Najnovije vesti iz auto industrije
Brabus G V12 S Biturbo: 700 konja za G-Wagen
Objavljeno: 22.02.2009.
Mercedes-Benz G ove godine slavi 30 godina od početka proizvodnje. Kompanija Brabus, koja važi za specijalistu tjuninga modela sa trokrakom zvezdom na masci, u Ženevi će predstaviti svoj rođendanski poklon...
Brabus G V12 S Biturbo nije samo izmenjen serijski model, već po svojm karakteristikama predstavlja potpuno nov model, što nam otkriva i njegovo ime. Pod haubu modela G klase instaliran je V12 agregat sa dva turbo-punjača, zaprmeine 6,3 litra. Ovaj agregat svoje mesto pronašao je i u serijskom modelu S 600, gde njegova zapremina iznosi 6,3 litra. Posle zahvata firme Brabus, snaga motora povećana je na velikih 700 KS pri 5.100 o/min, a obrtni moment povećan je sa 830 na 1320 Nm pri 2.100 o/min. Obrtni moment je elektronski ograničen na 1100 Nm.

Snaga dvanaestocilindričnog agregata prenosi se preko petostepenog automatskom menjača i stalnog pogona na sve točkove. Brabus V12 S Biturbo iz mesta do 100 km/h ubrzava za samo 4,3 sekunde, i na kolena će baciti mnoge supersportske modele. Maksimalna brzina elektronski je ograničena na 240 km/h, a u slučaju isključivanja elektronskog ogrančenja, G-Wagen može dostići i brzinu od 260 km/h. I pored zahvata na motoru, Brabus ispunjava ekološku normu Euro IV.

I spoljašnjost Brabusovog dela radikalno je izmenjena. Izmenjeni su prednji branik, instalirana su prednje dnevne LED svetlosne grupe, a velike izmene pretrpeo je i zadnjo branik. Veliku pažnju privlače i veliki završeci izduvnog sistema, koji su izvedeni sa strane, ispred zadnjih točkova. U enterijeru preovladava kvalitetna koža, sportski multifunkcionalni volan. U opremu je uključen multimedijalni sistem sa navigacijom, DVD sistemom, a u naslone za glavu u prednjim sedištima instalirani su LCD displeji, a za putnike pozadi pripremljene su slušalice. Cena modela Brabus G V12 S Biturbo, sa pogonom na sve točkove iznosi 379.000 Eura.
Goran Sarić - Automagazin
Prodaja novih automobila u Nemačkoj, u februaru mesecu, povećana je za 21 % u odnosu na isti period prošle godine, na 277 800 automobila. Ovo je prvi rast prodaje automobila u Nemačkoj u poslednjih šest meseci...
Indijski magnat Tata u Ženevi je predstavio super-jeftini automobil Nano Europa, koji je, kao što sam naziv govori, namenjen evropskom tržištu. Tata Nano Europe na evropsko tržište dolazi 2011. godine, a najavljena cena kreće se oko 5 000 Eura...
Poslednji u liniji Renault Sport modela, Renault Megane RS punim sjajem zablistao je na štandu sajma automobila u Ženevi. Posle modela Megane F1 Team R26 i Megane R26.R, Renault Megane RS "na tacni" je dobio svo stečeno iskustvo u čuvenom Renault Sport Technologies centru. Wallpaper možete preuzeti klikom na
LINK..
Revolucionarna Opel Ampera danas je premijerno prikazana na 79. Sajmu Automobila u Ženevi. Carl-Peter Forster, predsednik kompanije General Motors Europe, otkrio je električno vozilo sa produženim dometom i najavio planove da se krene sa proizvodnjom ovog modela krajem 2011. godine...
Konačno... Iako smo dugo čekali, Aston Martin je predstavljanjem prvih fotografija svog prestižnog modela One 77 opravdao svaki trenutak. Pred nama su prve fotografije ekskluzivnog modela, najbržeg i najsnažnijeg automobila u istoriji Aston Martina...
Ovako bi mogao izgledati novi Ford C-Max. Novi Ford C-MAX prvi put videćemo 2011. godine, i zato je vrlo verovatno da je ovo najavna studia nove generacije modela C-MAX. Ford Iosis Max je koncept, ali iako ne treba očekivati da svi detalji budu uključeni u serijsku proizvodnju, iskreno se nadamo da će dizajn enterijera i eksterijera "preživeti" do serijske faze...
Iz mnoštva hibridnih i električnih modela sajma automobila u Ženevi, kao biser među perlama, izdvaja se brutalni primerak Lamorghini LP670-4 SuperVeloce. Odlikuje ga snažniji motor, manja masa i bolje performanse...
Četiri godine posle premijere studie Yeti, kompanija Škoda na sajmu automobila u Ženevi predstavlja nam svoj prvi SUV model ikada. Razlika? Serijski proizvod od koncept modela razlikuje se po izduždnoj liniji, pogonu na prednje ili sve točkove, po turbo benzinskim motorima sa direktnim ubrizgaavanjem goriva...
Novi koncept imena Duster dokazuje nam da je tema SUV ponovo na stolu menadžmenta Dacie. Sajam automobila u Ženevi biće idealna prilika da mnogi potencijalni kupci iznesu svoje utiske o novom modelu, prvom automobilu koji je razvijen u sedištu "Renault Design Central Europe", u rumunskom Bukureštu. Wallpaper možete pogledati klikom na
LINK...