AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

Toyota Motor Corporation (TMC) je objavila da je Toyota Motor Thailand Co., Ltd. (TMT) obavila dosada najveću¹ akciju sađenja drveća na Tajlandu u TMT-ovoj Ban Pho fabrici u provinciji Chachoengsao na Tajlandu. Više od 10.000 dobrovoljaca, u okviru pomenute akcije, zasadilo je približno 100.000 stabala...

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

Više od 10.000 dobrovoljaca - uključujući lokalno stanovništvo, zvaničnike provincije Chachoengsao,Toyotine snabdevače i trgovce kao i fabričke službenike i njihove porodice - okupilo se da bi posadilo oko 100.000 stabala ispred i u blizini postrojenja za proizvodnju vozila. Akcija koja prikazuje stalno nastojanje TMC da sadi drveće ispred i u blizini kapaciteta za proizvodnju vozila kao deo svojih globalnih aktivnosti održive fabrike² - osmišljena je da bi stvorila višeslojan prirodni ambijent koristeći drveće koje je srodno toj oblasti i da napravi predeo koji bi služio kao bogato i raznovrsno prebivalište za razna živa bića. Na osnovu ispitivanja lokalne flore, odabrano je 34 vrste drveća uključujući yang-na i takien thong, da bi ukupno bilo zasađeno oko 100.000 stabala.

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

Ban Pho fabrika, koja je stavljena u pogon 2007. godine ima za cilj da postane inovator u Azijsko-Pacifičkom regionu kada su njena proizvodna tehnologija i ekološko reagovanje u pitanju. Postigla je nulti stepen zagađenja zemljišta od početka poslovanja i bila je prva prekomorska fabrika TMC koja je uvela kogeneracioni sistem i solarne ploče, koji joj omogućavaju da smanjuje emisiju CO2 gasa do 9.000 tona godišnje. Uz to, otpadne vode se prerađuju u fabrici a metalna boja koja se pri tom dobije se koristi za farbanje ivica na karoserijama vozila. U ovom trenutku, biotop³ koji se kreira u fabrici će potpomoći višekratnu upotrebu proizvodnih materijala kao i onih koji su povezani sa procesima proizvodnje, kao što su upotreba drveta od brodskih sanduka da bi se gradili mostovi, otpadaka od plastike da bi se pravile klupe i blokova od čvrstog otpada za asfaltiranje pešačkih staza.

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

Ban Pho Fabrika, je zajedno sa TMC-ovom Tsutsumi fabrikom u Japanu, Toyota Motor Manufacturing Mississippi Inc. (TMMMS) u SAD-u, Toyota Motor Manufacturing (UK) Ltd., i Toyota Motor Manufacturing France S.A.S. (TMMF), je model za održive aktivnosti fabrike. TMC veruje da uspešno sprovođenje održivih aktivnosti fabrike zavisi od toga koliko će dobro kultivisati ekološku svest među zaposlenima i sposobnosti svojih fabrika da koegzistiraju sa zajednicama u svom okruženju. U fabrici Ban Pho postavljeni su prikazi okoline u svakoj zoni gde se odvija proizvodnja kako bi se podigla svest zaposlenih o okolini i kroz akcije kao što je današnje sađenje drveća kao i buduće otvaranje biotopa za javnost, fabrika planira da unapredi svoje održive aktivnosti, trudeći se da postane proizvodni objekat koji će biti prihvaćen u okruženju.

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

U budućnosti, TMC planira da postepeno uvede takve aktivnosti u svim svojim fabrikama u svetu čineći održive fabrike realnošću. ¹ Prema istraživanju TMT ² TMC polako uvećava broj proizvodnih objekata širom sveta u kojima su preduzete održive fabričke aktivnosti. U julu 2007. godine u cilju kreiranja proizvodnih mesta koja imaju korist od prirodne sredine i ostvaruju harmoniju sa prirodom, preduzete su ove aktivnosti sa težištem na sledeće tri oblasti: i) Redukcija energije kroz razvoj i uvođenje proizvodnih tehnologija sa niskom emisijom CO2 i svakodnevno sprovođenje kaizen (neprekidno poboljšavanje) aktivnosti ii) Prebacivanje na izvor energije koji se višekratno puni kao što je solarna energija iii) Doprinos lokalnoj zajednici i očuvanje okoline sađenjem drveća u i oko fabrika ³ Oblast sa ujednačenom klimom i raspodelom životinjskog i biljnog sveta Toyota Srbija PR

