Najnovije vesti iz auto industrije
Opel Insignia na vrhu Evrope!
Objavljeno: 04.05.2009.
Evropski automobil za 2009. godinu je takođe prvi izbor Evropskih kupaca automobila: Zahvaljujući spektakularnom lansiranju Insignie na tržište, Opel sada vodi u D segmentu automobila u Evropi. U prvom kvartalu prodaje Insignie, Opel je iznenadio i nadmašio sve konkurente u Evropi u ovom segmentu...
Zbog visoke potražnje za novi Opel tri ekstra smene će biti uvedene u maju. Broj primljenih porudžbina je već prešao cifru od 100 000!
“Insignia pokazuje vrlo dobar potencijal osvajanja, sve do kupaca klasičnih premijum brendova.” - izjavio je Alain Visser, podpredsednik Opela u GME. “To je simbol naših performansi i sposobnosti – pokazuje šta Opel može učiniti.”
U Nemačkoj Opel je pokazao snažno oružje u D segmentu: prodaja je u prvom kvartalu skočila 82% u odnosu na isti period prošle godine. „Zahvaljujući svojoj naprednoj tehnologiji Insignia postiže neverovatnu popularnost i na taj način, Opel može dostići više margine sa Insigniom nego sa svojim prethodnim modelima. Ovo je veoma važno za budućnost Opela.” - dodaje Visser.

Око 56% kupaca izabralo je novu generaciju Adaptive Forward Lighting (AFL+) sa devet funkcija. Drugih 80% naloga uključuju DVD navigacioni sistem sa kolor ekranom, a 35% izabralo je FlexRide sistem. Blizu dve trećine kupaca Insignije želi da vozi sa najboljim gumama: 40% odabralo je 18-inčne gume i svaki treći kupac 17-inčne gume. Svaki drugi kupac bira “Aktion gesunder Rücken” – ortopedski sertifikovana sedišta. Daleko najpopularniji motor je 2.0 CDTI sa 160 KS poručen od svakog trećeg kupca. Konačno, polovina kupaca se odlučuje za dizel motore.

Kao i u većini evropskih zemalja Insignia i na domaćem tržištu ostvaruje fantastične rezultate! Već od februara Insignia je zauzela vodeću poziciju u svom segmentu sa tržišnim učešćem od 13% i konstantnim rastom prodaje. Interesantan je i podatak da je više od polovine poručenih modela sa najboljim paketima opreme.
Insignia Sports Tourer, karavan verzija koja je vec prisutna u slonima širom Evrope, projektovana je da donese nove momente porodici Insignije. Najnoviji član, Insignia ecoFLEX, nudi dinamične vozne performanse sa niskom emisijom CO2 od - samo 136g/km i potrošnjom goriva od 5,2 litara na 100km. Insignia ecoFLEX će biti na tržistu ovog leta.
GM Europe PR
U Srbiji je tokom 2008. godine poginulo 897 ljudi, od čega čak 120 vozača i putnika motocikla i mopeda. Rizik nastanka saobraćajne nezgode, kod vozača dvotočkaša je 2 do 8 puta veći nego kod vozača putničkog automobila. Rizik od smrtnih posledica, kod vozača motocikla je 45 puta veći nego kod putnika u putničkom automobilu...
Honda je danas objavila da je njeno novo hibridno vozilo Insight postal najprodavaniji evropski model u kategoriji vozila na hibridni ili alternativni pogon. Podaci koje je dostavio “Jato Dynamics” pokazuju da je u svom prvom punom mesecu prodaje, Insight postao najpopularniji model na tržištu benzinsko-električnih hibrida...
Kompanija Verano Motors, generalni uvoznik i distributer Peugeot automobila za Srbiju, otpočela je specijalnu akciju zamene već korišćenih automobila za nova uz doplatu. U želji da omoguće potencijanim kupcima da na što lakši način dođu do novog Peugeot vozila, u Verano Motors-u osmislili su akciju kupovine novih automobila po sistemu „staro za novo“
Nova Opel Insignia ecoFLEX spaja nisku potrošnju goriva i nisku emisiju štetnih gasova bez kompromisa u performansama i voznoj dinamici. Sa potrošnjom od samo 5,2 litre dizela na 100 km i emisijom 136 g/km CO2, omogućuje snagu od 118 kW/160 KS i do 380 Nm obrtnog momenta – sve to zahvaljujući snažnom turbo-dizel common-rail motoru nove generacije, posebno razvijenom za ovaj model.
Na inicijativu zaposlenih u Grand Motorsu, generalnom uvozniku i prodavcu vozila tri poznata brenda, 17. juna u prostorijama poslovnog centra na Novom Beogradu, organizovana je akcija dobrovoljnog davanja krvi, kojoj se odazvalo osamnaestoro zaposlenih, bezmalo četvrtina svih radno angažovanih u beogradskom delu ove kompanije...
Kompanija EKO SERBIA sa redakcijama časopisa Maxim i Top Speed 17.06.2009. u 19.30h organizuje CELEBRITY PIT STOP, gde će se slavne ličnosti iz sveta medija, umetnosti i show biznisa takmičiti u brzoj proveri 6 ključnih tačaka automobila.
Predstavljamo Vam najinteresantnije fotografije snimljene prilikom testiranja najsnažnijeg Mitsubishi modela današnjice. Kompletan foto album sa Mitsubishi Lancer EVO X u glavnoj ulozi, možete pogledati u galeriji portal ili klikom na
LINK...
Automobili Peugeot 207 CC i Opel Tigra dobiće ljutog konkurenta iz francuske, po imenu Renault Twingo CC. Iako su ga mnogi očekivali još na sajmu automobila u Ženevi, tamo se nije pojavio. Datum prezentacije ne znamo, ali to ne očekujemo uskoro...
U subotu 13.06.2009. god. na letnjoj scena izletišta ’’Potok’’ u Jagodini održana je druga po redu akcija pod nazivom ’’Znajem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’ koja za cilj ima povećanje bezbednosti dece u saobraćaju. Akciju su organizovali Hyundai Auto Beograd u saradnji sa svojom dilerskom kućom ’’Svetozarevo promet’’ iz Jagodine, pod pokroviteljstvom Narodne kancelarije predsednika Republike...