Najnovije vesti iz auto industrije
Nova Mercedes-Benz E klasa - premijerno na sajmu u Beogradu
Objavljeno: 01.04.2009.
Kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je u četvrtak, 26. marta organizovala svečanu promociju nove E-Klase u Hali 3 Beogradskog sajma. Uz prisustvo velikog broja uglednih zvanica, predstavnika diplomatskog kora, medija i poslovnih partnera, kompanija je predstavila novu E-Klasu i E-Klasu Kupe, jedinstvo neprikosnovenog dizajna, bezbednosti i udobnosti...
Verica Rakočević je specijalno za ovu priliku kreirala svečane haljine u kojima su bile obučene devojke koje su otkrile premijerno predstavljena vozila. Uz ritam bubnjeva Stankovic Percussion Ensemble-a i uz božanstveni glas Gabrijele Ubavić, otkrivene su zvezde ovogodišnjeg Mercedes-Benz štanda. Čitav nastup predstavlja spoj tradicije i modernog, to je upravo ono što čini današnju Mercedes-Benz E-Klasu.
Linija AVANTGARDE, predstavlja sportsku varijantu E-klase; dok za tradicionalne kupce E-Klase koji radije preferiraju udobnu i elegantnu vožnju tu je linija ELEGANCE. Zajedno sa E-Klasom, predstavljena i E-Klasa Kupe, naslednik legendarnog CLK modela. E-kupe je pravi odgovor za one koji pored dizajna, sigurnosti i udobnosti žele i beskompromisnu agilnost i dinamiku u vožnji.
Prisutnim gostima se obratio i direktor kompanije Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora, Andreas Binder. Poželeo je da uživaju u programu kao i u novoj E-Klasi, čiji su prethodni modeli postigli izvanredan uspeh u prodaji širom sveta. Od 1947. godine kada je prvi put proizvedena E-Klasa je prodata u 12 miliona primeraka. To je čini najboljom i najuspešnijom poslovnom limuzinom na svetu.
Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora
Foto: Milomir Bošković
U Srbiji je tokom 2008. godine poginulo 897 ljudi, od čega čak 120 vozača i putnika motocikla i mopeda. Rizik nastanka saobraćajne nezgode, kod vozača dvotočkaša je 2 do 8 puta veći nego kod vozača putničkog automobila. Rizik od smrtnih posledica, kod vozača motocikla je 45 puta veći nego kod putnika u putničkom automobilu...
Honda je danas objavila da je njeno novo hibridno vozilo Insight postal najprodavaniji evropski model u kategoriji vozila na hibridni ili alternativni pogon. Podaci koje je dostavio “Jato Dynamics” pokazuju da je u svom prvom punom mesecu prodaje, Insight postao najpopularniji model na tržištu benzinsko-električnih hibrida...
Kompanija Verano Motors, generalni uvoznik i distributer Peugeot automobila za Srbiju, otpočela je specijalnu akciju zamene već korišćenih automobila za nova uz doplatu. U želji da omoguće potencijanim kupcima da na što lakši način dođu do novog Peugeot vozila, u Verano Motors-u osmislili su akciju kupovine novih automobila po sistemu „staro za novo“
Nova Opel Insignia ecoFLEX spaja nisku potrošnju goriva i nisku emisiju štetnih gasova bez kompromisa u performansama i voznoj dinamici. Sa potrošnjom od samo 5,2 litre dizela na 100 km i emisijom 136 g/km CO2, omogućuje snagu od 118 kW/160 KS i do 380 Nm obrtnog momenta – sve to zahvaljujući snažnom turbo-dizel common-rail motoru nove generacije, posebno razvijenom za ovaj model.
Na inicijativu zaposlenih u Grand Motorsu, generalnom uvozniku i prodavcu vozila tri poznata brenda, 17. juna u prostorijama poslovnog centra na Novom Beogradu, organizovana je akcija dobrovoljnog davanja krvi, kojoj se odazvalo osamnaestoro zaposlenih, bezmalo četvrtina svih radno angažovanih u beogradskom delu ove kompanije...
Kompanija EKO SERBIA sa redakcijama časopisa Maxim i Top Speed 17.06.2009. u 19.30h organizuje CELEBRITY PIT STOP, gde će se slavne ličnosti iz sveta medija, umetnosti i show biznisa takmičiti u brzoj proveri 6 ključnih tačaka automobila.
Predstavljamo Vam najinteresantnije fotografije snimljene prilikom testiranja najsnažnijeg Mitsubishi modela današnjice. Kompletan foto album sa Mitsubishi Lancer EVO X u glavnoj ulozi, možete pogledati u galeriji portal ili klikom na
LINK...
Automobili Peugeot 207 CC i Opel Tigra dobiće ljutog konkurenta iz francuske, po imenu Renault Twingo CC. Iako su ga mnogi očekivali još na sajmu automobila u Ženevi, tamo se nije pojavio. Datum prezentacije ne znamo, ali to ne očekujemo uskoro...
U subotu 13.06.2009. god. na letnjoj scena izletišta ’’Potok’’ u Jagodini održana je druga po redu akcija pod nazivom ’’Znajem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’ koja za cilj ima povećanje bezbednosti dece u saobraćaju. Akciju su organizovali Hyundai Auto Beograd u saradnji sa svojom dilerskom kućom ’’Svetozarevo promet’’ iz Jagodine, pod pokroviteljstvom Narodne kancelarije predsednika Republike...