Najnovije vesti iz auto industrije
Opel Insignia na vrhu Evrope!
Objavljeno: 04.05.2009.
Evropski automobil za 2009. godinu je takođe prvi izbor Evropskih kupaca automobila: Zahvaljujući spektakularnom lansiranju Insignie na tržište, Opel sada vodi u D segmentu automobila u Evropi. U prvom kvartalu prodaje Insignie, Opel je iznenadio i nadmašio sve konkurente u Evropi u ovom segmentu...
Zbog visoke potražnje za novi Opel tri ekstra smene će biti uvedene u maju. Broj primljenih porudžbina je već prešao cifru od 100 000!
“Insignia pokazuje vrlo dobar potencijal osvajanja, sve do kupaca klasičnih premijum brendova.” - izjavio je Alain Visser, podpredsednik Opela u GME. “To je simbol naših performansi i sposobnosti – pokazuje šta Opel može učiniti.”
U Nemačkoj Opel je pokazao snažno oružje u D segmentu: prodaja je u prvom kvartalu skočila 82% u odnosu na isti period prošle godine. „Zahvaljujući svojoj naprednoj tehnologiji Insignia postiže neverovatnu popularnost i na taj način, Opel može dostići više margine sa Insigniom nego sa svojim prethodnim modelima. Ovo je veoma važno za budućnost Opela.” - dodaje Visser.

Око 56% kupaca izabralo je novu generaciju Adaptive Forward Lighting (AFL+) sa devet funkcija. Drugih 80% naloga uključuju DVD navigacioni sistem sa kolor ekranom, a 35% izabralo je FlexRide sistem. Blizu dve trećine kupaca Insignije želi da vozi sa najboljim gumama: 40% odabralo je 18-inčne gume i svaki treći kupac 17-inčne gume. Svaki drugi kupac bira “Aktion gesunder Rücken” – ortopedski sertifikovana sedišta. Daleko najpopularniji motor je 2.0 CDTI sa 160 KS poručen od svakog trećeg kupca. Konačno, polovina kupaca se odlučuje za dizel motore.

Kao i u većini evropskih zemalja Insignia i na domaćem tržištu ostvaruje fantastične rezultate! Već od februara Insignia je zauzela vodeću poziciju u svom segmentu sa tržišnim učešćem od 13% i konstantnim rastom prodaje. Interesantan je i podatak da je više od polovine poručenih modela sa najboljim paketima opreme.
Insignia Sports Tourer, karavan verzija koja je vec prisutna u slonima širom Evrope, projektovana je da donese nove momente porodici Insignije. Najnoviji član, Insignia ecoFLEX, nudi dinamične vozne performanse sa niskom emisijom CO2 od - samo 136g/km i potrošnjom goriva od 5,2 litara na 100km. Insignia ecoFLEX će biti na tržistu ovog leta.
GM Europe PR
U sred sezone, kada se motocikli najviše voze i najčešće kupuju, ljubiteljima dvotočkaša sa Suzukijevim znakom generalni zastupnik i uvoznik, beogradski Euro Sumar, nudi mogućnost za dobru trgovinu – značajan popust za neke modele iz ovogodišnje i prošlogodišnje proizvodnje...
Kompanija Toyota Motor Europe potvrdila je da će od polovine sledeće godine u Velikoj Britaniji početi proizvodnju hibridne verzije hatchback modela Auris. Auris će postati prvi hibridni Toyota automobil proizveden u Evropi...
Volkswagen ima BlueMotion, Mercedes ima Bluetec, Ford je predstavio ECOnetic, Seat ima Ecomotive, a svoju brigu za ekologiju i potrošnju Peugeot nam pokazuje novom verzijom modela 207, pod imenom Peugeot 207 Economique...
"Downsizing" se nastavlja. Mercedes-Benz nedavno je objavio da će u septembru mesecu proširiti ponudu motora u modelu E klasa. Novi osnovni motori biće četvorocilindrični benzinski E 200 CGI, snage 183 konjske snage i dizel E 200 CDI od 136 KS...
U subotu 18.07.2009. god. na prostoru ispred cluba ’’Asterix’’ na Ušću održana je manifestacija ’’NBG Car Show’’ koju su organizovali Hyundai Auto Beograd i Opština Novi Beograd. Akcija je održana u okviru već tradicionalne manifestacije opštine Novi Beograd-Novobeogradsko leto...
Nova Opel Astra donosi u kompaktnu klasu svoju vlastitu interpretaciju nagrađivane Opelove dizajnerske filozofije koja spaja umetničku skulpturalnost sa nemačkom preciznošću, prvi put viđenu kod Insignije. Njene snažne sportske linije i elegantni detalji doprinose privlačnom novom izgledu...
Kompanija Mercedes-Benz Serbia i Crna Gora već petu godinu sprovodi anketu o zadovoljstvu kupaca. U istraživanju o zadovoljstvu u protekloj godini učestvovalo je ukupno 2902 ispitanika u sledećim kategorijama: postprodaja, prodaja kombi dostavnih vozila i prodaja putničkih vozila.
U prijatnom ambijentu salona Lexus Beograd, sinoć je održana prezentacija novog modela porodice Lexus, hibridnog SUV-a, RX450h za klijente i potencijalne kupce. Gospodin Dejan Stojaković, menadžer prodaje centra Lexus Beograd, otkriva nam najzanimljivije detalje o atraktivnom Lexus automobilu...
Jedno od najpoznatijih lakih komercijalnih vozila u Evropi, pa i u dobrom delu planete – Fordov Transit, kupcima u Srbiji se od sredine jula nudi po sniženoj, nikad povoljnojoj ceni za tu familiju...