AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nacionalna turistička organizacija Crne Gore - Promotivne akcije

Nacionalna turistička organizacija Crne Gore - Promotivne akcije

Na pres konferenciji, koja je nedavno održana u Nacionalnoj turističkoj organizaciji Crne Gore, direktor Saša Radović informisao je prisutne o realizovanim i predstojećim promotivnim aktivnostima koje Nacionalna turistička organizacija Crne Gore sprovodi na tržištu Regiona...

Tom prilikom, Radović je upoznao medije da se ove godine sprovodi intezivna i pojačana promocija, u saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama i zainteresovanim predstavnicima crnogorske turističke privrede na tržištima Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Hrvatske, Makedonije, Kosova, Madjarske i Albanije. Tržište Regiona je izuzetno bitno, imajući u vidu da je oko 70% ukupnog broja turista upravo sa ovih tržišta. Promocija je usmerena na upoznavanje javnosti sa novinama u turističkoj ponudi u odnosu na prošlu godinu, prvenstveno kada je u pitanju razvoj infrastrukture (saobraćajne, komunalne...), kvalitet direktne turističke ponude (kvalitet smeštaja, vanpansionske ponude, specifične ponude ..), kao i aktuelna cenovna politika i konkurentnost za sezonu 2009. Prezentaciju u okviru ovogodišnjeg Roadshow-a već su održane u Nišu, Novom Sadu, Subotici, Zrenjaninu, Kraljevu, Čačku, Kragujevcu čime je zaokružen prvi segment prezentacija u Srbiji. Na ovim prezentacijima prisustvovalo preko 320 zvanica, od čega je ukupno preko 170 ili više od 50% bilo predstavnika stručne javnosti tj regionalnih i lokalnih medija i turističkih agencija (preko 80 predstavnika reg.i lokalnih medija i 90 turističkih agencija). Od 5.maja, počinje drugi krug prezentacija i to u: Sarajevu gde će ujedno biti organizovana i pres konferencija povodom otvaranja predstavništva Nacionalne turističke organizacije Crne Gore u ovom gradu, zatim 7. maja prezentacija tokom sajma u Tuzli, 8.maja prezentacija u Banja Luci, čime će biti završene prezentacije na tržištu Bosne i Hercegovine. Ujedno u periodu od 6. do 8.maja biće održan i sajam turizma u Prištini gde će NTO CG učestvovati u saradnji sa opštinom Ulcinj. Na tržištu Makedonije biće održana prezentacija 11.maja, a nakon toga slede prezentacije na tržištu Slovenije (Ljubljana i Maribor). NTO CG u saradnji sa turističkom privredom planira prezentacije i na tržištu Albanije i Mađarske. Osim nastupa na sajmovima i jednodnevnih prezentacija i pres konferencija, u narednom periodu kampanja će se sprovoditi i na preko 18 medijskih kuća u regionu, zatim slede i outdoor bilbord kampanje u Beogradu, Novom Sadu, Makedoniji i Bosni i Hercegovini. Za ovogodišnju pojačanu kampanju Vlada Crne Gore je obezbedila dodatnih 480.000 eura. Na pitanje novinara vezano za informaciju po kojoj je Turistička organizacija Srbije sprovela anketu u kojoj je samo 3% ispitanika bilo zainteresovana da provede svoj odmor u Crnoj Gori, direktor Radović je informisao medije da takva anketa nije nikada sprovedena od strane Turističke organizacije Srbije. Turisti iz Srbije su svake godine u velikom broju letovali u Crnoj Gori, o čemu govori i podatak da je Crnu Goru prošle godine posetilo preko 400.000 turista sa tržišta Srbije. PR služba Nacionalne turističke organizacije Crne Gore

Mercedes-Benz servisna akcija od 15. maja do 15. juna

Mercedes-Benz servisna akcija od 15. maja do 15. juna

Mercedes-Benz će paralelno sa prodajnom akcijom organizovati i servisnu akciju u svim ovlašćenim Mercedes-Benz servisima u Srbiji. Akcija obuhvata besplatan sistematski pregled vozila i 15 % popusta na zamenjene rezervne delove i utrošene radne sate. Akcijom su obuhvaćena sva putnička i dostavna vozila...
Mercedes-Benz RoadShow kroz Srbiju

Mercedes-Benz RoadShow kroz Srbiju

Kompanija Mercedes- Benz Srbija i Crna Gora, u saradnji sa svim ovlašćenim partnerima, započinje veliku prolećnu akciju od 11.05. do 27. 06. 2009. pod nazivom „Mercedes-Benz RoadShow kroz Srbiju“ u cilju što bolje promocije vozila i njihovog predstavljanja aktuelnim i potencijalnim klijentima...
MAFF Muron - Rumunski smisao za dizajn

MAFF Muron - Rumunski smisao za dizajn

Rumunski "specijalista" za tjuning (da, da, rumunski, nismo pogrešili), firma MAFF Tuning iz Bukurešta, odlučila je da vlasnicima modela Porsche Cayenne ponudi zanimljiv bodykit, uz izmene enterijera i vešanja...
Škoda Yeti - Danas počinje proizvodnja

Škoda Yeti - Danas počinje proizvodnja

Dugo očekivani model kompanije iz Mlade Boleslave, laki SUV Škoda Yeti, danas počinje da se proizvodi u fabrici u Kvasinama. Češki proizvođač automobila planira novi model da uvede na tržište na prelazu jun/jul mesec, a cene još uvek nisu poznate...
Honda Insight - Najprodavaniji automobil u Japanu

Honda Insight - Najprodavaniji automobil u Japanu

Cenovno dostupan hibrid Honde, model Insight, ima ogroman tržišni potencijal. Honda Insight postala je najprodavaniji automobil u Japanu, u aprilu mesecu, što je prvi slučaj u istoriji, da se na čelu tabele mesečne prodaje nađe hibridni model...
Jaguar Type 00 Concept
Slika nedelje