Najnovije vesti iz auto industrije
Subaru Outback - svetska premijera zajedno sa modelom Legacy
Objavljeno: 11.04.2009.
Samo nekoliko dana posle premijernog predstavljanja fotografija nove generacije modela Legacy, dolazi premijera unapređenog modela Outback. Njegova četvrta generacija nedvosmisleno daje odgovor na pitanje, kako će izgledati novi Legacy u verziji karavan. Ako sudimo po fotografijama i prvim detaljima, tradicionalni konkurenti, kao što su Volvo XC70, Audi A4 Allroad i Saab 9-3X, imaju puno razloga za "brigu"...
U segmentu terenskih karavana srednje klase, koju je Subaru polovinom devedesetih godina modelom Outback i osnovao, došlo je do galopirajućeg rasta konkurencije. Nova platforma je najveća u 15 godina dugoj istoriji ovog modela. Međuosovinsko rastojanje povećano je za 71 milimetar, na 2.740 mm, što je omogućilo povećanje prostora za putnike na zadnjim sedištima za 10 cm. Širina automobila je povećana za 5 centimetara (na 1.821), dok visina iznosi 1.669. milimetara. unutrašnjost novog modela je povećana za 8 % u odnosu na prethodnu generaciju.
Prednje vešanje je izvedeno u McPherson koncepciji, a minimalna visina (klirens) iznosi zavidnih 221 milimetara.Novi Outback je predstavljen sa dva motora: četvorocilindrični 2,5i, koji se dobija uz šestostepeni manuelni menjač, dok je 6-cilindrični 3.6R u ponudi standardno sa petostepenim automatskim menjačem. Turbo-benzinski agregati nisu potvđeni, ali je savremeni turbodizel na evropskom tržištu nužnost.
Osnovni atmosferski agregat 2.5i razvija maksimalnu snagu od 125 kW pri 5.600 o/min i obrtni moment od 230 Nm pri 4.000 o/min. Šestocilindrični motor razvija maksimalnu snagu od 188 kW pri 6.000 o/min i obrtni moment od 335 Nm pri 4.400 o/min. Motor ima iste spoljne dimenzije kao i stari trolitarski.
Goran Sarić - Automagazin
Kompanija Subaru na tržište će plasirati novu verziju modela Forester. Iza naziva Country ne kriju se radikalne tehničke izmene, već samo ulepšani detalji, koji će u kombinaciji sa štedljivim i temperamentnim dizel motorom svom vlasniku pokloniti visok nivo individualnosti...
Dinamična i strastvena vožnja dobila je u Opelu novo ime: Insignia OPC. Njen turbobenzinski motor sa 239 kW/325 KS i velikih 435 Nm okretnog momenta čine je Opelovim najsnažnijim automobilom na tržištu. Ova limuzina visokih performansi dostiže maksimalnu brzinu od 250 km/h (s ograničenjem) i ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 6 sekundi...
Prvi Grand Motorsov nezavisan diler za prodaju i servisiranje Fordovih vozila, čačanski Autostad, prigodnom svečanošću je obeležio pet godina uspešne saradnje sa generalnim uvoznikom automobila i lakih komercijalnih vozila te marke za Srbiju i Crnu Goru.
Vranjanac Ninoslav Novković dobitnik je automobila Folksvagen Polo u drugom kolu „Igraj i osvoji! Velika letnja OMV nagradna igra“. Kao drugu nagradu pet srećnih OMV mušterija dobilo je GPS uređaj za automobil...
Mnoge vozače Fiatovog automobila Stilo može da zbuni, ali i dezinformiše upozorenje na instrument tabli koje signalizira navodnu neispravnost vazdušnog jastuka (air bag) na suvozačevoj strani...
Kompanija Peugeot objavila je da će svoj kupe srednje klase, model Peugeot 407 Coupe, osnažiti sa dva nova turbodizel motora. Među glavnim karakteristikama motora, pored manje potrošnje i emisije, francuski proizvođač navodi da je Peugeot 407 Coupe najsnažniji serijski Peugeot automobila ikada proizveden!
U prvih šest meseci ove godine sa porastom prodaje u Zapadnoj Evropi i padom na tržištima Srednje i Istočne Evrope, Chevrolet zauzima 2,2 % tržišnog udela ukupnog evropskog tržišta sa 214.520 prodatih automobila u odnosu na 269.319 u istom periodu prošle godine. U prvom polugodištu 2009. Chevrolet je prodao 85.800 automobila u Zapadnoj Evropi što je za 1.6% više nego u istom periodu prošle godine...
Volvo XC60 je od nedavnog tržišnog predstavljanja pridobio seriju pozitivnih reakcija. Za one kojima izgled standardnog modela nije dovojno atraktivan, Volvo je pripremio sportski paket sa tradicionalnom oznakom R-Design...
Troškovi proizvodnje mini-volkswagena biće neverovatno niski. Prema izvorima iz nemačke kompanije, troškovi proizvodnje malog Volkswagena neće preći brojku od 900 eura, a prodajna cena kretaće se oko 9.000 eura. Može li jeftinije?