AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Ford Fiesta najtraženiji automobil u Evropi !

Ford Fiesta najtraženiji automobil u Evropi !

Po statističkim podacim ugledne analitičke kuće JATO Dynamics, Ford Fiesta je u martu zauzela vodeću poziciju na listi 10 najprodavanijih modela na najznačajnijim tržištima u Evropi. Time je okončana višegodišnja apsolutna dominacija Volkswagenovog hit modela Golf...

JATO Dynamics navodi da je Ford u martu na tržištima 19 članica Evropske unije prodao 52.805 Fiesti, drugoplasirani Volkswagen je isporučio 46.415 Golfova, a treći Opel (i Vauxhall) 40.346 automobila Corsa. Uprkos sve dubljoj recesiji na evropskom auto tržištu, u martu je prodaja nove Fieste bila veća za 15,5 odsto u odnosu na isti mesec prošle godine. U sličnom odnosu su i rezultati za prvo tromesečje 2009-te: od početka godine do 31. marta Ford je na pomenutim tržištima isporučio 113.576 Fiesti, što je 15,7 odsto više nego u prvom kvartalu 2007. (kada je isporučeno 98.124 automobila prethodne generacije). Najzaslužnija za Fiestin trijumf su tržišta Nemačke, Italije i Velike Britanije, na kojima je u martu taj Fordov automobil bio izuzetno tražen. Zahvaljujući državnim podsticajima, nemačko tržište, na primer, i u martu beleži izuzetan rast – isporučeno je 400.865 automobila, svih marki, što je, po statistici ugledne engleske analitičke kuće, čak 39,9 odsto više nego u istom mesecu 2008. Fiestin prodajni uspeh je pomogao da se u martu Ford, isporukom 143.480 automobila, učvrsti na drugom mestu među 10 najuspešnijih marki u Evropi. Vodeći, ali sa razlikom od samo 7,81 odsto, i dalje je Volkswagen, koji je u prošlom mesecu isporučio 155.648 automobila. Na sve dužoj listi priznanja koje je za kratko vreme stekao novi Fordov automobil, od 21. aprila je još jedno: među 26 konkurenata raspoređenih u osam klasa, Fiesta s dizel motorom je proglašena Autombilom godine 2009 u izboru renomiranog britanskog časopisa What Diesel. Uzgred, taj automobil je apsolutni hit na Ostrvu - od septembra prošle godine, do sredine aprila, u Velikoj Britaniji je prodato više od 36.000 novih Fiesti. Fiesta je, inače, trenutno najpopularniji model i u ponudi generalnog uvoznika Forda za Srbiju, beogradskog Grand Motorsa. Na našem tržištu je u prvom kvartalu apsolutni lider model prethodne generacije – Fiesta Classic, čije su zalihe na izmaku: u ponudi je samo ograničena količina tih automobila sa dizel motorom i benzinskim agregatom od 1,3 litra. Međutim, od sredine februara, odnosno od zvaničnog debija u Srbiji, potencijalni kupci pokazuju sve veći interes i za Fiestu nove generacije, koja „startuje“ s vrlo primamljivom cenom – od 10.990 evra, za verziju s troja vrata, bezinskim motorom od 1,25 l (82 KS) i paketom opreme Ambiente. Više o novoj Ford Fiesti možete pročitati klikom na LINK. Grand Motors PR

Aston Martin Rapide stiže u Frankfurt - cena poznata

Aston Martin Rapide stiže u Frankfurt - cena poznata

I pored svetske finansijske krize, i "invazije" ekoloških modela, čini se da će ovogodišnji sajam automobila u Frankfurtu zadovoljiti i fanove sportskih modela. Posle Ferrarija 458 Italia, facelift modela Porsche 911 Turbo, Mazde MX-5 Superlight, tamo će debitovati i dugo očekivani Aston Martin Rapide...
Facelift za Porsche 911 Turbo

Facelift za Porsche 911 Turbo

Prošle godine, Porsche je predstavio unapređenu verziju modela Carrera, Carrera 4 i GT3, a ove godine, na sajmu automobila u Frankfurtu, svetlost dana ugledaće osveženi Turbo. Prvi put, posle 35 godina egzistencije modela 911, Porsche nam predstavlja potpuno novi motor...
G-Power X5 Typhoon RS

G-Power X5 Typhoon RS

Za najbrutalniji BMW X5 pobrinuo se poznati tjuner, G-Power. Tjunerska kuća, koja se proslavila po unapređenjima na M modelima bavarskog proizvođača, ovoga puta ustremila se na BMW X5, kako bi iz njega izvukla maksimum...
Toyota u Evropi počela izgradnju prvog ekološkog prodajnog objekta

Toyota u Evropi počela izgradnju prvog ekološkog prodajnog objekta

Kompanija Toyota Frey Austria ugostila je novog potpredsednika kompanije Toyota Motor Corporation i bivšeg predsednika Toyota Motor Corporation (TMC), gospodina Katsuaki Watanabea, na ceremoniji početka izgradnje objekta koji će biti prvi austrijski ekološki prodajni objekat. Salzburg je jedno od tri izabrana mesta, u Francuskoj, Austriji i Sloveniji, gde će biti izgrađeni prodajni objekti koji ne zagađuju životnu sredinu...
Opel povećava svoj tržišni udeo u Evropi

Opel povećava svoj tržišni udeo u Evropi

Novi vlasnici su prošlog meseca u Evropi registrovali 104.531 putnički automobil marke Opel, što je povećalo tržišni udeo Opela u pomenutom mesecu na 7,2 % (jul 2008: 6,45 %). U periodu od januara do jula tekuće godine, tržišni udeo Opela u Evropi iznosi 7,03 %, što ovu nemačku marku svrstava na treće mesto...
BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje