AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota lansira redizajnirani „Crown Majesta”

Toyota lansira redizajnirani „Crown Majesta”

TOYOTA MOTOR CORPORATION (TMC) objavila je u Japanu lansiranje redizajniranog automobila “Crown Majesta” Peta generacija Crown Majesta - vrhunski sedan Toyota brenda - odlikuje se enterijerom visokog kvaliteta sa još većim komforom i bezbednosnim karakteristikama, a sve je dizajnirano tako da pruži najviši nivo zadovoljstva kako vozačima tako i putnicima...

Toyota lansira redizajnirani „Crown Majesta”

Posebna poboljšanja uključuju veći razmak osovina i stilsko rešenje spoljašnjosti automobila, odajući prisustvo i energiju. V8 benzinski motor od 4.6 litara obezbeđuje dovoljno snage i kombinovan je sa automatskim menjačem sa osam brzina za postizanje glatkog, ali moćnog krstarenja i odziva. Osim toga, tri tehnologije, prve¹ na svetu -bezbednosni sistem koji reaguje pred sudar sa prednje strane (Front-side Pre-crash Safety System), nasloni za sedišta koji reaguju pred sudar (Pre-crash Seatbacks) i centralni airbag na zadnjem sedištu sa pomoćnim sistemom kontrole (SRS - Supplemental Restraint System) - unapređuju bezbednost i poboljšavaju ukupne performanse vozila. Mesečni cilj prodaje u Japanu: 1.000 vozila Fabrika za sklapanje vozila: Motomachi Plant, Toyota Motor Corporation

Toyota lansira redizajnirani „Crown Majesta”

*¹ Cene su navedene u jenima i ne uključuju troškove reciklaže; cene u Hokkaidu i Okinawi se razlikuju (cena i-Four se razliku samo u Okinawi) Napomena: dana 09.04.2009. kurs od 1 EUR približno 132 JPY *² Super inteligentan, elektronska kontrola, automatski menjač sa osam brzina *³ Super inteligentan, elektronska kontrola, automatski menjač sa šest brzina Koncept vozila Trajna prisutnost i visoki kvalitet Sklop Povećan razmak između točkova, duži za 75mm nego u prethodnoj seriji, stvara prostran i komforan enterijer. • Veći razmak između točkova daje dovoljan prostor za noge putnicima na zadnjem sedištu • Ukupna dužina vozila manja od 5 metara obezbeđuje bolju upravljivost u okolnostima gustog saobraćaja Spoljašnjost vozila Zasnovano na filosofiji dizajna “uzbudljive jednostavnosti” Toyota Brenda, horizontalne crte su naglašene tako da stvaraju gracioznu siluetu, dok veliki razmak između točkova odaje stil autoritativne pojave kao i izražajne vitalnosti. Enterijer Široka instrument tabla stvara prostranost, dok su pojedinačne komponente centralne table do konzole jasno oblikovane, naglašavajući kvalitet upotrebljenih materijala. Volan, ručica menjača i ukrasna tabla sadrže brižljivo odabrano drvo finih šara čime se postiže atmosfera luksuza u kabini. Optitron metri (koji su standard) i tankoslojni tranzistorski LCD Finegraphic metri (po izboru) pružaju živopisnu i jasnu informaciju vozaču. • Brzinomer daje očitavanje kako u digitalnom tako i u analognom formatu; informacije o kolovoznoj traci i ostale informacije se takođe očitavaju • Prekidač pričvršćen na volan omogućava promene očitavanja na ekranu koja prikazuju efikasnost goriva, indikator eko zone (Eco Zone Indicator) za vožnju koja poštuje životnu okolinu i sistem noćne vidljivosti (Night View system) (vidi odeljak “Bezbednost”). Okviri sedišta mogu se fino prilagoditi da bi se postiglo komforno sedenje čak i tokom dugih perioda vožnje. • Tip G i Tip G “F sklop” imaju vrhunska sedišta od japanske kože • Sistem lakog pristupa (Power Easy Access System) aktivira se pomeranjem/klizanjem sedište vozača unazad i pomeranjem volana unapred i nagore, tako olakšavajući ulazak i izlazak vozaču. HDD sistem navigacije je kompatibilan sa G-BOOK mX Pro telematskom podrškom i opremljen je multimedijalnim i ostalim naprednim funkcijama kao što je mapa na zahtev, koja pruža automatsku mapu i ažurirane informacije. Sistem zabave na zadnjem sedištu podrazumeva monitor od 9 inča visoke rezolucije ugrađen u plafon kabine. Toyotin vrhunski sistem ozvučenja, sa pojačalom od 19 kanala i 20 zvučnika, pruža kvalitet zvuka koji se može uporediti sa nastupom uživo. Poboljšane performanse i napredna tehnologija Performanse Modeli sa pogonom na dva točka poseduju motor od 4.6 litara V8 koji poboljšava performanse u vožnji, tišinu i efikasnost goriva. Ovaj motor je uklopljen sa menjačem 8 Super ECT sa odzivom u vožnji i sistemom upravljanja ubrzanjem da bi se postigla glatka I moćna vožnja. • Modeli sa pogonom na sva četiri točka imaju motor od 4.3 litra V8 sa menjačem 6 Super ECT • Motor od 4.6 litara koristi usavršeni D-4S (četvorotaktni benzinski motor sa direktnim ubrizgavanjem, vrhunska verzija) sistem ubrizgavanja goriva, a u paru je sa sistemom varijabilnog otvaranja ventila (VVT-iE - Variable Valve Timing-intelligent system) koji se elektronski kontroliše za bolje performanse u vožnji i efikasnost goriva. Elektronski kontrolisana suspenzija vazduha, standard na svim modelima, omogućava nesmetano upravljanje kroz naprednu kontrolu kretanja vozila. Sistem suspenzije prima informaciju o skretanju i ukupnu informaciju o razlikama površine puta koji predstoji od sistema navigacije i tada optimizuje snagu prigušenja amortizera da bi se postiglo bolje upravljanje, stabilno krstarenje i kvalitetna vožnja. Integrisano upravljanje dinamikom vozila (VDIM - Vehicle Dynamics Integrated Management), koje usklađuje kontrolu snage vožnje, upravljanje i kočnice je standardna oprema na svim modelima da bi se obezbedila odlična stabilnost vozila i performanse preventivne bezbednosti čak i na klizavim površinama puta. Korišćenjem stakla za smanjenje buke i optimalni dizajn strukture karoserije, zajedno sa najpogodnijim postavljanjem materijala za kontrolu vibracija i zvučnu izolaciju postiže se izvanredna tišina u unutrašnjosti vozila.

Toyota lansira redizajnirani „Crown Majesta”

Bezbednost Bezbednosni sistem pred sudar sa prednje strane (Front-side Pre-crash Safety System), koji je deo ukupnog bezbednosnog sistema pred sudar i koji je prva u svetu razvila TMC, koristi radar milimetarskih talasa da bi otkrio mogućnost sudara sa prednje strane na raskrsnicama gde je dobra vidljivost. Nasloni sedišta koji reaguju pred sudar (Pre-crash Seatbacks), koji je takođe TMC razvila prva u svetu, vraćaju nagnute naslone zadnjih sedišta u uspravnu poziciju kada bezbednosni sistem pred sudar vozila otkrije veliku verovatnoću sudara sa prednje ili sa zadnje strane, tako postavljajući putnike na zadnjem sedištu prikladno, za manju mogućnost povreda uzrokovanih udarom. Stereo kamera može primetiti pešake ispred vozila i upozoriti vozača očitavanjem kada je to potrebno. Sistem “noćne vidljivosti” (Night View) koristi kameru poput infracrvene da bi prikazala pešake koji se teško vide, kao i objekte i deonice puta ispred vozila. Sistem takođe sadrži specijalno funkciju otkrivanja i prikazivanja pešaka. Ovo vozilo poseduje Global Outstanding Assessment (GOA) bezbednosnu strukturu karoserije za što je moguće manju mogućnost povreda pri sudaru. Deset SRS airbag-ova, uključujući bočne airbag-ove na zadnjem sedištu, je standard na svim modelima. Podrška vozaču Usavršeni sistem navigacije vozila olakšava ulazak na autoput i izlazak sa njega. • Korišćenjem podataka sa mape puta, sistem omogućava glatko ubrzavanje pri uključenju u saobraćaj na autoput iz zone nagiba ili servisnih stanica kontrolisanjem vremenskog razmaka promene brzina, kao i povećanjem kočenja motorom za lakše usporavanje kada se sa autoputa isključuje ili se približava naplatnoj rampi • Sistem koristi podatke mape puta da obavesti vozača o predstojećim stop znacima, dajući i upozorenje ako vozač zakasni sa smanjivanjem brzine; funkcija pomoći pri kočenju povezana sa sistemom navigacije pruža podršku vozaču pri hitnom kočenju i pomaže da se smanji brzina vozila. Sistem inteligentne pomoći pri parkiranju (Intelligent Parking Assist) koristi ultrazvučne senzore instalirane na prednjoj strani vozila kako bi se prepoznali parametri parking prostora. Sistem zatim pomaže vozaču pri paralelnom parkiranju ili pri ulasku na parking mesto zadnjim hodom obaveštavajući vozača kada da okrene volan i u kom trenutku da započne kretanje unazad.

Toyota lansira redizajnirani „Crown Majesta”

Asortiman vozila teži da zadovolji sve putnike Broj mogućih vrsta presvlaka u seriji je povećan sa 5 na 6. Tip A “L sklop” uključuje upravljanje sa varijabilnim stepenom prenosa (VGRS - Variable Gear Ratio Steering), koji optimizuje ugao prednjih točkova u odnosu na okretanje volana i brzinu vozila, čime se poćava zadovoljstvo u vožnji uz omogućenu odličnu upravljivost u skladu sa namerom vozača. Tip G “F sklop” sa četiri sedišta pruža bezbedan i komforan prostor na zadnjem sedištu. • Jedan od ukupno 11 SRS airbag-ova u vozilu je, po prvi put u svetu, SRS centralni airbag na zadnjem sedištu, koji je dizajniran tako da smanji sekundarne povrede izazvane međusobnim sudaranjem putnika na zadnjem sedištu pri bočnom sudaru • Kontrole za funkcije kao što su klima uređaj, audio i nagib sedišta su smeštene na velikoj centralnoj konzoli na zadnjem sedištu • Putnici na zadnjem sedištu mogu prilagoditi veliki naslon za glavu krilnog tipa pod uglom koji im najviše odgovara i uživati u muzici koji emituju zvučnici ugrađeni u naslon za glavu • Zadnja „vazdušna sedišta” mogu izduvavati topao ili hladan vazduh, dok levo zadnje sedište poseduje automatski naslon za noge koji omogućava opružanje nogu i udoban oslonac putniku. Smanjenje štetnog uticaja na životnu sredinu Učinjeni su napori da se efikasnost goriva poboljša i smanje emisije CO2. Model Tip A postiže efikasnost goriva od 9,4km/l (CO2 emisije: 247g/km). Tip G, Tip G “F sklop”, Tip C i Tip A “L sklop” svi poštuju standarde 2010 efikasnosti goriva koji su određeni zakonom Japana koji reguliše racionalno korišćenje energije. Osim toga, sva vozila u seriji postižu nivoe emisija 75% niže od onih propisanih standardom 2005 koji je pod sistemom odobrenja vozila sa niskim emisijama ustanovilo Ministarstvo za zemljište, infrastrukturu, transport i turizam Japana. Pokazivač ekološke vožnje (Eco Driving Indicator) koji se pali da označi operaciju efikasne potrošnje goriva vozila i pokazivač eko zone (Eco Zone Indicator) koji pokazuje korišćenje usisnog ventila imaju za cilj da podignu svest vozača o vožnji koja ne nanosi štetu životnoj okolini. Oba su standardna oprema u svim modelima. Toyota je uključila svoj sistem procene eko vozila (Eco VAS - Eco-Vehicle Assessment System) - sveobuhvatni sistem procene uticaja na životnu sredinu - da bi efikasno postigla ukupno smanjenje štetnog uticaja na životnu sredinu kroz ceo životni vek vozila. Ponovno ispitivanje materijala, metodi obrade, kao i lepila korišćena za delove enterijera doveli su do smanjenja količine isparljivih organskih jedinjenja, kao što je formaldehid. Preispitivanje je takođe pomoglo smanjenju mestimičnih neprijatnih mirisa koje su emitovali takvi materijali i to ispod vrednosti naznačenih u JAMA² metodi testiranja VOC u kabini vozila (za putnička vozila) – Vehicle Cabin VOC Testing Methods (for Passenger Cars), koji su dobrovoljni standard industrije. ¹ Od februara 2009., po istraživanju TMC ² Japan Automobile Manufacturers Association – Udruženje proizvođača automobila Japana Toyota Srbija PR

