crnogorske turističke privrede na tržištima Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Hrvatske, Makedonije, Kosova, Madjarske i Albanije. Tržište Regiona je izuzetno bitno, imajući u vidu da je oko 70% ukupnog broja turista upravo sa ovih tržišta. Promocija je usmerena na upoznavanje javnosti sa novinama u turističkoj ponudi u odnosu na prošlu godinu, prvenstveno kada je u pitanju razvoj infrastrukture (saobraćajne, komunalne...), kvalitet direktne turističke ponude (kvalitet smeštaja, vanpansionske ponude, specifične ponude ..), kao i aktuelna cenovna politika i konkurentnost za sezonu 2009. Prezentaciju u okviru ovogodišnjeg Roadshow-a već su održane u Nišu, Novom Sadu, Subotici, Zrenjaninu, Kraljevu, Čačku, Kragujevcu čime je zaokružen prvi segment prezentacija u Srbiji. Na ovim prezentacijima prisustvovalo preko 320 zvanica, od čega je ukupno preko 170 ili više od 50% bilo predstavnika stručne javnosti tj regionalnih i lokalnih medija i turističkih agencija (preko 80 predstavnika reg.i lokalnih medija i 90 turističkih agencija). Od 5.maja, počinje drugi krug prezentacija i to u: Sarajevu gde će ujedno biti organizovana i pres konferencija povodom otvaranja predstavništva Nacionalne turističke organizacije Crne Gore u ovom gradu, zatim 7. maja prezentacija tokom sajma u Tuzli, 8.maja prezentacija u Banja Luci, čime će biti završene prezentacije na tržištu Bosne i Hercegovine. Ujedno u periodu od 6. do 8.maja biće održan i sajam turizma u Prištini gde će NTO CG učestvovati u saradnji sa opštinom Ulcinj. Na tržištu Makedonije biće održana prezentacija 11.maja, a nakon toga slede prezentacije na tržištu Slovenije (Ljubljana i Maribor). NTO CG u saradnji sa turističkom privredom planira prezentacije i na tržištu Albanije i Mađarske. Osim nastupa na sajmovima i jednodnevnih prezentacija i pres konferencija, u narednom periodu kampanja će se sprovoditi i na preko 18 medijskih kuća u regionu, zatim slede i outdoor bilbord kampanje u Beogradu, Novom Sadu, Makedoniji i Bosni i Hercegovini. Za ovogodišnju pojačanu kampanju Vlada Crne Gore je obezbedila dodatnih 480.000 eura. Na pitanje novinara vezano za informaciju po kojoj je Turistička organizacija Srbije sprovela anketu u kojoj je samo 3% ispitanika bilo zainteresovana da provede svoj odmor u Crnoj Gori, direktor Radović je informisao medije da takva anketa nije nikada sprovedena od strane Turističke organizacije Srbije. Turisti iz Srbije su svake godine u velikom broju letovali u Crnoj Gori, o čemu govori i podatak da je Crnu Goru prošle godine posetilo preko 400.000 turista sa tržišta Srbije. PR služba Nacionalne turističke organizacije Crne Gore

Ford Shelby GT500 Super Snake

Ford Shelby GT500 Super Snake

Kada ceo dan pišete o tome, kako je neki automobil dobio pneumatike sa nižim otporom kotrljanja, menjač CVT i štedljiviji motor, to brzo počne da vam ide na nerve. Za promenu se pobrinuo Carroll Shelby, idejni tvorac modela od kojih se diže kosa na glavi. Pred nama je Ford Shelby GT500 Super Snake, pored kojeg "obični" Ford Mustang izgleda kao beba...
Renault Clio i Megane u ediciji World Series

Renault Clio i Megane u ediciji World Series

Renault nam predstavlja specijalnu seriju modela Clio i Megane, inspirisanih "World Series by Renault" takmičenjem. Oba modela karakteriše sportski akcenat, a modeli World Series Clio, Mégane hatchback i Mégane Coupe biće predstavljeni na britanskoj stazi Silverstone, tokom vikenda...
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D - više snage, manja potrošnja

Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D - više snage, manja potrošnja

Tri godine posle uvođenja na tržište, aktuelna (četvrta) generacija modela Mitsubishi Pajero, dobija modernizovan turbodizel četvorocilindrični motor 3.2 DI-D i unapređen automatski menjač. Snaga motora povećana je sa dosadašnjih 190 konjskih snaga, na 200 KS, dok je emisija CO2 smanjena sa 280 grama po pređeniom kilometru, na 224 g/km...
Caractere Audi Q5

Caractere Audi Q5

Za sve one kojima Audi Q5 nije dovoljno atraktivan i agresivan, tjuner Caractere pripremio je specijalni optički tjuning paket: prednji branik sa spojlerom, zadnji branik sa velikim difuzorom, pragovi, krila i nove felne...
Renault Clio RS Gordini - dizajnerski predlog

Renault Clio RS Gordini - dizajnerski predlog

Najsportskiji Renault Clio Renault Sport, pripremljen u odeljenju Gordini, trebao bi izgledati agresivnije od standardnog modela Clio RS. Francuski dizajner Thomas Clavet, ne čekavši zvaničnu premijeru, predstavio nam je njegov predlog izgleda najsportskijeg Renaulta...
Sportec SPR1 M - 858 konja za Porsche 911 Turbo

Sportec SPR1 M - 858 konja za Porsche 911 Turbo

Švajcarska kompanija Sportec objavila je prve informacije o svom najnovijem projektu na bazi modela Porsche 911 Turbo. Sportec je objavio paket izmena, pod imenom SPR1 T80, koje su snagu motora povećale na monstruoznih 858 konjskih snaga...
Peugeot širi mrežu u Srbiji - Svečano otvoren Blue Box u Zrenjaninu

Peugeot širi mrežu u Srbiji - Svečano otvoren Blue Box u Zrenjaninu

Ovlašćeni diler Peugeot proizvoda, firma Premi-trade d.o.o. otvorilia je u četvrtak, 2. jula 2009. godine, Peugeot-ov servisno-prodajni salon Blue Box u Zrenjaninu, u Radničkoj ulici broj 40. Prostor površine 2000 metara kvadratnih izgrađen je u skladu sa najvišim standardima francuskog proizvođača automobila...
Škoda Auto opet glavni partner Tour de France

Škoda Auto opet glavni partner Tour de France

Ovogodišnje, 96. izdanje najslavnije biciklističke trke na planeti, Tour de France, po šesti put biće održano uz potporu kompanije Škoda Auto. Ovogodišnji Tour de France startuje u subotu, 4. jula u Monaku. Cilj trke je tradicionalno na Champs-Élysées, u centru Pariza...
Mazda Srbija - Mazda korača napred uz novu Mazdu3

Mazda Srbija - Mazda korača napred uz novu Mazdu3

Mazda Srbija i Crna Gora prodala je u prvih šest meseci ove godine ukupno 430 vozila, što predstavlja porast od 14% u odnosu na isti period prošle godine (ukupno 377 vozila od januara do juna 2008. godine). Najveći porast beleži se kod modela Mazda2 (67%), Mazda5 (88%) i Mazda6 (16%)...
Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje