Najnovije vesti iz auto industrije
Opel Insignia na vrhu Evrope!
Objavljeno: 04.05.2009.
Evropski automobil za 2009. godinu je takođe prvi izbor Evropskih kupaca automobila: Zahvaljujući spektakularnom lansiranju Insignie na tržište, Opel sada vodi u D segmentu automobila u Evropi. U prvom kvartalu prodaje Insignie, Opel je iznenadio i nadmašio sve konkurente u Evropi u ovom segmentu...
Zbog visoke potražnje za novi Opel tri ekstra smene će biti uvedene u maju. Broj primljenih porudžbina je već prešao cifru od 100 000!
“Insignia pokazuje vrlo dobar potencijal osvajanja, sve do kupaca klasičnih premijum brendova.” - izjavio je Alain Visser, podpredsednik Opela u GME. “To je simbol naših performansi i sposobnosti – pokazuje šta Opel može učiniti.”
U Nemačkoj Opel je pokazao snažno oružje u D segmentu: prodaja je u prvom kvartalu skočila 82% u odnosu na isti period prošle godine. „Zahvaljujući svojoj naprednoj tehnologiji Insignia postiže neverovatnu popularnost i na taj način, Opel može dostići više margine sa Insigniom nego sa svojim prethodnim modelima. Ovo je veoma važno za budućnost Opela.” - dodaje Visser.

Око 56% kupaca izabralo je novu generaciju Adaptive Forward Lighting (AFL+) sa devet funkcija. Drugih 80% naloga uključuju DVD navigacioni sistem sa kolor ekranom, a 35% izabralo je FlexRide sistem. Blizu dve trećine kupaca Insignije želi da vozi sa najboljim gumama: 40% odabralo je 18-inčne gume i svaki treći kupac 17-inčne gume. Svaki drugi kupac bira “Aktion gesunder Rücken” – ortopedski sertifikovana sedišta. Daleko najpopularniji motor je 2.0 CDTI sa 160 KS poručen od svakog trećeg kupca. Konačno, polovina kupaca se odlučuje za dizel motore.

Kao i u većini evropskih zemalja Insignia i na domaćem tržištu ostvaruje fantastične rezultate! Već od februara Insignia je zauzela vodeću poziciju u svom segmentu sa tržišnim učešćem od 13% i konstantnim rastom prodaje. Interesantan je i podatak da je više od polovine poručenih modela sa najboljim paketima opreme.
Insignia Sports Tourer, karavan verzija koja je vec prisutna u slonima širom Evrope, projektovana je da donese nove momente porodici Insignije. Najnoviji član, Insignia ecoFLEX, nudi dinamične vozne performanse sa niskom emisijom CO2 od - samo 136g/km i potrošnjom goriva od 5,2 litara na 100km. Insignia ecoFLEX će biti na tržistu ovog leta.
GM Europe PR
Za nekoliko sekundi, jednostavno i bez alata, može se složiti (patentirana mehanika) u torbu (deo opreme) veličine 80 x 80 x 35 centimetara. To je bicikl iz nove kolekcije Mercedes-Benz. Funkcionalnost povećavaju amortizeri, kočioni diskovi, 8 stepeni prenosa i varijabilni nosač prtljaga...
Hyundai Motor Company je zvanično počeo sa odbrojavanjem do najvećeg svetskog sportskog događaja tako što je isporučio 78 vozila lokalnom organizacionom odboru FIFA Kupa konfederacija Južna Afrika 2009. god...
Posle četvoromesečne pauze, Honda je ponovo obnovila proizvodnju u britanskom mestu Swindon. Petodnevni radni režim u fabrici je ponovo aktivan, a u njoj se proizvode modeli Honda CR-V i Honda Civic...
Evropska komisija pohvalila je plan švedske vlade za davanje garancija za kompaniju Volvo. Podsetimo, švedska kompanija zatražila je pomoć od evropske investicione banke, koju će podržati i švedska vlada...
Kada je prošle godine, na sajmu automobila u Parizu, kompanija Mercedes-Benz predstavila svoj futuristički koncept pod nazivom Fascination, pomislili smo da je u pitanju najavni koncept nove E klase i kupe verzije E klase. Sada je jasno da je model Fascionation "kamen temeljac" novog segmenta Mercedesa...
Renault Megane Grandtour već smo Vam prikazali, a sada su dostupne i podrobnije zvanične informacije i fotografije. Novi Grandtour opet nam dolazi sa produženim međuosovinskim rastojanjem i povećanim prtljažnikom. Motori, ogibljenje i drugi detalji platforme ostali su isti kao kod modela Megane, a novina će biti i menjač sa duplim kvačilom...
Beogradska kompanija Auto Pak od nedavno u ponudi ima nekoliko tipova krovnih „boksova“ – zatvorenih dodatnih prtljažnika italijanskog proizvođača G3, po vrlo povoljnim cenama, od 15.700 do 28.400 dinara, odnosno za 60 do 120 odsto niže od sličnih proizvoda drugih marki koji se trenutno mogu pronaći na našem tržištu...
Kompanija BMW, kod modela X1 odlučila se na već proverenu taktiku. Najpre je na sajmu automobila u Parizu predstavljen koncept, koji je praktično identičan sa serijskim automobilom, a sada je na red došlo i postepeno otkrivanje...
Majski rezultati kompaniju Mazda Srbija i Crna Gora i dalje drže u zoni profitabilnosti: od početka godine, u Srbiji i Crnoj Gori prodato je ukupno 383 vozila, što je rast od 23% u odnosu na isti period prošle godine. Modeli Mazda5 i Mazda6, segmenti koji donose zaradu, u odnosu na prošlu godinu beleže veliki plus – prodaja Mazde5 porasla je u odnosu na isti period prošle godine za čak 108%, a Mazde6 za 83%...