Najnovije vesti iz auto industrije
Aston Martin One-77 - 7,3 L V12, 700 KS, 322 km/h
Objavljeno: 28.04.2009.
Posle nekoliko meseci neizvesnosti, konačno smo dočekali. Superautomobil Aston Martin One-77 prvi put oficijalno je predstavljen u "serijskom" izgledu na manifestaciji "Concorso d’Eleganza Villa d’Este" u Italiji. Aston Martin One-77 osvojio je nagradu za nejlepši dizajn u kategoriji konceptnih automobila i prototipova, dobivši više od 30 % glasova...
Podseitmo, unikatni Aston Martin One-77 prvi put je prikazan na sajmu automobila u Parizu. Maketa u razmeri 1:1 imala je premijeru na ovogodišnje sajmu automobila u Ženevi. Proizvodnja prvog "serijskog" primerka privedena je kraju, a na pomenutoj manifestaciji u Italiji, prvi put se mogao videti funkcionalni automobil, sa ručno izrađenim enterijerom.
Ovaj jedinstveni automobilski mostrum, koji će bite proizveden u 77 primeraka, može se pohvaliti sa nekoliko specijanih tehničkih rešenja. Među njima je i skelet automobila, koji je potpuno izrađen od karbona, kao i amortizacija "Dynamic Suspension Spool Valve", koja se prvi put koristi na automobilu namenjenom svakodnevnom korišćenju.

Motor je smešten napred. Radi se o dvanaestocilindričnom agregatu zapremine 7,3 litra, koji je razvijen na bazi motora iz modela DBS, DB9 i V12 Vantage. Snaga agregata iznosi 700 konjskih snaga, a u razvoj motora bila je uključena kompanija Cosworth. Motor je smešten 10 cm niže nego u ostalim modelima marke, a zahvaljujući mnogim izmenama, One-77 opremljen je šestostepenim sekvencijanim menjačem i karbon-keramičkim kočnicama. Masa automobila iznosi 1500 kilograma, a ubrzanje iz mesta do 100 km/h iznosi samo 3,5 sekundi, dok je maksimalna brzina 322 km/h. Automobil stoji na pneumaticima Pirelli P Zero Corsa dimenzija 255/35 ZR20 napred i 335/30 ZR20 pozadi.
Goran Sarić - Automagazin
Kompanija Subaru na tržište će plasirati novu verziju modela Forester. Iza naziva Country ne kriju se radikalne tehničke izmene, već samo ulepšani detalji, koji će u kombinaciji sa štedljivim i temperamentnim dizel motorom svom vlasniku pokloniti visok nivo individualnosti...
Dinamična i strastvena vožnja dobila je u Opelu novo ime: Insignia OPC. Njen turbobenzinski motor sa 239 kW/325 KS i velikih 435 Nm okretnog momenta čine je Opelovim najsnažnijim automobilom na tržištu. Ova limuzina visokih performansi dostiže maksimalnu brzinu od 250 km/h (s ograničenjem) i ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 6 sekundi...
Prvi Grand Motorsov nezavisan diler za prodaju i servisiranje Fordovih vozila, čačanski Autostad, prigodnom svečanošću je obeležio pet godina uspešne saradnje sa generalnim uvoznikom automobila i lakih komercijalnih vozila te marke za Srbiju i Crnu Goru.
Vranjanac Ninoslav Novković dobitnik je automobila Folksvagen Polo u drugom kolu „Igraj i osvoji! Velika letnja OMV nagradna igra“. Kao drugu nagradu pet srećnih OMV mušterija dobilo je GPS uređaj za automobil...
Mnoge vozače Fiatovog automobila Stilo može da zbuni, ali i dezinformiše upozorenje na instrument tabli koje signalizira navodnu neispravnost vazdušnog jastuka (air bag) na suvozačevoj strani...
Kompanija Peugeot objavila je da će svoj kupe srednje klase, model Peugeot 407 Coupe, osnažiti sa dva nova turbodizel motora. Među glavnim karakteristikama motora, pored manje potrošnje i emisije, francuski proizvođač navodi da je Peugeot 407 Coupe najsnažniji serijski Peugeot automobila ikada proizveden!
U prvih šest meseci ove godine sa porastom prodaje u Zapadnoj Evropi i padom na tržištima Srednje i Istočne Evrope, Chevrolet zauzima 2,2 % tržišnog udela ukupnog evropskog tržišta sa 214.520 prodatih automobila u odnosu na 269.319 u istom periodu prošle godine. U prvom polugodištu 2009. Chevrolet je prodao 85.800 automobila u Zapadnoj Evropi što je za 1.6% više nego u istom periodu prošle godine...
Volvo XC60 je od nedavnog tržišnog predstavljanja pridobio seriju pozitivnih reakcija. Za one kojima izgled standardnog modela nije dovojno atraktivan, Volvo je pripremio sportski paket sa tradicionalnom oznakom R-Design...
Troškovi proizvodnje mini-volkswagena biće neverovatno niski. Prema izvorima iz nemačke kompanije, troškovi proizvodnje malog Volkswagena neće preći brojku od 900 eura, a prodajna cena kretaće se oko 9.000 eura. Može li jeftinije?