AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nacionalna turistička organizacija Crne Gore - Promotivne akcije

Nacionalna turistička organizacija Crne Gore - Promotivne akcije

Na pres konferenciji, koja je nedavno održana u Nacionalnoj turističkoj organizaciji Crne Gore, direktor Saša Radović informisao je prisutne o realizovanim i predstojećim promotivnim aktivnostima koje Nacionalna turistička organizacija Crne Gore sprovodi na tržištu Regiona...

Tom prilikom, Radović je upoznao medije da se ove godine sprovodi intezivna i pojačana promocija, u saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama i zainteresovanim predstavnicima crnogorske turističke privrede na tržištima Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Hrvatske, Makedonije, Kosova, Madjarske i Albanije. Tržište Regiona je izuzetno bitno, imajući u vidu da je oko 70% ukupnog broja turista upravo sa ovih tržišta. Promocija je usmerena na upoznavanje javnosti sa novinama u turističkoj ponudi u odnosu na prošlu godinu, prvenstveno kada je u pitanju razvoj infrastrukture (saobraćajne, komunalne...), kvalitet direktne turističke ponude (kvalitet smeštaja, vanpansionske ponude, specifične ponude ..), kao i aktuelna cenovna politika i konkurentnost za sezonu 2009. Prezentaciju u okviru ovogodišnjeg Roadshow-a već su održane u Nišu, Novom Sadu, Subotici, Zrenjaninu, Kraljevu, Čačku, Kragujevcu čime je zaokružen prvi segment prezentacija u Srbiji. Na ovim prezentacijima prisustvovalo preko 320 zvanica, od čega je ukupno preko 170 ili više od 50% bilo predstavnika stručne javnosti tj regionalnih i lokalnih medija i turističkih agencija (preko 80 predstavnika reg.i lokalnih medija i 90 turističkih agencija). Od 5.maja, počinje drugi krug prezentacija i to u: Sarajevu gde će ujedno biti organizovana i pres konferencija povodom otvaranja predstavništva Nacionalne turističke organizacije Crne Gore u ovom gradu, zatim 7. maja prezentacija tokom sajma u Tuzli, 8.maja prezentacija u Banja Luci, čime će biti završene prezentacije na tržištu Bosne i Hercegovine. Ujedno u periodu od 6. do 8.maja biće održan i sajam turizma u Prištini gde će NTO CG učestvovati u saradnji sa opštinom Ulcinj. Na tržištu Makedonije biće održana prezentacija 11.maja, a nakon toga slede prezentacije na tržištu Slovenije (Ljubljana i Maribor). NTO CG u saradnji sa turističkom privredom planira prezentacije i na tržištu Albanije i Mađarske. Osim nastupa na sajmovima i jednodnevnih prezentacija i pres konferencija, u narednom periodu kampanja će se sprovoditi i na preko 18 medijskih kuća u regionu, zatim slede i outdoor bilbord kampanje u Beogradu, Novom Sadu, Makedoniji i Bosni i Hercegovini. Za ovogodišnju pojačanu kampanju Vlada Crne Gore je obezbedila dodatnih 480.000 eura. Na pitanje novinara vezano za informaciju po kojoj je Turistička organizacija Srbije sprovela anketu u kojoj je samo 3% ispitanika bilo zainteresovana da provede svoj odmor u Crnoj Gori, direktor Radović je informisao medije da takva anketa nije nikada sprovedena od strane Turističke organizacije Srbije. Turisti iz Srbije su svake godine u velikom broju letovali u Crnoj Gori, o čemu govori i podatak da je Crnu Goru prošle godine posetilo preko 400.000 turista sa tržišta Srbije. PR služba Nacionalne turističke organizacije Crne Gore

Hyundai izvezao u Afriku više od milion automobila

Hyundai izvezao u Afriku više od milion automobila

Hyundai Motor Company, najveći proizvođač automobila u Južnoj Koreji, 23. juna dostigao je brojku od milion automobila eksportovanih na afrički kontinent. Jubilarni, milioniti primerak Hyundai automobila koji je stigao u Afriku, bio je model Elantra, namenjen egipatskom tržištu...
OMV: Ljiljana Todorović iz Trešnjevice dobila Folksvagen Polo