Audi Q7: Facelift

Audi Q7: Facelift

Najveći terenski Audi, popularni SUV model Q7, u drugu polovinu svog životnog ciklusa ulazi sa nekoliko kozmetičkih izmena, koje će ga, uz unapređene motore sa akcentom na ekologiju, približiti ostatku aktuelne ponude iz Ingolstadta...
Mercedes-Benz - facelift za S63 i S65 AMG

Mercedes-Benz - facelift za S63 i S65 AMG

Krajem meseca, na sajmu automobila u Šangaju, biće predstavljena dva ekskluzivna supersnažna modela sa oznakama S63 AMG i S65 AMG. Obe verzije od "obične" S klase razlikuju se po stilističkim izmenama i ekstremno snažnim motorima...
Scion iQ Concept - Najmanja Toyota i za američko tržište

Scion iQ Concept - Najmanja Toyota i za američko tržište

Sjedinjene Američke Države imaju najveće interesovanje za velikim automobilima sa velikim motorima. Ali, to ne znači da se ovde ne prodaju i mali gradski modeli, kojima se pridružuje Toyota iQ. Za prezentaciju modela iQ, na New York Auto Show-u, Toyota je iskoristila marku Scion, koju je za američko tržište osnovala 2002. godine. Wallpaper možete preuzeti klikom na LINK...
BMW M3 GT4 za 24h Nurburgringa

BMW M3 GT4 za 24h Nurburgringa

BMW se vraća tamo gde mu je i mesto - na trku 24h Nürburgringa. Za pomenutu trku bavarska kompanija predstavila je BMW M3, specijalni takmičarski automobil, pripremljen prema pravilima za kategoriju GT4. BMW M3 GT4 zapravo je "obična" M trojka, olakšana, bez unutrašnje izolacije, sa posebnim bezbednosnim elementima i sistemom za vezu...
Roewe N1 - Novi sedan biće predstavljen u Šangaju

Roewe N1 - Novi sedan biće predstavljen u Šangaju

Kineska komapnija Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC) 2004. godine preuzela je britansku automobilsku kompaniju Rover u svoje "ruke", i nova vozila zvaće se Roewe. SAIC je objavio prve skice koncepta novog sedana sa oznakom N1...
Mini Speedster potdrđen?

Mini Speedster potdrđen?

Prvi put za Mini Speedster čuli smo 2001. godine, a prema poslednjim informacijama na tržište bi mogao stići već sledeće godine. Izvori tvrde da je BMW Miniju dao zeleno svetlo za proizvodnju novog modela, koji će se temeljiti na modelu R56 Cooper...
Mercedes-Benz E 250 BlueTec - Biturbodizel spreman za Euro 6!

Mercedes-Benz E 250 BlueTec - Biturbodizel spreman za Euro 6!

Na sajmu automobila u New Yorku, Mercedes-Benz je predstavio je novu E klasu u verziji E 250 BlueTec. SCR katalizator i druge izmene omogućavaju zadovoljavanje Euro 6 ekološke norme, ali i stroge američke Bin 5 ekološke norme, što će mu omogućiti prodaju u svim američkim državama. Na sajmu automobila u New Yorku predstavljen je koncept model E 250 BlueTec, u verziji za američko tržište...
Rally Italia Sardegna 2024 - Tanak
Slika nedelje