Najnovije vesti iz auto industrije
Izvlačenje nagrada trećeg kola OMV nagradne igre 5. februara
Objavljeno: 29.01.2009.
Posle tri meseca od starta, OMV nagradna igra se približila kraju i traje svega još nekoliko dana. Ostalo je još da se 5. februara izvuku mesečne nagrade trećeg kola i naravno ono što sa nestrpljenjem očekuju svi učesnici ove nagradne igre – izvlačenje glavne nagrade Škode Superb...
Svi kuponi koji nisu osvojili nagrade u prethodnim mesečnim izvlačenjima, učestvuju u izvlačenju Glavne nagrade. Spisak sa dobitnicima nagrada biće objavljen u dnevnim novinama Blic i na internet sajtu OMV Srbija.
U drugom kolu igre Mirko Milošević, pilot helikoptera u Vojsci Srbije iz okoline iz Čačka je osvojio automobil Škoda Fabia. Mirko je od ponedeljka 26. februara i zvanično postao vlasnik Škoda Fabie kada mu je direktor prodaje OMV Srbija Karolj Lajko uručio ključeve automobila na ceremoniji na OMV benzinskoj stanici Batajnički put. Šapčanin Vaso Radojčić je osvojio drugu nagradu krstarenje Nilom za dve osobe.
Svi kuponi koji nisu osvojili nagrade u prethodnim mesečnim izvlačenjima, učestvuju u izvlačenju Glavne nagrade. Rezultati nagradne igre biće objavljeni u dnevnim novinama Blic 10. februara. Više podataka o samoj nagradnoj igri, kao i spiskove dobitnika možete videti i na internet sajtu OMV Srbija d.o.o. www.omv.rs .
OMV PR
Pred nama su najzanimljivije fotografije, snimljene na ovonedeljnom Belgium Ypress reliju. Najzanimljivije fotografije možete pogledati u galeriji Automagazin portala, ili jednostavnim klikom na
LINK...
Otkrivanje izgleda nove Opel Astre prati nas tokom 2009. godine. Konačno su pred nama fotografije koje nam otkrivaju unutrašnjost nove generacije modela Opel Astra i potvrđuju ono što smo videli i na špijunskim fotografijama: visok kvalitet i odličnu ergonomiju...
Korejski Hyundai Santa Fe trenutno se nalazi na polovini svog životnog ciklusa, a kako bi se na tržištu održao u istoj kondiciji, pripremljen je mali facelift. Izmene se odnose kako na enterijer, tako i na eksterijer, a pored dva nova dizel motora, tu je i novi 6-stepeni automatski menjač...
Kako popuniti prazninu izmedju agregata 2.0 FSI (150 ks) i motora turbo FSI (200 ks), koji pokrece sportsku verziju Golfa GTI ? Volkswagen je pronasao odgovor na ovo pitanje. Agregat koji u sebi ima integrisan mehanicki kompresor i turbo. Rezultat je 160 KS, a sve to crpi iz samo 1.4 litra zapremine !
Motor godine 2009 postao je Volkswagenov četvorocilindrični 1.4 Twincharger. Pobednika ankete "International Engine of the Year" izabralo je 65 članova žirija iz 32 zemlje sveta, među kojima nema automobilskih stručnjaka iz Srbije. Ove godine ogdržano je jedanaesto izdanje izbora za "International Engine of the Year", a prvi put ovaj zanimljiv izbor održan je 1999. godine...
Kompanija EKO SERBIA sa redakcijama časopisa Maxim i Top Speed 17.06.2009. organizovali su CELEBRITY PIT STOP, gde su se slavne ličnosti iz sveta medija, umetnosti i show biznisa takmičili u brzoj proveri 6 ključnih tačaka automobila. Legendarni Pavle Komnenović i Andrej Kulundžić, članovi EKO Racing tima, pobrinuli su se da takmičenje bude fer i korektno i proglasiti pobednike!
U Srbiji je tokom 2008. godine poginulo 897 ljudi, od čega čak 120 vozača i putnika motocikla i mopeda. Rizik nastanka saobraćajne nezgode, kod vozača dvotočkaša je 2 do 8 puta veći nego kod vozača putničkog automobila. Rizik od smrtnih posledica, kod vozača motocikla je 45 puta veći nego kod putnika u putničkom automobilu...
Honda je danas objavila da je njeno novo hibridno vozilo Insight postal najprodavaniji evropski model u kategoriji vozila na hibridni ili alternativni pogon. Podaci koje je dostavio “Jato Dynamics” pokazuju da je u svom prvom punom mesecu prodaje, Insight postao najpopularniji model na tržištu benzinsko-električnih hibrida...
Kompanija Verano Motors, generalni uvoznik i distributer Peugeot automobila za Srbiju, otpočela je specijalnu akciju zamene već korišćenih automobila za nova uz doplatu. U želji da omoguće potencijanim kupcima da na što lakši način dođu do novog Peugeot vozila, u Verano Motors-u osmislili su akciju kupovine novih automobila po sistemu „staro za novo“