AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Volkswagen Golf GTD - dizelski GTI je pred nama

Volkswagen Golf GTD - dizelski GTI je pred nama

Seat u svojoj ponudi ima Leon FR TDI, Škoda ima model Octavia RS TDI, pa tako ni Volkswagen Golf ne može u tržišnu bitku bez snažne dizelske verzije. Volkswagen Golf GTD pokreće 2.0 TDI agregat snage 170 KS...

Volkswagen Golf GTD - dizelski GTI je pred nama

Dizelski GTI biće jedna od premijera na sajmu automobila u Lajpcigu. Oznaka Golf GTD nastavlja tradiciju započetu 1982. godine. Prvi Golf GTD, i pored karoserije sa optičkim kitom imena GTI, pod haubom je imao turbodizel motor zapremine 1,6 litra, koji je razvijao 70 konjskih snaga (GTI verzija tada ja razvijala 111 KS, a osnovni dizel 55 KS). Naslednik u drgoj generaciji modela, razvijao je 80 konjskih snaga. Treća generacija pokretana je turbodizel agregatom 1.9 TD, snage 75 KS. Posle "trojke", GTD model Golfa izbačen je iz ponude.

Volkswagen Golf GTD - dizelski GTI je pred nama

Moderna interpretacija prikazana je 2007. godine u Golfu V, sa oznakom GT TDI, koji je pod haubom imao motor 2.0 TDI snage 170 KS, ali sa starom pogonskom jedinicom i sistemom ubrizgavanja "pumpa-brizgaljka". Istih karakteristika (2.0 TDI 170 KS), ali sa novim Common-Rail sistemom ubrizgavanja, predstavljen je VW Golf GTD šeste generacije. Agregat obrtnog momenta 350 Nm beleži potrošnju goriva od samo 5,3 L/100 km i maksimalnu brzinu od 222 km/h. Ubrzanje iz mesta do 100 km/h Golf VI GTD realizuje za samo8,1 sekundu. Pored šestostepenog manuelnog menjača, u ponudi je i dvolamelasti DSG menjač.

Volkswagen Golf GTD - dizelski GTI je pred nama

Od GTI modela, GTD se razlikuje po detaljima. Npr. maska hladnjaka je uokvirena hromom, umesto crvenih detalja, koje krase GTI model 17" felne Seattle sz zajedničke sa GTI modelom, isto kao i optički paket i sportsko vešanje. Cena na nemačkom tržištu iznosi 27.425 Eura. Podsetimo, cena benzinskog GTI Golfa niža je za 825 Eura.

Volkswagen Golf GTD - poređenje sa GTI
Motor:2.0 TDI (GTD)2.0 TSI (GTI)
Menjač:6M (6 DSG)6M (6 DSG)
Zapremina motora (cm3):19681968
Broj cilindara / ventila:4 / 44 / 4
Maksimalna snaga (KS pri o/min):170 pri 4200210 pri 5300 - 6200
Max. Obrtni moment (Nm pri o/min):350 / 1750 - 2500280 / 1700 - 5200
Maksimalna brzina (km/h):222240
Ubrzanje 0 - 100 km/h (s):8,16,9
Prosečna potrošnja (L/100 km):5,37,3
Cena u Nemačkoj (Eura):2747526650

Goran Sarić - Automagazin

Mazda RX-8 Hydrogen RE i Premacy Hydrogen RE Hybrid

Mazda RX-8 Hydrogen RE i Premacy Hydrogen RE Hybrid

Prošle nedelje javnosti su po prvi put predstavljena nova hibridna vozila, rezultat 18-ogodišnjeg istraživanja kompanije Mazda, koja nastavlja u pravcu „zelenih“ tehnologija i vozila koja se razvijaju u skladu sa ciljevima očuvanja životne sredine. Sva rešenja razvijana su na taj način da budu usklađena sa Mazdinim Zoom Zoom vrednostima dinamičnosti i uživanja u vožnji...
Porsche Panamera na stazi Nordschleife: 7:56,0

Porsche Panamera na stazi Nordschleife: 7:56,0

Porsche Panamera je na prošlonedeljnim testovima na stazi Nürburgring zabeležila fantastičan rezultat. Test vozač zabeležio je vreme vožnje na dugom Nürburgringu od 7:56, što je rekord u klasi automobila sa četvoro vrata...
Forum Toyota Srbija sve zanimljiviji

Forum Toyota Srbija sve zanimljiviji

Pored odlične internet prezentacije, kompanija Toyota Srbija može se pohvaliti sve boljim Toyota Srbija Forumom, koji je namenjen svim vlasnicima, poštovaocima i fanovima ove japanske marke automobila. Na novom forumu, na sva pitanja odgovara i oficijalni Toyota administrator...
Subaru uvodi na tržište verziju Forester Country

Subaru uvodi na tržište verziju Forester Country

Kompanija Subaru na tržište će plasirati novu verziju modela Forester. Iza naziva Country ne kriju se radikalne tehničke izmene, već samo ulepšani detalji, koji će u kombinaciji sa štedljivim i temperamentnim dizel motorom svom vlasniku pokloniti visok nivo individualnosti...
Opel Insignia OPC: strastvena vožnja začinjena vrhunskom tehnologijom

Opel Insignia OPC: strastvena vožnja začinjena vrhunskom tehnologijom

Dinamična i strastvena vožnja dobila je u Opelu novo ime: Insignia OPC. Njen turbobenzinski motor sa 239 kW/325 KS i velikih 435 Nm okretnog momenta čine je Opelovim najsnažnijim automobilom na tržištu. Ova limuzina visokih performansi dostiže maksimalnu brzinu od 250 km/h (s ograničenjem) i ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 6 sekundi...
BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje