AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Domaći izum za efikasno, ekonomično i ekološko pranje autobusa

Domaći izum za efikasno, ekonomično i ekološko pranje autobusa

Stručnjaci beogradskog Tecon Sistema projektovali su, i kod prvog korisnika ugradili, specijalne stubove i razvod novog sistema za pranje autobusa, kamiona i sličnih vozila velikih dimenzija, s brojnim prednostima u odnosu na klasična rešenja...

Efikasnije i ekonomičnije pranje je glavno preimućstvo novog sistema: umesto da se za pranje upotrebljava protektirano crevo dužine i veće od 20 metara, koje se gotovo svakodnevno može trajno oštetiti (prelaskom vozila preko njega), izum Tecon Sistema zahteva crevo manje dužine, koje se ne vuče po podlozi, već se priključuje na „obrtnu ruku“. Sa dva obrtna zgloba, dužina „obrtne ruke“, koju proizvodi ugledna švajcarska kompanija, iznosi šest metara (tri+tri), što omogućava da se vozilu priđe sa svih strana. Osim efikasnijeg pranja i za perača komfornijeg posla, novim sistemom se postižu značajne uštede – ilustracije radi, metar visokokvalitetnog protektiranog creva košta 10 do 15 evra, a često se dešava da se zbog „gaženja“ (kada čelična žica probije gumenu oblogu) dnevno uništava kompletno crevo. Beogradska Lasta, jedan od najvećih autobuskih prevoznika u Srbiji, prvi je korisnik ovog sistema, za koji ima samo reči hvale. Sistem, inače, čine i CAT pumpa visokog pritiska i specijalni dozator za hemijsko sredstvo za pranje. Za uklanjanje nečistoća sa spoljašnjosti autobusa i motora, odnosno za razgradnju masnoća, u Lasti koriste aktivnu biorazgradljivu penu, koja se skuplja u separatore. Ukoliko bi se koristio klasičan sistem za pranje toplom vodom, stvarala bi se smeša koja bi zapušila separator i imala negativan uticaj na okolinu. Tecon Sistem d.o.o se nalazi na Novom Beogradu u ulici Antifašističke borbe 21b, telefoni 011/301-78-74 i 064/877-88-00. Tecon Sistem PR

Porsche Panamera na stazi Nordschleife: 7:56,0

Porsche Panamera na stazi Nordschleife: 7:56,0

Porsche Panamera je na prošlonedeljnim testovima na stazi Nürburgring zabeležila fantastičan rezultat. Test vozač zabeležio je vreme vožnje na dugom Nürburgringu od 7:56, što je rekord u klasi automobila sa četvoro vrata...
Forum Toyota Srbija sve zanimljiviji

Forum Toyota Srbija sve zanimljiviji

Pored odlične internet prezentacije, kompanija Toyota Srbija može se pohvaliti sve boljim Toyota Srbija Forumom, koji je namenjen svim vlasnicima, poštovaocima i fanovima ove japanske marke automobila. Na novom forumu, na sva pitanja odgovara i oficijalni Toyota administrator...
Subaru uvodi na tržište verziju Forester Country

Subaru uvodi na tržište verziju Forester Country

Kompanija Subaru na tržište će plasirati novu verziju modela Forester. Iza naziva Country ne kriju se radikalne tehničke izmene, već samo ulepšani detalji, koji će u kombinaciji sa štedljivim i temperamentnim dizel motorom svom vlasniku pokloniti visok nivo individualnosti...
Opel Insignia OPC: strastvena vožnja začinjena vrhunskom tehnologijom

Opel Insignia OPC: strastvena vožnja začinjena vrhunskom tehnologijom

Dinamična i strastvena vožnja dobila je u Opelu novo ime: Insignia OPC. Njen turbobenzinski motor sa 239 kW/325 KS i velikih 435 Nm okretnog momenta čine je Opelovim najsnažnijim automobilom na tržištu. Ova limuzina visokih performansi dostiže maksimalnu brzinu od 250 km/h (s ograničenjem) i ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 6 sekundi...
Peugeot 407 Coupe - novi turbodizel motori

Peugeot 407 Coupe - novi turbodizel motori

Kompanija Peugeot objavila je da će svoj kupe srednje klase, model Peugeot 407 Coupe, osnažiti sa dva nova turbodizel motora. Među glavnim karakteristikama motora, pored manje potrošnje i emisije, francuski proizvođač navodi da je Peugeot 407 Coupe najsnažniji serijski Peugeot automobila ikada proizveden!
Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje