Najnovije vesti iz auto industrije
Verano Motors - akcija povodom ATP turnira “Serbian open”
Objavljeno: 05.05.2009.
Kompanija Verano Motors, generalni uvoznik i distributer Peugeot proizvoda za Srbiju, Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu, jedna je od sponzora a Peugeot je oficijelno vozilo prvog ATP turnira „Serbia Open” koji se održava od 2. do 10. maja 2009. godine na terenima kompleksa „Milan Gale Muškatirović” u Beogradu...
Za tu priliku, u Verano Motorsu i kod ovlašćenih dilera, organizovana je specijalna akcija prodaje Peugeot automobila po neverovatnim cenama. Peugeot 206 sedan 1.4 E sa 75 ks, konstruisan da zadovolji potrebe cele porodice, može biti vaš za samo 9.990 evra. Za ljubitelje automobila vrhunske elegancije i lepote u ponudi je Peugeot 207 urban 1.4E sa 75 ks koji je sada dostupan za samo 11.990 evra. Za one koji voze samo najbolje, tu je Ginisovac, model 308 1.4E confort sa 95 ks, sada po ceni od samo 13.990 evra.
Kroz ovo sponzorstvo kompanija Verano Motors je dala svoju podršku realizaciji jednog vrhunskog takmičenja u profesionalnom tenisu. Teniserima i svim učesnicima ovog događaja pružena je prilika da uživaju u automobilima sa znakom lava čuvene francuske kompanije. Po ugledu na kompaniju Peugeot, koja je oficijelni sponzor i pokrovitelj turnira Roland Garros već 18 godina, ideja je da se ova tradicija prenese i u Srbiji.

Kompanija Verano Motors nastoji da se uključi u različite segmente i aktivnosti društvene zajednice. Prepoznavši talenat i upornost Ane Ivanović, već dve godine je podržava u svim njenim pohodima ka svetskom vrhu. Budući da je u svojoj poslovnoj filozofiji i vrhunskom tenisu prepoznala slične vrednosti kao što su ulaganje napora i energije, susret sa jakom konkurencijom, neverovatna volja i vera u uspeh, ova kompanija će i dalje pružati punu podršku projektima i događajima koji doprinose razvoju društva i dobrobiti zemlje.
Verano Motors PR
Mnoge vozače Fiatovog automobila Stilo može da zbuni, ali i dezinformiše upozorenje na instrument tabli koje signalizira navodnu neispravnost vazdušnog jastuka (air bag) na suvozačevoj strani...
Kompanija Peugeot objavila je da će svoj kupe srednje klase, model Peugeot 407 Coupe, osnažiti sa dva nova turbodizel motora. Među glavnim karakteristikama motora, pored manje potrošnje i emisije, francuski proizvođač navodi da je Peugeot 407 Coupe najsnažniji serijski Peugeot automobila ikada proizveden!
U prvih šest meseci ove godine sa porastom prodaje u Zapadnoj Evropi i padom na tržištima Srednje i Istočne Evrope, Chevrolet zauzima 2,2 % tržišnog udela ukupnog evropskog tržišta sa 214.520 prodatih automobila u odnosu na 269.319 u istom periodu prošle godine. U prvom polugodištu 2009. Chevrolet je prodao 85.800 automobila u Zapadnoj Evropi što je za 1.6% više nego u istom periodu prošle godine...
Volvo XC60 je od nedavnog tržišnog predstavljanja pridobio seriju pozitivnih reakcija. Za one kojima izgled standardnog modela nije dovojno atraktivan, Volvo je pripremio sportski paket sa tradicionalnom oznakom R-Design...
Troškovi proizvodnje mini-volkswagena biće neverovatno niski. Prema izvorima iz nemačke kompanije, troškovi proizvodnje malog Volkswagena neće preći brojku od 900 eura, a prodajna cena kretaće se oko 9.000 eura. Može li jeftinije?
Poslednjih dana predstavljamo Vam najzanimljivije fotografije novih modela raznih marki automobila. Prošle nedelje, detaljnije smo predstavili novu generaciju modela Citroen C3, a sada su pred nama prve realne fotografije snimljene na ulici...
Jeremy Clarkson (Top Gear) se možda o modelu Alfa Romeo 8C nije izjasnio potpuno pozitivno, ali o atraktivnosi ovog automobila ne možemo diskutovati. Alfa Romeo 8C Spider predstavljena je u Goodwoodu, s atmosferskim 8-cilindričnim motorom 4,7 litra zapremine...
Aktuelna generacija braitanskog modela MINI u ponudi je samo sa jednim dizelskim agregatom, u verziji Cooper D. Od septembra ove godine, ponuda će biti proširena sa manje snažnim dizelskim motorom u modelu One D...
Francuski Renault kupio je rumunsku automobilsku kompaniju Dacia pre tačno deset godina. Od tog vremena odvija se njihova uspešna saradnja, koja je kulminirala odlično osmišljenim projektom pod nazivom X90, jeftinim automobilom za široke mase, namenjenim prvenstveno manje razvijenim tržištima Evrope, Latinske Amerike, severne Afrike i Bliskog istoka. Renaultova investicija u modernizaciju fabrike, od 489 miliona eura, višestruko se isplatila...