Najnovije vesti iz auto industrije
Mercedes-Benz E 250 BlueTec - Biturbodizel spreman za Euro 6!
Objavljeno: 12.04.2009.
Na sajmu automobila u New Yorku, Mercedes-Benz je predstavio je novu E klasu u verziji E 250 BlueTec. SCR katalizator i druge izmene omogućavaju zadovoljavanje Euro 6 ekološke norme, ali i stroge američke Bin 5 ekološke norme, što će mu omogućiti prodaju u svim američkim državama. Na sajmu automobila u New Yorku predstavljen je koncept model E 250 BlueTec, u verziji za američko tržište...
Mercedes-Benz E 250 BlueTec na sajmu automobila u New Yorku predstavljen je kao koncept, i to samo za američko tržište. Podsetimo, E 250 BlueTec zadovoljava strogu Euro VI ekološku normu, koja na snagu stupa 2014. godine. Trenutno je u Evropi na snazi Euro 4 ekološka norma, koja će ove godine biti zamenjena Euro 5 standardima. Glavna razlika između Euro 5 i Euro 6 norme jeste u dozvoljenoj emisiji azot-oksida - kod Euro 5 iznosi 0,18 g/km, dok je dozvoljena granica kod Euro 6 norme samo 0,08 g/km.

Koncept ekološke E klase razvijen je na bazi E 250 CDI BlueEfficiency. Agregat je opremljen sa dva turbopunjača i ubrizgavanjem Common-Rail četvrte generacije sa piezo-električnim brizgaljkama sa radnim pritiskom od 2000 Bara. I pred manje zapremine od prethodnika, motor daje veću snagu za 20 % (150 kW) i veći obrtni moment za 25 % (500 Nm pri 1600 - 1800 o/min). E 250 Bluetec ima iste parametre kao i standardan serijski model. Pod haubom su inovacije kao što je oxidacioni katalizaotr, i novoinstalirani filter štetnih čestica, čije vreme za "regeneraciju" je smanjeno. Verzija Bluetec dodaje dva SCR katalizatora i aditiv AdBlue, koji eliminiše okside azota u izduvnim gasovima. AdBlue se nalazi u rezervoaru od 25 litara. Sistem je opremljen posebnom pumpom i senzorima za toplotu i pristisak. Pri ekstremno niskim temperaturama, AdBlue se greje pomoću posebnog sistema. Rezervoar se nalazi u mestu predviđenom za rezervni točak, menja se na jednom servisnom intervalu, i ne utiče na komfor putovanja.

Termin uvođenja na tržište još uven nije otkriven. Slično opremljen model u Evropi će početi da se prodaje tokom ove godine - radi se o modelu E 350 BlueTec.
Goran Sarić - Automagazin
Dinamična i strastvena vožnja dobila je u Opelu novo ime: Insignia OPC. Njen turbobenzinski motor sa 239 kW/325 KS i velikih 435 Nm okretnog momenta čine je Opelovim najsnažnijim automobilom na tržištu. Ova limuzina visokih performansi dostiže maksimalnu brzinu od 250 km/h (s ograničenjem) i ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 6 sekundi...
Prvi Grand Motorsov nezavisan diler za prodaju i servisiranje Fordovih vozila, čačanski Autostad, prigodnom svečanošću je obeležio pet godina uspešne saradnje sa generalnim uvoznikom automobila i lakih komercijalnih vozila te marke za Srbiju i Crnu Goru.
Vranjanac Ninoslav Novković dobitnik je automobila Folksvagen Polo u drugom kolu „Igraj i osvoji! Velika letnja OMV nagradna igra“. Kao drugu nagradu pet srećnih OMV mušterija dobilo je GPS uređaj za automobil...
Mnoge vozače Fiatovog automobila Stilo može da zbuni, ali i dezinformiše upozorenje na instrument tabli koje signalizira navodnu neispravnost vazdušnog jastuka (air bag) na suvozačevoj strani...
Kompanija Peugeot objavila je da će svoj kupe srednje klase, model Peugeot 407 Coupe, osnažiti sa dva nova turbodizel motora. Među glavnim karakteristikama motora, pored manje potrošnje i emisije, francuski proizvođač navodi da je Peugeot 407 Coupe najsnažniji serijski Peugeot automobila ikada proizveden!
U prvih šest meseci ove godine sa porastom prodaje u Zapadnoj Evropi i padom na tržištima Srednje i Istočne Evrope, Chevrolet zauzima 2,2 % tržišnog udela ukupnog evropskog tržišta sa 214.520 prodatih automobila u odnosu na 269.319 u istom periodu prošle godine. U prvom polugodištu 2009. Chevrolet je prodao 85.800 automobila u Zapadnoj Evropi što je za 1.6% više nego u istom periodu prošle godine...
Volvo XC60 je od nedavnog tržišnog predstavljanja pridobio seriju pozitivnih reakcija. Za one kojima izgled standardnog modela nije dovojno atraktivan, Volvo je pripremio sportski paket sa tradicionalnom oznakom R-Design...
Troškovi proizvodnje mini-volkswagena biće neverovatno niski. Prema izvorima iz nemačke kompanije, troškovi proizvodnje malog Volkswagena neće preći brojku od 900 eura, a prodajna cena kretaće se oko 9.000 eura. Može li jeftinije?
Poslednjih dana predstavljamo Vam najzanimljivije fotografije novih modela raznih marki automobila. Prošle nedelje, detaljnije smo predstavili novu generaciju modela Citroen C3, a sada su pred nama prve realne fotografije snimljene na ulici...