AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Mercedes-Benz E 250 BlueTec - Biturbodizel spreman za Euro 6!

Mercedes-Benz E 250 BlueTec - Biturbodizel spreman za Euro 6!

Na sajmu automobila u New Yorku, Mercedes-Benz je predstavio je novu E klasu u verziji E 250 BlueTec. SCR katalizator i druge izmene omogućavaju zadovoljavanje Euro 6 ekološke norme, ali i stroge američke Bin 5 ekološke norme, što će mu omogućiti prodaju u svim američkim državama. Na sajmu automobila u New Yorku predstavljen je koncept model E 250 BlueTec, u verziji za američko tržište...

Mercedes-Benz E 250 BlueTec na sajmu automobila u New Yorku predstavljen je kao koncept, i to samo za američko tržište. Podsetimo, E 250 BlueTec zadovoljava strogu Euro VI ekološku normu, koja na snagu stupa 2014. godine. Trenutno je u Evropi na snazi Euro 4 ekološka norma, koja će ove godine biti zamenjena Euro 5 standardima. Glavna razlika između Euro 5 i Euro 6 norme jeste u dozvoljenoj emisiji azot-oksida - kod Euro 5 iznosi 0,18 g/km, dok je dozvoljena granica kod Euro 6 norme samo 0,08 g/km.

Mercedes-Benz E 250 BlueTec - Biturbodizel spreman za Euro 6!

Koncept ekološke E klase razvijen je na bazi E 250 CDI BlueEfficiency. Agregat je opremljen sa dva turbopunjača i ubrizgavanjem Common-Rail četvrte generacije sa piezo-električnim brizgaljkama sa radnim pritiskom od 2000 Bara. I pred manje zapremine od prethodnika, motor daje veću snagu za 20 % (150 kW) i veći obrtni moment za 25 % (500 Nm pri 1600 - 1800 o/min). E 250 Bluetec ima iste parametre kao i standardan serijski model. Pod haubom su inovacije kao što je oxidacioni katalizaotr, i novoinstalirani filter štetnih čestica, čije vreme za "regeneraciju" je smanjeno. Verzija Bluetec dodaje dva SCR katalizatora i aditiv AdBlue, koji eliminiše okside azota u izduvnim gasovima. AdBlue se nalazi u rezervoaru od 25 litara. Sistem je opremljen posebnom pumpom i senzorima za toplotu i pristisak. Pri ekstremno niskim temperaturama, AdBlue se greje pomoću posebnog sistema. Rezervoar se nalazi u mestu predviđenom za rezervni točak, menja se na jednom servisnom intervalu, i ne utiče na komfor putovanja.

Mercedes-Benz E 250 BlueTec - Biturbodizel spreman za Euro 6!

Termin uvođenja na tržište još uven nije otkriven. Slično opremljen model u Evropi će početi da se prodaje tokom ove godine - radi se o modelu E 350 BlueTec. Goran Sarić - Automagazin

Mazda RX-8 Hydrogen RE i Premacy Hydrogen RE Hybrid

Mazda RX-8 Hydrogen RE i Premacy Hydrogen RE Hybrid

Prošle nedelje javnosti su po prvi put predstavljena nova hibridna vozila, rezultat 18-ogodišnjeg istraživanja kompanije Mazda, koja nastavlja u pravcu „zelenih“ tehnologija i vozila koja se razvijaju u skladu sa ciljevima očuvanja životne sredine. Sva rešenja razvijana su na taj način da budu usklađena sa Mazdinim Zoom Zoom vrednostima dinamičnosti i uživanja u vožnji...
Porsche Panamera na stazi Nordschleife: 7:56,0

Porsche Panamera na stazi Nordschleife: 7:56,0

Porsche Panamera je na prošlonedeljnim testovima na stazi Nürburgring zabeležila fantastičan rezultat. Test vozač zabeležio je vreme vožnje na dugom Nürburgringu od 7:56, što je rekord u klasi automobila sa četvoro vrata...
Forum Toyota Srbija sve zanimljiviji

Forum Toyota Srbija sve zanimljiviji

Pored odlične internet prezentacije, kompanija Toyota Srbija može se pohvaliti sve boljim Toyota Srbija Forumom, koji je namenjen svim vlasnicima, poštovaocima i fanovima ove japanske marke automobila. Na novom forumu, na sva pitanja odgovara i oficijalni Toyota administrator...
Subaru uvodi na tržište verziju Forester Country

Subaru uvodi na tržište verziju Forester Country

Kompanija Subaru na tržište će plasirati novu verziju modela Forester. Iza naziva Country ne kriju se radikalne tehničke izmene, već samo ulepšani detalji, koji će u kombinaciji sa štedljivim i temperamentnim dizel motorom svom vlasniku pokloniti visok nivo individualnosti...
Opel Insignia OPC: strastvena vožnja začinjena vrhunskom tehnologijom

Opel Insignia OPC: strastvena vožnja začinjena vrhunskom tehnologijom

Dinamična i strastvena vožnja dobila je u Opelu novo ime: Insignia OPC. Njen turbobenzinski motor sa 239 kW/325 KS i velikih 435 Nm okretnog momenta čine je Opelovim najsnažnijim automobilom na tržištu. Ova limuzina visokih performansi dostiže maksimalnu brzinu od 250 km/h (s ograničenjem) i ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 6 sekundi...
Lancia Ypsilon Rally2 HF Integrale
Slika nedelje