Najnovije vesti iz auto industrije
Fiat 500 Abarth - Cena poznata, prodaja počela
Objavljeno: 22.02.2009.
Fiat ovih dana na tržištima Zapadne Evrope počinje prodaju "nabildovane" verzije modela Abarth 500 i Abarth 500 Essesse. Osnovna cena modela Abarth 500, koji poseduje veoma izdašnu osnovnu opremu, u Nemačkoj iznosi 18.100 Eura...
Pod haubom modela Abarth 500 diše sportski agregat zapremine 1,4 litra, sa oznakom T-Jet. Agregat poseduje turbo punjač marke IHI, i razvija maksimalnu snagu od 135 konjskih snaga pri 5.500 o/min i maksimalni obrtni moment od 206 Nm pri 3000 o/min. "Nabildovani" gradski mališan iz mesta do "stotke" stiže za samo 7,9 sekundi i dostiže maksimalnu brzinu od 205 km/h.
Od standardnog Fiata 500 razlikuje se po tvrđe podešenom vešanju. Električno pojačan upravljački sistem podešen je prema sportskim kriterjumima, a za bolju kontrolu autoobila i bolju trakciju, zadužena je elektronska kontrola diferencijala. Na luminijumske felne montirani su pneumatici dimenzija 195/45 R16, a za kočenje se brinu diskovi prečnika 284 mm napred i 240 mm pozadi. Sportski karakter modela Abarth 500 može se ulepšati paketom Esseesse. Snaga motora pojačana je na 160 KS, a obrtni moment na 230 Nm. U paket spada i 15 mm niže vešanje, snažniji kočioni sistem i 17-inčne felne, sa pneumaticima 205/40 R17.

Već osnovna oprema modela Abarth 500 je bogata. U opremu je uključeno sedam airbaga, ESP, , sistem Blue&Me (Radio sa USB konektorom i Bluetoothom), pojačivač sa subwooferom, manuelna klimatizacija i sportska sedišta... Karoserija ima raširena blatobrane i bočne pragove, zadnji krovni spojler, sportsk auspuh da dve izduvne cevi, aluminijumske predale. Osnovna cena za nemačko tržište iznosi 18.100 Eura, dok je za paket Esseesse treba izdvojiti dodatnih 2.500 Eura.
Goran Sarić - Automagazin
Prodaja novih automobila u Nemačkoj, u februaru mesecu, povećana je za 21 % u odnosu na isti period prošle godine, na 277 800 automobila. Ovo je prvi rast prodaje automobila u Nemačkoj u poslednjih šest meseci...
Indijski magnat Tata u Ženevi je predstavio super-jeftini automobil Nano Europa, koji je, kao što sam naziv govori, namenjen evropskom tržištu. Tata Nano Europe na evropsko tržište dolazi 2011. godine, a najavljena cena kreće se oko 5 000 Eura...
Poslednji u liniji Renault Sport modela, Renault Megane RS punim sjajem zablistao je na štandu sajma automobila u Ženevi. Posle modela Megane F1 Team R26 i Megane R26.R, Renault Megane RS "na tacni" je dobio svo stečeno iskustvo u čuvenom Renault Sport Technologies centru. Wallpaper možete preuzeti klikom na
LINK..
Revolucionarna Opel Ampera danas je premijerno prikazana na 79. Sajmu Automobila u Ženevi. Carl-Peter Forster, predsednik kompanije General Motors Europe, otkrio je električno vozilo sa produženim dometom i najavio planove da se krene sa proizvodnjom ovog modela krajem 2011. godine...
Konačno... Iako smo dugo čekali, Aston Martin je predstavljanjem prvih fotografija svog prestižnog modela One 77 opravdao svaki trenutak. Pred nama su prve fotografije ekskluzivnog modela, najbržeg i najsnažnijeg automobila u istoriji Aston Martina...
Ovako bi mogao izgledati novi Ford C-Max. Novi Ford C-MAX prvi put videćemo 2011. godine, i zato je vrlo verovatno da je ovo najavna studia nove generacije modela C-MAX. Ford Iosis Max je koncept, ali iako ne treba očekivati da svi detalji budu uključeni u serijsku proizvodnju, iskreno se nadamo da će dizajn enterijera i eksterijera "preživeti" do serijske faze...
Iz mnoštva hibridnih i električnih modela sajma automobila u Ženevi, kao biser među perlama, izdvaja se brutalni primerak Lamorghini LP670-4 SuperVeloce. Odlikuje ga snažniji motor, manja masa i bolje performanse...
Četiri godine posle premijere studie Yeti, kompanija Škoda na sajmu automobila u Ženevi predstavlja nam svoj prvi SUV model ikada. Razlika? Serijski proizvod od koncept modela razlikuje se po izduždnoj liniji, pogonu na prednje ili sve točkove, po turbo benzinskim motorima sa direktnim ubrizgaavanjem goriva...
Novi koncept imena Duster dokazuje nam da je tema SUV ponovo na stolu menadžmenta Dacie. Sajam automobila u Ženevi biće idealna prilika da mnogi potencijalni kupci iznesu svoje utiske o novom modelu, prvom automobilu koji je razvijen u sedištu "Renault Design Central Europe", u rumunskom Bukureštu. Wallpaper možete pogledati klikom na
LINK...