Rally - Rada Manojlović na desnom sedištu Subaru Impreze!
Objavljeno: 30.03.2009.
Na promociji nove sezone reli prvenstva Srbije, održanoj u petak na karting stazi "Ada Huja" uživalo je nekoliko hiljada fanova reli sporta. Događaj je definitivno uspeo, a kući su sigurno zadovoljni otišli svi, i publika i takmičari i javne ličnosti. Iskustvo vožnje na desnom sedištu reli automobila od danas imaju i Aco Pejović, Radmila Manojlović, Dragan Brajović... Fotografije možete pogledati klikom na LINK...
VIDEO:
Prvi na stazu izašao je aktuelni državni reli šampion i pobednik Sajamskog relija 2009, Vladan Petrović (Subaru Impreza N11), kome je "društvo" u automobilu pravila šarmantna Radmila Manojlović. Kada ne bi bilo mogobrojnih gledalaca i navijača, iz automobila Vladana Petrovića sigurno bi se čulo "zapomaganje" Rade Manojlović i molba da "prestane". Video možete pogledati klikom na LINK.
Odmah iza njega krenuo je Vladica Rabrenović (Renault Clio), kome je suvozač ovoga puta bio megapopularni Aco Pejović. Posle prve ( ispostavilo se i jedine) vožnje u reli automobilu, Pejović je za Automagazin portal izjavio: "Ovo je fantastično! Privatno vozim Audi S8, ali ovo još nisam doživeo. Sada mi je jasno zašto ovi ljudi vole ovo toliko i zašto stalno teže ka boljem i bržem. Ali, ovo nije poziv mladim ljudima na brzu vožnju. Predlažem im da dođu na ovako bezbedne staze i isprobaju svoje sposobnosti. Otvoren saobraćaj je nešto sasvim drugo."
Aco Pejović posle vožnje sa Vladicom Rabrenovićem odbio je da sedne u desno sedište Subaru Impreze N11, kojom je upravljao Vladan Petrović: "Ne smem. Ja se stvarno plašim, iako je u pitanu bezbedna staza. Nema šanse da sednem! Nemoj ni pokušavati da me ubediš. Vladica mi je sve pokazao, verj mi!" - kategoričan je bio Pejović.
Dragan Brajović, takođe je bio impresioniran iskustvom u reli automobilu Subaru Impreza WRX STi N11, što se moglo videti i na izrazu njegovog lica na kraju vožnje.
Goran Sarić - Automagazin
Foto: Milomir Bošković - Automagazin
Kompanija Subaru na tržište će plasirati novu verziju modela Forester. Iza naziva Country ne kriju se radikalne tehničke izmene, već samo ulepšani detalji, koji će u kombinaciji sa štedljivim i temperamentnim dizel motorom svom vlasniku pokloniti visok nivo individualnosti...
Dinamična i strastvena vožnja dobila je u Opelu novo ime: Insignia OPC. Njen turbobenzinski motor sa 239 kW/325 KS i velikih 435 Nm okretnog momenta čine je Opelovim najsnažnijim automobilom na tržištu. Ova limuzina visokih performansi dostiže maksimalnu brzinu od 250 km/h (s ograničenjem) i ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 6 sekundi...
Prvi Grand Motorsov nezavisan diler za prodaju i servisiranje Fordovih vozila, čačanski Autostad, prigodnom svečanošću je obeležio pet godina uspešne saradnje sa generalnim uvoznikom automobila i lakih komercijalnih vozila te marke za Srbiju i Crnu Goru.
Vranjanac Ninoslav Novković dobitnik je automobila Folksvagen Polo u drugom kolu „Igraj i osvoji! Velika letnja OMV nagradna igra“. Kao drugu nagradu pet srećnih OMV mušterija dobilo je GPS uređaj za automobil...
Mnoge vozače Fiatovog automobila Stilo može da zbuni, ali i dezinformiše upozorenje na instrument tabli koje signalizira navodnu neispravnost vazdušnog jastuka (air bag) na suvozačevoj strani...
Kompanija Peugeot objavila je da će svoj kupe srednje klase, model Peugeot 407 Coupe, osnažiti sa dva nova turbodizel motora. Među glavnim karakteristikama motora, pored manje potrošnje i emisije, francuski proizvođač navodi da je Peugeot 407 Coupe najsnažniji serijski Peugeot automobila ikada proizveden!
U prvih šest meseci ove godine sa porastom prodaje u Zapadnoj Evropi i padom na tržištima Srednje i Istočne Evrope, Chevrolet zauzima 2,2 % tržišnog udela ukupnog evropskog tržišta sa 214.520 prodatih automobila u odnosu na 269.319 u istom periodu prošle godine. U prvom polugodištu 2009. Chevrolet je prodao 85.800 automobila u Zapadnoj Evropi što je za 1.6% više nego u istom periodu prošle godine...
Volvo XC60 je od nedavnog tržišnog predstavljanja pridobio seriju pozitivnih reakcija. Za one kojima izgled standardnog modela nije dovojno atraktivan, Volvo je pripremio sportski paket sa tradicionalnom oznakom R-Design...
Troškovi proizvodnje mini-volkswagena biće neverovatno niski. Prema izvorima iz nemačke kompanije, troškovi proizvodnje malog Volkswagena neće preći brojku od 900 eura, a prodajna cena kretaće se oko 9.000 eura. Može li jeftinije?