AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Restilizovana Honda Legend

Restilizovana Honda Legend

Na moskovskom salonu automobila, Honda je po prvi put u Evropi prikazala restilizovanu Hondu Legend. Unapređeni model daje novi i snažniji karakter vodećem modelu Honde i predstavlja odgovor na reakcije kupaca na prethodnu verziju modela...

Restilizovana Honda Legend

Najupečatljivije su izmene eksterijera Legend-a, jer su restilizovana velika sveta, prednja krila i branici i dodati naplatci prečnika 18 inča u standardnoj verziji. Ispod restilizovane haube, nalazi se jedan od najsnažnijih V6 motora u ovom segmentu sa snagom koja odgovara motoru V8, ali istovremeno i sa mirnoćom rada i potrošnjom goriva koje odgovaraju njegovoj konfiguraciji. • Novi V6 motor radne zapremine 3,7 litara sa povećanim obrtnim momentom, smanjenom emisijom CO2 i potrošnjom goriva • Bolje ubrzanje • Značajne izmene u izgledu • Revidirani automatski menjač sa kraćim odzivom promene brzine, kao i znatno osetljivija krilca za promenu brzine • Povećana absorpcija buke postignuta unapređenjem Aktivnog sistema smanjenja buke (Active Noise Cancellation system)

Restilizovana Honda Legend

Radna zapremina novog motora je povećana za 200 cm3, što daje novom Legend-u značajno veći obrtni momenat pri svakom broju obrtaja. Pored ovog povećanja zapremine, V6 motor je opremljen i sistemom VTEC (Promenljivo tajmiranje ventila i eletronska kontrola podizača - Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) i na izduvnim ventilima, što je na prethodnoj verziji bilo učinjeno samo sa usisnim ventilima. Ovo je dovelo do povećanja obrtnog momenta za 20% na srednjem rasponu broja obrtaja. Posledica je povećano osećanje snage motora, kao i poboljšano ubrzanje.

Restilizovana Honda Legend

Pored unapređenog motora, tu je i novi petostepeni menjač koji pruža vozaču mogućnost veće iskorišćenosti i uživanja u pogonskoj jedinici. Novi menjač je opremljen izmenjenom ručicom pravog hoda i omogućava vozaču poboljšanu kontrolu nad izborom stepena prenosa, uz pomoć unapređenih krilaca za menjanje brzine smeštenih na volanu i novog softvera za promenu brzine. Novi menjač reaguje brže na komande vozača čak i u običnom automatskom režimu rada i pruža pristup snazi motora koja je najpovoljnija. Udruženi efekti unapređene transmisije i povećanog obrtnog momenta doveli su do toga da novi Legend postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,1 sekundu, odnosno 0,2 sekunde brže nego ranije. Potrošnja goriva i emsija CO2 su takođe smanjeni u odnosu na prethodnu verziju modela.

Restilizovana Honda Legend

U središtu koncepta novog Legend-a nalazi se oprema kabine usmerena ka smanjenju napora prilikom vožnje u najrazličitijim uslovima. Ovaj automobil opremljen je čitavim nizom NVH (Noise, Vibration and Harshness – Buka, vibracije i udarci) tehnologija. Najnapredniji među njima je Aktivni sistem smanjenja buke (Active Noise Cancellation system - ANC), koji smanjuje buku niske frekvencije, emitujući suprotne zvučne talase putem ’Bose’ muzičkog sistema. Potpuno nova u ovom modelu je i podloga povećanih svojstava prigušenja buke, a koja je istovremeno lakša od uobičajene. Akustički vetrobran i unapređeni silen blokovi doprinose još većem komforu i udobnosti.

Bezbednost je jedna od najbitnijih odlika Legend-a, a skupu bezbednosne opreme koji je i do sada bio upečatljiv dodati su i aktivni nasloni za glavu. Novi nasloni za glavu su po principu rada slični onima koji se mogu naći kod modela Civic i Accord, a upotpunjeni su i sistemom ACE (Inženjering napredne kompatibilnosti - Advanced Compatibility Engineering) koji je korišćen u izradi strukture karoserije. Na pojedinim tržištima je kao opcioni deo opreme u ponudi Adatpibilni tempomat (Adaptive Cruise Control) i sistem CMBS (Collision Mitigation Braking System – Sistem kočenja za izbegavanje sudara) koji koristi radar milimetarskog opsega sa ciljem otkrivanja i smanjenja rizika od sudara. Šasiji Legend-a je takođe posvećena pažnja u cilju poboljšanja njegovog neverovatno stabilnog, a u isto vreme i živahnog držanja na putu. Iako napredni sistem pojačane stabilnosti sa pogonom na svim točkovima (SH-AWD - Super Handling – all Wheel Drive) nije pretpreo nikakve promene, sistem oslanjanja je poboljšan kako bi se postigla udobnija vožnja i bolje upravljanje. Legend, koji je i do sada bio bogato opremljen, u novoj verziji je dobio još nekoliko dodataka. Putnici sada mogu uživati na zadnjim sedištima sa grejačima, dok je ’Bose’ muzički sistem sada opremljen i USB priključkom, za lako priključivanje iPod-a. Delta Automoto PR