OMV: Ljiljana Todorović iz Trešnjevice dobila Folksvagen Polo

Ljiljana Todorović iz Trešnjevice kod Paraćina je preuzela Folksvagen Polo koji se dodeljuje u OMV nagradnoj igri „Igraj i osvoji!“. Ključeve automobila joj je na OMV benzinskoj stanici u Beogradu uručio direktor prodaje OMV Srbija Karolj Lajko. GPS uređaje za automobil, preuzeli su i dobitnici druge nagrade u mesečnom izvlačenju...
Novi Citroen C3 - Prelep, mlad,  pametan

Novi Citroen C3 - Prelep, mlad, pametan

Izlazeći u novembru 2009.god., novi Citroën C3 ima jaku ambiciju: da zameni bestseler koji je prodan u više od 2 miliona primeraka. “Ovo je velika obnova marke i daje nam ono što nam je potrebno da dostignemo cilj povećanja tržišnog udela još više, i među pojedincima i među firmama kao kupcima'', kaže Frederik Banzet, Upravni Direktor Citroën-a...
Citroën C3: Prve zvanične informacije i fotografije

Citroën C3: Prve zvanične informacije i fotografije

Konačno su svetslot dana ugledale i prve zvanične fotografije i informacije o novoj generaciji modela Citroen C3. Pred nama je automobil sa najvećim prednjim staklom, ali najmanjim krovom u svojoj kategoriji. U automobilu kraćem od 4 metra, putnici će na raspolaganju imati i izdašan prtljažni prostor, čija zapremina iznosi 300 litara...
Grand Motors - Transiti u susret potencijalnim kupcima

Grand Motors - Transiti u susret potencijalnim kupcima

S nemerom da program lakih komercijalnih vozila maksimalno približi potencijalnim kupcima, Grand Motors, generalni uvoznik Fordovih vozila, od nedavno je najzanimljivije verzije iz poznate familije Tranist „izvezao“ iz prodajnog salona i prvi put prikazao na otvorenom prostoru...
Novi Citroen C3 - fotografije su na webu

Novi Citroen C3 - fotografije su na webu

Iako je Citroen svoj novi model trebao predstaviti samo zastupnicima, neko je se poslužio fotoaparatom, pa su fotografije nove generacije modela Citroen C3 poput groma "prostrujala" internet mrežom...
Audi A5 Sportback - prve fotografije bez maske

Audi A5 Sportback - prve fotografije bez maske

Zahvaljujući sposobnosti studenata iz Kalifornije, Audi A5 Sportback bez maske možemo videti pre nego što se pojavi u zvaničnom katalogu. Podsetimo, Audijev kupe sa četvoro vara svetlost dana ugledaće na septembarskom sajmu automobila u Frankfurtu...
Verano Motors - Specijalna ponuda Peugeot skutera već od 999 evra

Verano Motors - Specijalna ponuda Peugeot skutera već od 999 evra

U kompaniji Verano Motors, generalnom uvozniku i distributeru Peugeot skutera za Srbiju, i kod ovlašćenih dilera, otpočela je specijalna akcija prodaje skutera po sniženim cenama. U okviru ove akcije najmanji Peugeot-ov skuter, model V-clic može se naći po ceni već od 999 evra, model Vivacity 3 po ceni od samo 1.490 evra a najpopularniji Peugeot-ov skuter, model Speedfight 3 prodaje se po neverovatnoj ceni od samo 1.990 evra...
Audi R8 Spider - brzina sa vetrom u kosi

Audi R8 Spider - brzina sa vetrom u kosi

Špijunske fotografije snimljene na stazi Nordschleife otkrivaju nam test verziju modela Audi R8 u kabriolet izvedbi. Na fotografiji vidimo da je Audi R8 Spider opremljen klasičnim platnenim krovom...
Renault Twingo E-Tech electric (2026)
Slika nedelje