Najnovije vesti iz auto industrije
Moto - Postolje za Milovanovića i Stošića
Objavljeno: 20.05.2009.
Miloš Milovanović i Marko Stošić predstavnici SRG(Serbijan rejisng grupe) u brzinskom motociklizmu u protekle dve nedelje ostvarili su uspehe vredne pomena. Milovanović kapiten SRG-a, na IOEM šampionatu Austrije u klasi 1000 stsp, održanom na najstarijem motodromu u Nemačkoj u dva takmičarska dana osvojio je dva druga mesta...
"Staza je napravljena tridesetih godina prošlog veka, i zaprvao je jednim delom ulična, što je prilično zbunjivalo kolege naviknute na savremene piste, dok je meni to sve ličilo kao kod kuće. Verujem da sam iz tog razloga imao i najbrži krug na trci. Sve mi je dobro došlo kao jači trening za Alpe Adrija šampionat koji se vraća u priču, počev od ovog vikenda u Brnu gde ću voziti klasu Superbike, i naravno IDM, koji ne mislim u potpunsoti da batalim." - kaže Milovanović.

Marko Stošić je do prošle godine živeo u Južnoafričkoj republici gde je takođe beležio zavidne rezultate kao što je drugo mesto Šampionata Afrike u 2007. godini. Na premijernoj trci domaćeg prvenstva u Vršcu u klasi 600 Supersport, Marko je osvojio prvo mesto, što je i više nego odličan početak nove sezone.
"Išao sam sa taktikom da pažljivije uđem u prvu levu posle start, kako bih izbegao mogući kontak, jer trka traje 14 krugova, što je dovoljno vremena da obezbedim pobedu, ali i zbog toga što dosta loše startujem od početka sporstek karijere. Ispostavilo se da sam pravilno postupio. Prezadovojan sam pobedom obzirom da nisam trenirao, da mi je ovo bio prvi izlazak na stazu ove godine i da sam vozio na pisti koju ne poznajem. Akcenat u ovoj sezoni je na Istočnoevropskom šampionatu, a u pauzi takmičenja planiram da treniram izvan zemlje, jer za to jedino van Srbije imamo uslove." - kaže Stošić.
SRG PR
Kompanija Subaru na tržište će plasirati novu verziju modela Forester. Iza naziva Country ne kriju se radikalne tehničke izmene, već samo ulepšani detalji, koji će u kombinaciji sa štedljivim i temperamentnim dizel motorom svom vlasniku pokloniti visok nivo individualnosti...
Dinamična i strastvena vožnja dobila je u Opelu novo ime: Insignia OPC. Njen turbobenzinski motor sa 239 kW/325 KS i velikih 435 Nm okretnog momenta čine je Opelovim najsnažnijim automobilom na tržištu. Ova limuzina visokih performansi dostiže maksimalnu brzinu od 250 km/h (s ograničenjem) i ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 6 sekundi...
Prvi Grand Motorsov nezavisan diler za prodaju i servisiranje Fordovih vozila, čačanski Autostad, prigodnom svečanošću je obeležio pet godina uspešne saradnje sa generalnim uvoznikom automobila i lakih komercijalnih vozila te marke za Srbiju i Crnu Goru.
Vranjanac Ninoslav Novković dobitnik je automobila Folksvagen Polo u drugom kolu „Igraj i osvoji! Velika letnja OMV nagradna igra“. Kao drugu nagradu pet srećnih OMV mušterija dobilo je GPS uređaj za automobil...
Mnoge vozače Fiatovog automobila Stilo može da zbuni, ali i dezinformiše upozorenje na instrument tabli koje signalizira navodnu neispravnost vazdušnog jastuka (air bag) na suvozačevoj strani...
Kompanija Peugeot objavila je da će svoj kupe srednje klase, model Peugeot 407 Coupe, osnažiti sa dva nova turbodizel motora. Među glavnim karakteristikama motora, pored manje potrošnje i emisije, francuski proizvođač navodi da je Peugeot 407 Coupe najsnažniji serijski Peugeot automobila ikada proizveden!
U prvih šest meseci ove godine sa porastom prodaje u Zapadnoj Evropi i padom na tržištima Srednje i Istočne Evrope, Chevrolet zauzima 2,2 % tržišnog udela ukupnog evropskog tržišta sa 214.520 prodatih automobila u odnosu na 269.319 u istom periodu prošle godine. U prvom polugodištu 2009. Chevrolet je prodao 85.800 automobila u Zapadnoj Evropi što je za 1.6% više nego u istom periodu prošle godine...
Volvo XC60 je od nedavnog tržišnog predstavljanja pridobio seriju pozitivnih reakcija. Za one kojima izgled standardnog modela nije dovojno atraktivan, Volvo je pripremio sportski paket sa tradicionalnom oznakom R-Design...
Troškovi proizvodnje mini-volkswagena biće neverovatno niski. Prema izvorima iz nemačke kompanije, troškovi proizvodnje malog Volkswagena neće preći brojku od 900 eura, a prodajna cena kretaće se oko 9.000 eura. Može li jeftinije?