Kia Sorento II - Premijera na sajmu u Seulu

Kia Sorento II - Premijera na sajmu u Seulu

Južnokorejska kompanija Kia predstavila je na domaćem sajmu automobila u Seulu (od 2. do 12. aprila) drugu generaciju modela Sorento. Potpuno novi Sorento je duži, viši i širi od svog prethodnika i sposoban je da primi sedam putnika. Nova generacija modela Kia Sorento meri 4685 milimetara dužine, 1885 mm širine i 1710 mm visine...
Piraeus Leasing - Sajamski uslovi do kraja aprila

Piraeus Leasing - Sajamski uslovi do kraja aprila

Piraeus Leasing i Piraeus Rent odlučili su da, zbog velikog intesovanja posetilaca 47. međunarodnog sajma automobila, produže sajamske uslove finansiranja nabavke vozila do kraja aprila. Ova pogodnost važi i za specijalnu akciju “Izaberi automobil i ne brini za Kasko i registraciju, mi plaćamo prvu godinu za vas!“...
Verano Motors ostvario rekordnu prodaju na sajmu automobila

Verano Motors ostvario rekordnu prodaju na sajmu automobila

Na nedavno završenom Sajmu automobila u Beogradu, kompanija Verano Motors je ostvarila izuzetnu prodaju od čak 365 Peugeot automobila. Ovako dobri sajamski rezultati postali su već tradicija za kompaniju Verano Motors. Naime, ovo je treća godina zaredom i deveti sajam na kome je Verano Motors nastupao...
Seat Ibiza ST - Prva zvanična skica

Seat Ibiza ST - Prva zvanična skica

Škoda Fabia Combi i Renault Clio Grandtour uskoro će dobiti konkrenta iz Seata. Sudeći prema prvoj zvaničnoj skici dolazećeg modela, Seat Ibiza ST (Sport Tourer) biće sportski nastrojen karavan, sa kompaktno dizajniranom sportskom "zadnjicom"...
Sajam automobila u Beogradu - devojke

Sajam automobila u Beogradu - devojke

Iako sajam automobila u Beogradu nije svetski reprezentativan i nije posvećen hibridnim tehnologijama kao onaj u Ženevi, po harizmi i šarmantnosti naših prelepih hostesa kolege iz Švajcarske samo nam mogu pozavideti. Fotografije pogledajte klikom na LINK...
BMW X5 M a BMW X6 M oficijalno!

BMW X5 M a BMW X6 M oficijalno!

BMW M GmbH odolevao je pritisku konkurentskih SUV proizvoda iz Stuttgarta (Mercedes-Benz, Porsche) dosta dugo, ali i to će se uskoro promeniti. Porsche Cayenne Turbo S i Mercedes-Benz ML 63 AMG dobijaju dvostruki odgovor iz Minhena: BMW X5 M i BMW X6 M. Predstavljanjem novih supersnažnih SUV modela, BMW je oborio nekoliko mitova...
Opel Insignia OPC - špijunske fotografije

Opel Insignia OPC - špijunske fotografije

Opel ulazi u finalnu fazu razvoja modela Opel Insignia OPC. Pre nego što su objavljene prve špijunske fotografije na Nürburgringu, izvori bliski fabrici tvrdili su da Opel Insignia OPC ima potencijal da krug Nürburgring pređe za manje od 8 minuta i 30 sekundi...
Pomoć Mercedes-Benz-a studentima iz Srbije

Pomoć Mercedes-Benz-a studentima iz Srbije

Mercedes-Benz je podržao tim studenata Believers za učešće na takmičenju Youth Think Tank koje je održano u Briselu od 19-21. marta. Takmičenje je posvećeno temi obnovljive energije i zaštiti životne sredine. Ugovor su potpisali Generalni direktor kompanije g-din Andreas Binder i studenti tima Believers...
Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje