Najnovije vesti iz auto industrije
Lamborghini Ad Personam - individualizacija supersportiste
Objavljeno: 20.01.2009.
Na ovogodišnjem sajmu automobila u Detroitu, kompanija Lamborghini predstavila je nove mogućnosti svog individualizacionog programa Ad Personam. U okviru programa Ad Personam, Lamborghini je u Detroitu predstavio modele Gallardo LP 560-4 i Murcielago LP 640...
Program individualizacije, Ad Personam, kompanija Lamborghini uvela je pre nekoliko godina, sa ciljem da se svojim klijentima ponudi mogućnost detaljne individualizacije modela. Modeli Gallardo LP 560-4 i Murcielago LP 640 Ad Personam demonstrirao je veliku mogučnost izbora opreme i detalja, prema afinitetima pojedinačnog kupca.
Oba automobila imaju plavu boju, a Ad Personam objavio je uvođenje tri nove boje: Nero Nemesis (crna), Bianco Canopus (bela) a Marrone Apus (braon). Pored ovih osnovnih boja, novi vlasnici mogu izabrati i neku od željenih nijansi.
Isto kao boja karoserije, vlasnici mogu izabrati i uređenje enterijera, što nam dokazuju i automobili predstavljeni u Detroitu. Gallardo LP 560-4 ima enterijer u potpunosti presvučen kožom Nappa, a model Murcielago LP 640 opremljen je sedištima i oblogama vrata obloženih Alcantarom. Ostali detalji izvedeni su od karbona. Lamborghini Gallardo LP 560-4 u Detroitu je predstavljen na felnama Callisto, a Murcielago LP 640 stoji na atraktivnim Hermera felnama.
Goran Sarić - Automagazin
Početak 2009. godine za Mazdu označen je dobrim brojkama kada je reč o prodaji: uprkos nestabilnim ekonomskim prilikama i iščekivanju detalja o novim carinskim propisima, tokom januara 40 Mazdinih modela stiglo je do kupaca, što predstavlja povećanje od 18% u odnosu na isti period prošle godine...
Prvi put lansiran 1999., Yaris je Toyotin najprodavaniji model u Evropi i nalazi se u srcu visoko konkurentnog B segmenta: to je segment koji će po očekivanjima da se proširi za čak 3% tokom naredne tri godine (do 2011.), zbog rastuće potrebe za malim automobilima. Od 2005. godine kada je lansirana druga generacija Yaris-a, Toyota je uspela da postigne neverovatnu prodaju i poveća svoj udeo na tržištu u B segmentu (prognozirano 5,4% za 2008, povećano sa 5,1% u 2005.)...
U Minhenu su se, očigledno, odlučili da sve svoje dolazeće modele predstave na videu. Testovi BMW-a X1 su u punom jeku, a ozbiljnim maskiranjem njegovog izgleda omogućava kompaniji da poveća interesovnje za novog člana porodice X...
Nemačka kompanija Volkswagen objavila je da razvija hibridnu verziju modela Touareg, koja će se sledeće godine u ponudi pojaviti pod imenom BlueMotion Hybrid. Nedavno predstavljena predprodukcijska verzija ispod lima skriva kompresorski 3-litarski šestocilindrični V6 TSI motor snage 333 KS, koji je ukombinovan sa elektromotorom snage 38 kW...
Najuspešniji aktuelni model ćeškog proizvođača, Škoda Octavia, ove godine obeležava svoj pedeseti rođendan. Prvi automobil sa tim nazivom sa proizvodnih traka spušten je januaru 1959. godine. Bio je to naslednik modela Škoda 400, zvana Spartak...
Britanski avanturista, Giles Cardozo, odlučio se na odvažan potez: putovanje od Londona do afričkog Timbuktua (država Mali) svojim sopstveno konstruisanim automobilom sposobnim i da leti, imena Parajet Skycar...
Predstavnici južnokorejske kompanije Hyundai, na nedavno održanoj konferenciji za medije, predstavili su plan o proizvodnji kompaktnog gradskog automobila koji će konkurisati modelu Toyota iQ. Prodaja Hyundaijevog modela startovaće sledeće godine...
Aktuelna moda gradaskih crossover automobila galopirajuči se širi i među azijskim automobilskim markama. Nissan, koji je rodonačelnik ove kategorije, priprema novi koncept, čija će premijera biti održana na sajmu automobila u Ženevi...
Zimski testovi prototipa prvog MINI SUV modela su u punom jeku. Pogon na sve točkove, originalan dizajn sa konceptom uobičajenog rasporeda vrata, i harizma koju sa sobom nosi, već unapred garantuju uspeh prvom MINI terncu...