AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Opel Insignia OPC: vruća premijera u Barseloni

Opel Insignia OPC: vruća premijera u Barseloni

Sportska verzija evropskog automobila godine biće otkrivena 7. maja kada će Opel Insignia OPC zasijati na sajmu u Barseloni, deset godina nakon prvog OPC modela (Opel Performance Center)...

Srce Insignije OPC sa 2.8 V6 Turbo motorom izvedeno je iz moćnog benzinskog motora koji je već raspoloživ uz 239 kW/325 KS. Inženjeri su u razvoju povećali snagu motora posebno radeći na izduvnom sistemu, značajno smanjujući povratni pritisak. Budući da je pri oceni motora zvuk vrlo bitan, akustični specijalisti su se posebno posvetili izduvnom sistemu V6, prilagođavajući središnje i zadnje izduvne cevi. Insignia OPC dolazi sa šestostepenim ručnim menjačem. Izvrsni obrtni moment od 400 Nm daje veliku pogonsku snagu motora čak i pri nižim brzinama. Insignija OPC ubrzava od 0 do 100 km/h za šest sekundi i dostiže maksimalnu brzinu od 250 km/h. Insignia OPC je dodatno podešena i snižena za 10 mm u odnosu na već impresivnu Sport verziju sa pogonom na sva četiri točka. Potpuno nova šasija služi kao platforma za još naprednije mogućnosti podešavanja prema vlastitim preferencijama. Prednje vešanje tipa McPherson ima dvostruko učvršćenje u strukturi karoserije i sa potpuno novom prednjom osovinom. OPC inženjeri dodali su i evoluciju po nazivom «HiPerStrut» odnosno vešanje za visoke performanse. Prednosti ove inovacije su poboljšana osetljivost i direktniji odgovor upravljača, smanjenje vibracija kod upravljanja s obzirom na visoki obrtni moment i pojačani osećaj sigurnosti za vozača.

Opel Insignia OPC: vruća premijera u Barseloni

Insignia OPC dolazi sa kontrolom vešanja FlexRide koji se ne prilagođava samo situaciji i stilu vožnje, već i preferencijama vozača. Dok se kod ranijih Insignijinih modela nudi izbor između udobne standardne i sportske postavke, OPC je namenjen onima koji preferiraju sportski način vožnje. Vozači OPC-a mogu birati između tri različite sportske postavke: Standard koji nudi najviše udobnosti, Sport i OPC način vožnje. Po prvi put u OPC liniji, sistem Prilagodljivih 4x4 dolazi standardno. Upravljačka jedinica pogona na svim točkovima je podešena tako da se prilagodi raspodeli snage prema sportskoj filozofiji OPC-a. Uzevši u obzir više performanse OPC-a, značajni napori uloženi su u dalje poboljšanje sistema kočenja. Poznavaoci će odmah uočiti Brembo čeljusti kočnica i perforiran disk promera 355 mm na prednjoj osovini. “Lično sam bio uključen u razvoj Insignije OPC i izuzetno sam uživao u opsežnim testiranjima koja su se odvijala na jednoj od najzahtevnijih staza na svetu, Nurburgring Nordschleife. Naš cilj je bio dobiti najbolje od najboljeg”, kaže Hans Demant, izvršni direktor Adam Opel GmbH.

Opel Insignia OPC: vruća premijera u Barseloni

Dinamične linije daju naročit izgled Sportski izgled novog Opelovog modela koji se nalazi na samom vrhu ponude inspirisan je GTC konceptom iz 2007. godine, ali i dalje ostaje dosledan Insignijinoj filozofiji – skulpturalni dizajn i nemačka preciznost U poređenju sa slabijim verzijama Insignije, OPC verzija ima spektakularni prednji deo sa dva velika vertikalna usisnika i specifični zadnji branik sa dve integrisane izduvne cevi. Standardne 19-inčne felne (gume: 245/40) daju automobilu izgled koji zaslužuje. Nove lagane 20-inčne felne (gume: 255/35) dostupne su kao opcija. Dinamičan i sportski oblikovan spoljašnji izgled automobila ogleda se i u linijama kokpita. Odmah po otvaranju vrata uočićete jedinstvena Recaro sedišta, sportski upravljač i specifičnu ručicu menjača. OPC liniju odlikuje i specijalna grafika instrumenata. “Insignia OPC predstavlja početak novog razdoblja naše OPC ponude; još uvek moćna, ali ipak zrela i prefinjena i ambicioznija nego ikad pre. OPC je tipičan primer doživljaja Insignije: dinamičnog i prefinjenog automobila”, reči su Alaina Vissera, GM Europe potpredsednika za Opel. GM PR

Alfa Romeo Milano - prve fotografije bez maske!

