AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Dve Toyota premijere u Ženevi

Dve Toyota premijere u Ženevi

Sajam automobila u Ženevi (Geneva Motor Show), 79. po redu, biće domaćin dve značajne premijere za Toyotu: to su novi Verso i novi Prius. Ova dva modela predstavljaju novi talas lansiranja programa od 13 vozila, a uključuje vrlo iscrpnu reviziju pogonskog sklopa zasnovanu na dve tehnologije...

Dve Toyota premijere u Ženevi

Tehnologije su: sistem optimalne vožnje - Toyota Optimal Drive, koji je usredsređen na optimizaciju efektivnosti benzinskih i dizel motora, i sistem hibridne sinergije - Hybrid Synergy Drive®. Svojom svetskom premijerom u Ženevi, novi Verso je upravo izbor kupaca kompakt višenamenskih vozila - MPV koji nisu spremni na kompromis. On kombinuje istinske vrednosti višenamenskog vozila kao što su prostranost, fleksibilnost i praktičnost sa komforom i dinamikom vožnje konvencionalnog putničkog vozila. Novi Verso koristi prednosti tehnologije optimalne vožnje - Toyota Optimal Drive, te je snaga motora uvećana i do 20%, a potrošnja goriva i emisije CO2 smanjeni za čak do 14%. CO2 emisije za asortiman od pet motora iznose najniže 140 g/km za vozilo sa sedam sedišta i motorom 2.0 D-4D (najbolja ponuda u klasi).

Dve Toyota premijere u Ženevi

Najnapredniji izraz masovnog kretanja u svetu, novi Prius imaće svoju premijeru u Ženevi. U izvanrednoj ECO-ICON školjki karoserije koja se odlikuje izuzetno niskim koeficijentom otpora (drag coefficient) od Cd 0.25, ovaj novi Toyotin hibrid postavlja novi standard u inovaciji, dizajnu i uživanju u vožnji. 90% komponenata njegovog sistema hibridne sinergije sledeće generacije (Hybrid Synergy Drive® next generation) je redizajnirano, tako stvarajući lakši, kompaktniji pogonski sklop koji daje povećanje snage od 22% i 14% poboljšane emisije CO2 koje su sada smanjene na samo 89 g/km. Potrošnja goriva je takođe smanjena za 10% na samo 3.9l/100 km u kombinovanom ciklusu. Vozila koncepta FT-EV (Future Toyota Electric Vehicle - Toyotino električno vozilo za budućnost), PHV (Plug-in Hybrid – Hibridno vozilo sa utikačem) i FCHV-adv (Hydrogen Fuel Cell Hybrid Vehicle adv - Hibridno vozilo na vodoničnu gorivnu ćeliju nove generacije) takođe će biti izložena, prikazujući Toyotu kao lidera u ekološkoj borbi za održivo kretanje kroz razvoj električnih pogonskih sklopova, kao i onih sa punjivom baterijom na utikač i gorivnom ćelijom. Toyota Srbija PR

Forum Toyota Srbija sve zanimljiviji

Forum Toyota Srbija sve zanimljiviji

Pored odlične internet prezentacije, kompanija Toyota Srbija može se pohvaliti sve boljim Toyota Srbija Forumom, koji je namenjen svim vlasnicima, poštovaocima i fanovima ove japanske marke automobila. Na novom forumu, na sva pitanja odgovara i oficijalni Toyota administrator...
Subaru uvodi na tržište verziju Forester Country

Subaru uvodi na tržište verziju Forester Country

Kompanija Subaru na tržište će plasirati novu verziju modela Forester. Iza naziva Country ne kriju se radikalne tehničke izmene, već samo ulepšani detalji, koji će u kombinaciji sa štedljivim i temperamentnim dizel motorom svom vlasniku pokloniti visok nivo individualnosti...
Opel Insignia OPC: strastvena vožnja začinjena vrhunskom tehnologijom

Opel Insignia OPC: strastvena vožnja začinjena vrhunskom tehnologijom

Dinamična i strastvena vožnja dobila je u Opelu novo ime: Insignia OPC. Njen turbobenzinski motor sa 239 kW/325 KS i velikih 435 Nm okretnog momenta čine je Opelovim najsnažnijim automobilom na tržištu. Ova limuzina visokih performansi dostiže maksimalnu brzinu od 250 km/h (s ograničenjem) i ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 6 sekundi...
Peugeot 407 Coupe - novi turbodizel motori

Peugeot 407 Coupe - novi turbodizel motori

Kompanija Peugeot objavila je da će svoj kupe srednje klase, model Peugeot 407 Coupe, osnažiti sa dva nova turbodizel motora. Među glavnim karakteristikama motora, pored manje potrošnje i emisije, francuski proizvođač navodi da je Peugeot 407 Coupe najsnažniji serijski Peugeot automobila ikada proizveden!
Chevroletov rast prodaje u Zapadnoj Evropi i u Srbiji

Chevroletov rast prodaje u Zapadnoj Evropi i u Srbiji

U prvih šest meseci ove godine sa porastom prodaje u Zapadnoj Evropi i padom na tržištima Srednje i Istočne Evrope, Chevrolet zauzima 2,2 % tržišnog udela ukupnog evropskog tržišta sa 214.520 prodatih automobila u odnosu na 269.319 u istom periodu prošle godine. U prvom polugodištu 2009. Chevrolet je prodao 85.800 automobila u Zapadnoj Evropi što je za 1.6% više nego u istom periodu prošle godine...
BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje