Najnovije vesti iz auto industrije
Svetski debi Hondinog koncept modela Insight
Objavljeno: 02.10.2008.
Danas je na pariskom sajmu automobila svet, po prvi put, u potpunosti video novi Insight, Hondin koncept model, koji ukazuje na smer kojim će se kretati konstrukcija novog hibridnog modela. Pored smanjene emisije štetnih gasova i manje potrošnje, još jedna važna karakteristika ovog hibrida će biti i pristupačnija cena. Pred nama su i prve "žive" fotografije Honde Insight...
Hondin cilj je oduvek bio da hibridni automobili budu svojevrstan most ka budućim vozilima sa pogonom na vodonične gorivne ćelije, čiji je potencijal već pokazan pojavljivanjem prvih primeraka FCX Clarity-a na tržištu. Koncept model Insight poseduje očigledne stilske veze sa prvim serijskim vozilom sa pogonom na vodnične gorivne ćelije, pri čemu su oba vozila oblikovana tako da maksimalno iskoriste efikasnost svojih pogonskih grupa. Insight predstavlja preteču serijskog modela koji će se pojaviti u prodaji tokom 2009. godine. Svojim jedinstvenim položajem na tržištu, Insight će približiti hibridnu tehnologiju skoro svim segmentima kupaca.
Činjenica da će se većina delova Insight-a proizvoditi u Hondinim fabrikama, ima kao posledicu veći nivo kontrole nad tehnikom proizvodnje, a samim tim i nad troškovima, koji konkurencija nije u stanju da dostigne. Uštede u proizvodnji Insight-a su moguće delimično i zbog činjenice da se tehnološki procesi stalno unapređuju, sa ciljem njihovog ubrzanja, a samim tim i veće efikasnosti. Osnovu smanjenja troškova predstavlja unapređena verzija Hondinog nagrađivanog sistema IMA, koji predstavlja spoj elektromotora i naprednog i efikasnog benzinskog motora sa niskom emisijom štetnih gasova. Ovakva pogonska grupa omogućava nisku emisiju CO2 i oksida azota (NOx ) i postiže odličan stepen uštede.
Kao i hibridni Civic, novo vozilo će se proizvoditi u Hondinoj fabrici Suzuka u Japanu, u kojoj je nedavno proširena proizvodna linija za hibridne motore. Emisija CO2 i potrošnja goriva bi trebalo da budu na sličnom nivou kao kod postojećeg hibridnog Civic-a, što pruža vozačima fleksibilni i krajnje praktični automobil sa manjim štetnim uticajem na životnu sredinu. U svom očekivanom rangu cene, Insight će predstavljati jedinstveni spoj prostora za putnike, prostora za smeštaj prtljaga, emisije štetnih gasova i potrošnje goriva. Insight će činiti prvi deo nove Hondine hibridne strategije, koja će se nastaviti i kod hibridnih modela koji će kasnije doći, razvijenih na osnovu modela CR-Z i kod hibridne verzije Jazz-a. Strategija je da hibridi postanu kako pristupačniji, tako i privlačniji za širi krug kupaca.
Insight predstavlja vrhunac dvodecenijskog istraživanja i razvoja na polju vozila sa hibridnim benzinsko – elektirčnim pogonom. Serijski model Insight će ući u prodaju u Evropi, Japanu i Severnoj Americi tokom prve polovine 2009. godine.
Goran Sarić - Automagazin
U četvrtak je je, presecanjem crvene trake, svečano otvorena Hala 5 beogradskog sajma. Time je označen i početak 47. Međunarodnog sajma automobila. Po prvi put od ove godine, kompanija Porsche SCG, koja za naše tržište zastupa Volkswagen, Audi, Porsche i SEAT eksluzivno je zakupila za svoje brendove celu Halu 5 – izložbeni prostor od oko 3.000 m2.
-
www.newmazda3.com/rs-RS/ – to je najnovija srpska internet adresa kompanije Mazda. Nova Mazda3 dobila je svoju zasebnu adresu, na kojoj svi ljubitelji modela premijerno predstavljenog na ovogodišnjem Sajmu automobila u Beogradu mogu da dobiju informacije o dizajnu, performansama i svim novinama vezanim za Mazdu3...
Na promociji nove sezone reli prvenstva Srbije, održanoj u petak na karting stazi "Ada Huja" uživalo je nekoliko hiljada fanova reli sporta. Događaj je definitivno uspeo, a kući su sigurno zadovoljni otišli svi, i publika i takmičari i javne ličnosti. Iskustvo vožnje na desnom sedištu reli automobila od danas imaju i Aco Pejović, Radmila Manojlović, Dragan Brajović... Fotografije možete pogledati klikom na
LINK...
Delta Automoto, generalni uvoznik Honda automobila za tržište Srbije, održao je juče, 26.3.2009. na svom štandu u hali 1 konferenciju za novinare. Honda je ove godine, u svom izložbenom prostoru izborom prirodnih materijala, imala ideju da naglasi važnost očuvaja životne sredine što je u skladu sa globalnom strategijom Honde koja u svakom svom procesu od proizvodnje pa do reciklaže svojih proizvoda polazi od toga...
Kompanija General Motors danas je predstavila dve zvezde 47. Međunarodnog salona automobila u Beogradu: Opel Insigniu Sports Tourer, karavansku izvedbu Evropskog automobila godine promovisanom pod motom „skulpturalni dizajn i nemačka preciznost”, i Chevrolet Cruze, automobil koji svojim dizajnom i kvalitetom redefiniše pojam vrednosti za uloženi novac i time visoko podiže lestvicu standarda u svom segmentu...
Kompanija Verano Motors, generalni uvoznik i distributer Peugeot proizvoda, održala je konferenciju za novinare na svom štandu u hali 1 povodom Međunarodnog sajma automobila u Beogradu. Predstavnicima medija obratili su se Jose Cavanillas, regionalni menadžer Peugeot-a, Milan Vukasović, izvršni direktor Verano Motorsa i Jova Srećo, direktor marketinga kompanije Verano...
Piraeus Leasing i Piraeus Rent će, tokom 47. međunarodnog sajma automobila, predstaviti specijalne sajamske uslove finansijskog i operativnog lizinga namenjenog građanima, kompanijama i samostalnim preduzetnicima.
Sajam automobila u Beogradu zasijao je punim sjajem. Beogradski automobilski sajam još jednom nam je pokazao da je najreprezentativnija izložba automobila u regionu. Pred nama su prve zanimljive fotografije, koje možete pogledati klikom na
LINK...
Na ovogodišnjem 47. Međunarodnom salonu automobila u Beogradu, Toyota Srbija je na svom štandu, površine 800m², koji se nalazi u areni Hale 1 Beogradskog sajma, premijerno izložila najnovije Toyota modele. Na današnjoj Toyota konferenciji, predstavnicima medija obratili su se gospodin Goran Krizmanić (Toyota Adria generalni direktor) i gospodin Slobodan Radoičić (Toyota Srbija generalni direktor)...