Alfa Romeo Milano - prve fotografije bez maske!

Zahvaljujući zaposlenima u fabrici Alfa Romeo (koji će verovatno prerano završiti svoju karijeru), svetlost dana ugledale su fotografije finalne verzije novog modela Alfa Romeo Milano, nalsednika vremešne 147-ice. Fotografije snimljene mobilnim telefonom potpuno nam otkrivaju izgled novog Alfinog modela...
Video nedelje - Bugatti Veyron vs McLaren F1

Video nedelje - Bugatti Veyron vs McLaren F1

Iz Velike Britanije konačno dolazi novi, trinaesti serijal svetski poznate automobilske emisije Top Gear. Glavna tema druge epizode trinaestog serijala bila je zanimljiva "1 na 1" trka. Na crtu su izašli dva superautomobila. Ko je najbrži? Pripremite se, pozor, start...
BMW 3 Gran Turismo dobio zeleno svetlo

BMW 3 Gran Turismo dobio zeleno svetlo

Predstavljanje modela BMW 5 Gran Turismo pokrenulo je lavinu spekulacija o mogućnosti pokretanja istog projekta na platformi BMW-a serije 3. To je sada i potrvđeno. Posle sedan, touring, coupe i cabrio verzija popularne trojke, zeleno svetlo za razvoj dobio je i model BMW 3 Gran Turismo. Na tržište stiže za dve godine...
Ford Shelby GT500 Super Snake

Ford Shelby GT500 Super Snake

Kada ceo dan pišete o tome, kako je neki automobil dobio pneumatike sa nižim otporom kotrljanja, menjač CVT i štedljiviji motor, to brzo počne da vam ide na nerve. Za promenu se pobrinuo Carroll Shelby, idejni tvorac modela od kojih se diže kosa na glavi. Pred nama je Ford Shelby GT500 Super Snake, pored kojeg "obični" Ford Mustang izgleda kao beba...
Renault Clio i Megane u ediciji World Series

Renault Clio i Megane u ediciji World Series

Renault nam predstavlja specijalnu seriju modela Clio i Megane, inspirisanih "World Series by Renault" takmičenjem. Oba modela karakteriše sportski akcenat, a modeli World Series Clio, Mégane hatchback i Mégane Coupe biće predstavljeni na britanskoj stazi Silverstone, tokom vikenda...
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D - više snage, manja potrošnja

Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D - više snage, manja potrošnja

Tri godine posle uvođenja na tržište, aktuelna (četvrta) generacija modela Mitsubishi Pajero, dobija modernizovan turbodizel četvorocilindrični motor 3.2 DI-D i unapređen automatski menjač. Snaga motora povećana je sa dosadašnjih 190 konjskih snaga, na 200 KS, dok je emisija CO2 smanjena sa 280 grama po pređeniom kilometru, na 224 g/km...
Caractere Audi Q5

Caractere Audi Q5

Za sve one kojima Audi Q5 nije dovoljno atraktivan i agresivan, tjuner Caractere pripremio je specijalni optički tjuning paket: prednji branik sa spojlerom, zadnji branik sa velikim difuzorom, pragovi, krila i nove felne...
Renault Clio RS Gordini - dizajnerski predlog

Renault Clio RS Gordini - dizajnerski predlog

Najsportskiji Renault Clio Renault Sport, pripremljen u odeljenju Gordini, trebao bi izgledati agresivnije od standardnog modela Clio RS. Francuski dizajner Thomas Clavet, ne čekavši zvaničnu premijeru, predstavio nam je njegov predlog izgleda najsportskijeg Renaulta...
Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje