Najnovije vesti iz auto industrije
Jaguar XK-S: „sportom” protiv krize
Objavljeno: 20.03.2009.
Ukoliko žele uspešno preživeti svetsku ekonomsku krizu, proizvođači luksuznih sportskih automobila imaju dve mogućnosti: radikalno smanjiti troškove proizvodnje ili da svoj proizvod opreme serijom ekskluzivnih detalja koji obećavaju originalnost. Divizija marke Jaguar odlučila se za drugu mogućnost i svetlost dana ugledao je Jaguar XK-S...
Ukoliko ste očekivali ekstremno sportski automobil, prevarili ste se. Pod haubom je sve po starom: produkcijski osmocilindrični 4,2-litarski agregat snage 298 KS ostao je nepromenjen. Modifikacijama su obuhvaćeni samo eksterijer i enterijer automobila. Na prvi pogled, Jaguar XK-S se od standardnog modela razlikuje po 20-inčnim felnama "Senta", liksuznim enterijerom sa visokokvalitetnom kožom, aluminijumskim detaljima i sportskim pedalama.
U Jaguaru su najveću pažnju usmerili na izmenu eksterijera. Oba branika dobila su posebne spojlere, hromiranu masku hladnjaka i nove materijala na ovalnim mrežicama na prednjem braniku. Kompletan utisak zaokružuju atraktivni hromirani završeci izduvnog sistema, koji su integrisali u zadnji branik. Dakle, slovo S u ovom slučaju više znači "Show" nego "Sport", što je u uslovima svetske ekonomske krize i očekivano.
Jaguar XK-S biće proizveden u malom broju primeraka i biće dostupan samo na australijskom tržištu. U odnosu na standardnu verziju, Jaguar XK-S treba platiti 25.000 Dolara više.
Goran Sarić - Automagazin
„Who is The Stig?“ To je pitanje koje kruži svetom od prvog dela svetski poznate TV emisije "Top Gear", u kojoj se ovaj tajanstveni vozač pojavio. Bio je to pilot u belom kombinezonu, famozni The Stig. Njegov identitet je i zvanično otkriven: to je Michael Schumacher!!!
Pet Chevroletovih automobila – od čega četiri potpuno nova filmska lika – zvezde su novog letnjeg filmskog hita produkcijske kompanije DreamWorks Pictures i Paramount Pictures “Transformers: Osveta poraženih”. U bioskopske dvorane širom Evrope film stiže u junu, a u Srbiji prikazivanje počinje 26. juna. BUMBLEBEE, svima dobro poznat AUTOBOT® junak iz prvog filma “Transformers”, vraća se sa još boljim performansama...
Pred nama su najzanimljivije fotografije, snimljene na ovonedeljnom Belgium Ypress reliju. Najzanimljivije fotografije možete pogledati u galeriji Automagazin portala, ili jednostavnim klikom na
LINK...
Otkrivanje izgleda nove Opel Astre prati nas tokom 2009. godine. Konačno su pred nama fotografije koje nam otkrivaju unutrašnjost nove generacije modela Opel Astra i potvrđuju ono što smo videli i na špijunskim fotografijama: visok kvalitet i odličnu ergonomiju...
Korejski Hyundai Santa Fe trenutno se nalazi na polovini svog životnog ciklusa, a kako bi se na tržištu održao u istoj kondiciji, pripremljen je mali facelift. Izmene se odnose kako na enterijer, tako i na eksterijer, a pored dva nova dizel motora, tu je i novi 6-stepeni automatski menjač...
Kako popuniti prazninu izmedju agregata 2.0 FSI (150 ks) i motora turbo FSI (200 ks), koji pokrece sportsku verziju Golfa GTI ? Volkswagen je pronasao odgovor na ovo pitanje. Agregat koji u sebi ima integrisan mehanicki kompresor i turbo. Rezultat je 160 KS, a sve to crpi iz samo 1.4 litra zapremine !
Motor godine 2009 postao je Volkswagenov četvorocilindrični 1.4 Twincharger. Pobednika ankete "International Engine of the Year" izabralo je 65 članova žirija iz 32 zemlje sveta, među kojima nema automobilskih stručnjaka iz Srbije. Ove godine ogdržano je jedanaesto izdanje izbora za "International Engine of the Year", a prvi put ovaj zanimljiv izbor održan je 1999. godine...
Kompanija EKO SERBIA sa redakcijama časopisa Maxim i Top Speed 17.06.2009. organizovali su CELEBRITY PIT STOP, gde su se slavne ličnosti iz sveta medija, umetnosti i show biznisa takmičili u brzoj proveri 6 ključnih tačaka automobila. Legendarni Pavle Komnenović i Andrej Kulundžić, članovi EKO Racing tima, pobrinuli su se da takmičenje bude fer i korektno i proglasiti pobednike!
U Srbiji je tokom 2008. godine poginulo 897 ljudi, od čega čak 120 vozača i putnika motocikla i mopeda. Rizik nastanka saobraćajne nezgode, kod vozača dvotočkaša je 2 do 8 puta veći nego kod vozača putničkog automobila. Rizik od smrtnih posledica, kod vozača motocikla je 45 puta veći nego kod putnika u putničkom automobilu...