Honda na sajmu automobila u Beogradu
Delta Automoto, generalni uvoznik Honda automobila za tržište Srbije, održao je juče, 26.3.2009. na svom štandu u hali 1 konferenciju za novinare. Honda je ove godine, u svom izložbenom prostoru izborom prirodnih materijala, imala ideju da naglasi važnost očuvaja životne sredine što je u skladu sa globalnom strategijom Honde koja u svakom svom procesu od proizvodnje pa do reciklaže svojih proizvoda polazi od toga...
Cilj koncepta štanda je bio da se i na taj način utiče na podizanje ekološke svesti vozača, ali da se i pojedinim elementima dizajna ukaže na poreklo Honda brenda. Kada je sajamska ponuda u pitanju, Honda je pripremila značajne pogodnosti za kupovinu. Akcija odloženog plaćanja na 6 rata bez kamate i bez banaka važiće i za vreme sajma, a pripremljen je i poseban cenovnik sa izuzetno atraktivnim, značajno nižim cenama za sve Honda modele.
Direktor programa Honda, Stevan Kristić, u svom govoru stavio je naglasak na Hondinu strategiju očuvanja životne sredine. „Ono čemu se ove godine posebno nadamo, i zbog čega smo i napravili jedan ovakav štand, a to se inače i uklapa u globalnu Hondinu strategiju, je da će konačno značajniji broj naših vozila na hibridni pogon naći nove vlasnike na našim prostorima. Zato smo se potrudili da ova EKO vozila ovog puta budu EKO u trostrukom smislu. Naime, ona su i do sada bila EKOnomična u smislu potrošnje goriva, EKOloška u smislu emisije štetnih gasova, ali ono što je do sada negde generalno nedostajalo takvim vozilima je da budu EKOnomična u smislu njihove cene. Sa zadovoljstvom mogu da najavim da će Insight sa svim dažbinama koštati 18.000 EUR, a Civic na hibridni pogon ima specijalnu sajamsku cenu od 17.500 EUR, pri tom oba sa veoma bogatim paketima opreme. Želim da još jednom naglasim da se cena održavanja ovih vozila ni u čemu ne razlikuje od cene održavanja vozila koja nemaju hibridni pogon, a da je garancija na hibridne komponente i baterije čak i više puta veća od garancije na motor i ostale standardne komponente. Nadamo se da ćemo ovakvim pristupom uspeti da probudimo svest kod nadležnih institucija da nađu načine da stimulišu kupovinu i korišćenje ovakvih vozila i da ćemo probuditi i svest kod naših sugrađana da su ovo automobili današnjice a ne neke daleke budućnosti.“
Delta Automoto Foto: Milomir Bošković