Najnovije vesti iz auto industrije
Izvučene nagrade drugog kola zimske OMV nagradne igre
Objavljeno: 09.01.2009.
Čačanin, Mirko Milošević je osvojio Škoda Fabiu, na izvlačenju nagrada drugog kola nagradne igre „Igraj i osvoji! Velika zimska OMV nagradna igra“. Vaso Radojčić iz Šapca dobitnik je druge nagrade, krstarenja Nilom za dvoje. Zimska igra traje od 1. novembra do 31. januara 2009., a oni koji žele da se uključe u igru imaju još dosta vremena da to i urade...
Najsrećnijeg kupca na kraju igre očekuje Škoda Superb, kao glavna nagrada. Spiskovi sa dobitnicima nagrada biće objavljivani u dnevnim novinama Blic i na OMV sajtu.
Da bi se učestvovalo u nagradnoj igri potrebno je sakupiti pet pečata. Pečat se dobija kada OMV mušterija kupi najmanje 15 litara bilo kog goriva za putničko vozilo ili 55 litara goriva za kamione, na nekoj od OMV benzinskih stanica u Srbiji. Posle svake kupovine prodavac na kupon kartici namenjenoj ovoj nagradnoj igri stavlja pečat i izdaje „Kopiju broj 1“ fiskalnog računa. OMV mušterije treba da sakupe pet pečata i tako popunjen kupon prilože sa kopijama fiskalnih računa u kovertu dobijenu na bilo kojoj OMV stanici i ubace je u jasno obeleženu kutiju. Rok za predaju popunjenih kupona je 31. januar 2009..
OMV organizuje izvlačenja mesečnih nagrada, gde je glavna nagrada automobil Škoda Fabia, kao i krstarenje Nilom za dve osobe. OMV mušterije takođe imaju priliku da osvoje neku od utešnih nagrada iz nagradnog fonda ovog zimskog izdanja koji obuhvataju preko 1300 vrednih nagrada. Mesečne nagrade se izvlače svakog 5. u mesecu za prethodni mesec, sve do 5. februara. Svi kuponi koji nisu osvojili nagrade u mesečnim izvlačenjima, su u konkurenciji prilikom izvlačenja Glavne nagrade, Škode Superb. Rezultati nagradne igre biće objavljivani u dnevnim novinama Blic svakog 10. u mesecu. Više detalja o nagradnoj igri i spiskovi sa imenima dobitnika mogu se pronaći i na internet sajtu www.omv.rs .
Action Global Communications
Pored odlične internet prezentacije, kompanija Toyota Srbija može se pohvaliti sve boljim
Toyota Srbija Forumom, koji je namenjen svim vlasnicima, poštovaocima i fanovima ove japanske marke automobila. Na novom forumu, na sva pitanja odgovara i oficijalni Toyota administrator...
Kompanija Subaru na tržište će plasirati novu verziju modela Forester. Iza naziva Country ne kriju se radikalne tehničke izmene, već samo ulepšani detalji, koji će u kombinaciji sa štedljivim i temperamentnim dizel motorom svom vlasniku pokloniti visok nivo individualnosti...
Dinamična i strastvena vožnja dobila je u Opelu novo ime: Insignia OPC. Njen turbobenzinski motor sa 239 kW/325 KS i velikih 435 Nm okretnog momenta čine je Opelovim najsnažnijim automobilom na tržištu. Ova limuzina visokih performansi dostiže maksimalnu brzinu od 250 km/h (s ograničenjem) i ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 6 sekundi...
Prvi Grand Motorsov nezavisan diler za prodaju i servisiranje Fordovih vozila, čačanski Autostad, prigodnom svečanošću je obeležio pet godina uspešne saradnje sa generalnim uvoznikom automobila i lakih komercijalnih vozila te marke za Srbiju i Crnu Goru.
Vranjanac Ninoslav Novković dobitnik je automobila Folksvagen Polo u drugom kolu „Igraj i osvoji! Velika letnja OMV nagradna igra“. Kao drugu nagradu pet srećnih OMV mušterija dobilo je GPS uređaj za automobil...
Mnoge vozače Fiatovog automobila Stilo može da zbuni, ali i dezinformiše upozorenje na instrument tabli koje signalizira navodnu neispravnost vazdušnog jastuka (air bag) na suvozačevoj strani...
Kompanija Peugeot objavila je da će svoj kupe srednje klase, model Peugeot 407 Coupe, osnažiti sa dva nova turbodizel motora. Među glavnim karakteristikama motora, pored manje potrošnje i emisije, francuski proizvođač navodi da je Peugeot 407 Coupe najsnažniji serijski Peugeot automobila ikada proizveden!
U prvih šest meseci ove godine sa porastom prodaje u Zapadnoj Evropi i padom na tržištima Srednje i Istočne Evrope, Chevrolet zauzima 2,2 % tržišnog udela ukupnog evropskog tržišta sa 214.520 prodatih automobila u odnosu na 269.319 u istom periodu prošle godine. U prvom polugodištu 2009. Chevrolet je prodao 85.800 automobila u Zapadnoj Evropi što je za 1.6% više nego u istom periodu prošle godine...
Volvo XC60 je od nedavnog tržišnog predstavljanja pridobio seriju pozitivnih reakcija. Za one kojima izgled standardnog modela nije dovojno atraktivan, Volvo je pripremio sportski paket sa tradicionalnom oznakom R-Design...