Najnovije vesti iz auto industrije
GS Yuasa i Honda počinju proizvodnju litijum jonskih baterija
Objavljeno: 20.01.2009.
Korporacija GS Yuasa i Honda Motor Co., Ltd., saopštili su da su postigli osnovni dogovor o osnivanju zajedničke kompanije koja će se baviti proizvodnjom, prodajom, istraživanjem i razvojem litijum jonskih baterija visokih performansi za potrebe hibridnih vozila. Dve kompanije će otpočeti sa konsultacijama koje za cilj imaju uspostavljanje procesa rada nove kompanije, planiran za proleće 2009. godine...
GS Yuasa će uložiti 51% potrebnog kapitala, dok će Hondin deo iznositi 49%. Sedište nove firme će biti smešteno u mestu Minami-ku, Kjoto, dok će fabrika biti locirana na posedu kompanije GS Yuasa Osadano u mestu Fukučijama, Kjoto.
Polazna tačka u procesu smanjenja emisije ugljen dioksida je uvođenje tehnologija koje ne zagađuju prirodnu sredinu i to kroz fazu ulaska hibridnih vozila na masovno tržište. U poređenju sa nikl hidridnim baterijama, litijum jonske baterije su, kao izvor energije, znatno postojanije što se tiče snage i gustine. Pored toga, potražnja za litijum jonskim baterijama je iz dana u dan sve veća i sasvim su realna očekivanja da će se taj trend nastaviti i u budućnosti, te će pomenute baterije biti najbolji izbor za hibridna vozila. GS Yuasa i Honda su čvrsto uverene da je razvoj manjih i lakših litijum jonskih baterija poboljšanih performansi moguć, ukoliko se kombinuju tehnološka znanja i prednosti ove dve kompanije i to posebno u oblasti proizvodnje, prodaje, istraživanja i razvoja. Kroz sam proces razvoja ovakvih baterija, obe kompanije mogu da postignu snažan efekat u cilju intenzivnijeg proboja hibridnih vozila na svetsko tržište.
Nova kompanija će proizvoditi baterije zasnovane na litijum jonskoj bateriji EH6 koju je razvila kompanija GS Yuasa. Unapređivanjem određenih elemenata poput strukture i materijala koji se koriste za elektrode, biće kreirana najbolje baterija za narednu generaciju hibridnih vozila.
Delta Automoto PR
Citroen C5 i C6 u ponudi imaju najsnažniji dizel agregat zapremine 2,7 litra, koji je pomenute modele plasirao među najsnažnije dizel limuzine sednje i više srednje klase. Naslediće ga 3.0 HDi motor, koji razvija 240 KS i 450 Nm obrtnog momenta...
Proizvođač sportskih luksuznih automobila, firma Lamporghini, objavila je da je u prvih pet meseci tekuće godine prodaja opala za 30 %. U sredu je ovu informaciju potvrdio i šef ove italijanske kompanije, Stephan Winkelmann...
Kompanije Brembo i SGL udružiće svoje potencijale, kako bi zajednčki razvile cenovno dostupne komponente kočionog sistema, koje će biti proizvedene od karbon-keramičkog kompozita. Brzi sedani, karavani ili obični sportski modeli, u roku od 10 godina, mogli bi u osnovnoj opremi imati ove napredne kočnice...
Chevrolet Corvette ima veliki razlog za slavlje. Od 1953. godine, kada je proizvedena prva Chevrolet Corvette, legendarni model je 1977. godine prešao granicu od 500.000 proizvedenih primeraka, a 1992. godine prodat je milioniti primerak. Ove godine, sa proizvodnih traka spuštena je 1,5-milionita Chevrolet Corvette...
Chevrolet je u protekla dva meseca pronašao način da kupcima u Srbiji približi svoja vozila što dokazuju podaci prema kojma je u martu i aprilu Chevrolet zauzeo rekordni udeo na tržištu putničkih automobila od preko 5,3%...
Kompanija Mercedes-Benz još jednom je potvrdila visok nivo kvaliteta i pouzdanosti. Najnovije statistike kompanije ADAC govore nam o Mercedes-Benz C klasi kao najpouzdanijem predstavniku srednje klase...
Prilikom kupovine traži se automobil koji će dati najviše u odnosu na uloženi novac i to bez obzira sa kolikim iznosom kupci raspolažu. U trenutku kada potencijalni kupci novih automobila posvećuju naročitu pažnju koliko i na šta troše svoj novac, Opel je u Srbiji pronašao način da kupcima približi svoja vozila.
Ljiljana Todorović iz Trešnjevice kod Paraćina je osvojila automobil Folksvagen Polo u prvom izvlačenju mesečnih nagrada „Igraj i osvoji! Velika letnja OMV nagradna igra“. Kao drugu nagradu pet srećnih OMV mušterija je dobilo GPS uređaj za automobil...
Kia kao globalni zvanični sponzor evropske (UEFA) i svetske (FIFA) fudbalske organizacije nastavlja sa podržavanjem vrhunskih fudbalskih događaja. Tako će uskoro najstariji korejski automobilski proizvođač biti sponzor dva sportska događaja, koji će »probuditi usnulo« junsko fudbalsko događanje...