Citroen C5 i C6 sa snažnijim dizel motorom

Citroen C5 i C6 sa snažnijim dizel motorom

Citroen C5 i C6 u ponudi imaju najsnažniji dizel agregat zapremine 2,7 litra, koji je pomenute modele plasirao među najsnažnije dizel limuzine sednje i više srednje klase. Naslediće ga 3.0 HDi motor, koji razvija 240 KS i 450 Nm obrtnog momenta...
Lamborghini - pad prodaje od 30%

Lamborghini - pad prodaje od 30%

Proizvođač sportskih luksuznih automobila, firma Lamporghini, objavila je da je u prvih pet meseci tekuće godine prodaja opala za 30 %. U sredu je ovu informaciju potvrdio i šef ove italijanske kompanije, Stephan Winkelmann...
Karbon-keramičke kočnice - za deset godina kao standard

Karbon-keramičke kočnice - za deset godina kao standard

Kompanije Brembo i SGL udružiće svoje potencijale, kako bi zajednčki razvile cenovno dostupne komponente kočionog sistema, koje će biti proizvedene od karbon-keramičkog kompozita. Brzi sedani, karavani ili obični sportski modeli, u roku od 10 godina, mogli bi u osnovnoj opremi imati ove napredne kočnice...
Chevrolet Corvette - prodato 1,5 miliona primeraka

Chevrolet Corvette - prodato 1,5 miliona primeraka

Chevrolet Corvette ima veliki razlog za slavlje. Od 1953. godine, kada je proizvedena prva Chevrolet Corvette, legendarni model je 1977. godine prešao granicu od 500.000 proizvedenih primeraka, a 1992. godine prodat je milioniti primerak. Ove godine, sa proizvodnih traka spuštena je 1,5-milionita Chevrolet Corvette...
Chevrolet -  izuzetno povoljna junska ponuda!

Chevrolet - izuzetno povoljna junska ponuda!

Chevrolet je u protekla dva meseca pronašao način da kupcima u Srbiji približi svoja vozila što dokazuju podaci prema kojma je u martu i aprilu Chevrolet zauzeo rekordni udeo na tržištu putničkih automobila od preko 5,3%...
Mesec najpovoljnijih cena u Opelu!

Mesec najpovoljnijih cena u Opelu!

Prilikom kupovine traži se automobil koji će dati najviše u odnosu na uloženi novac i to bez obzira sa kolikim iznosom kupci raspolažu. U trenutku kada potencijalni kupci novih automobila posvećuju naročitu pažnju koliko i na šta troše svoj novac, Opel je u Srbiji pronašao način da kupcima približi svoja vozila.
OMV: Izvučeni dobitnici prvog kola OMV nagradne igre

OMV: Izvučeni dobitnici prvog kola OMV nagradne igre

Ljiljana Todorović iz Trešnjevice kod Paraćina je osvojila automobil Folksvagen Polo u prvom izvlačenju mesečnih nagrada „Igraj i osvoji! Velika letnja OMV nagradna igra“. Kao drugu nagradu pet srećnih OMV mušterija je dobilo GPS uređaj za automobil...
Kia Motors sponzor Kupa konfederacija i Evropskog prvenstva U-21

Kia Motors sponzor Kupa konfederacija i Evropskog prvenstva U-21

Kia kao globalni zvanični sponzor evropske (UEFA) i svetske (FIFA) fudbalske organizacije nastavlja sa podržavanjem vrhunskih fudbalskih događaja. Tako će uskoro najstariji korejski automobilski proizvođač biti sponzor dva sportska događaja, koji će »probuditi usnulo« junsko fudbalsko događanje...
Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje