Najnovije vesti iz auto industrije
Internet Automobil 2009. godine je Toyota Avensis
Objavljeno: 12.02.2009.
Preduzeće za tržišne komunikacije Metro Market ove godine, sedmi put za redom organizovalo je izbor za Internet automobil godine. Posetioci automobilskog web portala www.netauto.co.rs, prema sopstvenim kriterijumima glasali su za automobile koji su se pojavili u ovoj godini. Fotografije snimljene na manifetaciji proglašenja možete pogledati u galeriji Automagazin portala, ili klikom na LINK...
Bilo je ukupno dvadeset dva automobila kandidata za ovu titulu. Istovremeno odvijalo se i glasanje za Miss NetAuto 2008. Ove godine, peti put za redom, uz nove modele automobila našlo se i tridesetišest kandidatkinja u ovom originalnom izboru lepote. Finale izbora za miss i internet automobil godine održan je u utorak u Kristalnoj dvorani beogradskog hotela Hajat Ridžensi.
U izuzetnom ambijentu, pred velikim brojem zvanica i novinara predstavilo se dvanaest kandidatkinja koje su svojim glasovima izabrali posetioci specijalizovanog internet portala www.netauto.co.rs Publika u sali zaslužila Ana Dankova, a Miss fotogeničnosti NetAuto 2008 Mia Marjanović, obe studentkinje iz Beograda.
Glasovima posetilaca ovog portala izabran je i NetAuto 2009, to je nova Toyota Avensis. Skulpturu, rad Lasla Silađija akademskog vajara iz Novog Sada, koja simbolizuje ovu titulu, Bobanu Radoičiću, regionalnom direktoru Toyota Srbija uručio je Milan Janković, predsednik Privredne komore Beograda.
Titulu su od 2002. do sada osvajali VW Polo (NetAuto 2003), Citroen C2 (2004), Opel Astra (2005), Renault Clio III (2006), Dodge Caliber (2007) i Renault Laguna III (2008).
Milomir Bošković - Automagazin
Kompanija Toyota Frey Austria ugostila je novog potpredsednika kompanije Toyota Motor Corporation i bivšeg predsednika Toyota Motor Corporation (TMC), gospodina Katsuaki Watanabea, na ceremoniji početka izgradnje objekta koji će biti prvi austrijski ekološki prodajni objekat. Salzburg je jedno od tri izabrana mesta, u Francuskoj, Austriji i Sloveniji, gde će biti izgrađeni prodajni objekti koji ne zagađuju životnu sredinu...
Novi vlasnici su prošlog meseca u Evropi registrovali 104.531 putnički automobil marke Opel, što je povećalo tržišni udeo Opela u pomenutom mesecu na 7,2 % (jul 2008: 6,45 %). U periodu od januara do jula tekuće godine, tržišni udeo Opela u Evropi iznosi 7,03 %, što ovu nemačku marku svrstava na treće mesto...
Otkriven je plan divizije AMG. Sada znamo u kom smeru će se razvijati brzi Mercedesi budućnosti. Ono što je najavljeno, sada je i potvrđeno: razbacivanje sa snagom prestaje, Mercedes će se skoncentrisati na smanjenje mase i unapređenje voznih osobina svojih modela, a isto će postupati i divizija AMG...
Osobe nežnijeg pola svakodnevno se susreću sa neprijatnom dilemom - gde odložiti svoju omiljenu torbu. U restoranu će teško pronaći mesto za nju, na radnom stolu je takođe tesno, a u bioskopu završava na podu, u najboljem slučaju na kolenima. Gde ostaviti torbu u automobilu?
Šef marke Lamborghini potvrdio je da će budući modeli Lamborghinija imati hibridni pogon. Već 2015. godine na tržištu će se pojaviti hibridni Lamborghini, što se poklapa sa zakazanim terminom predstavljanja prvog hibridnog Ferrari modela...
Korejci s ulaganjima u visini 3 milijarde američkih dolara žele usavršiti ekološki prihvatljivije tehnologije, jer poslovna grupacija Hyundai-Kia (zvanično se korejski gigant zove Hyundai-Kia Automobile Group) do 2012. godine želi biti među prva četiri automobilska proizvođača sa najnižim emisijama CO2.
Posle mnogobrojnih simulacija i špijunskih fotografija, pred nama su prve zvanične informacije i fotografije nove generacije modela Mercedes-Benz E karavan. Prvi put javnost će novi model imati prilike da vidi na septembarskom sajmu automobila u Frankfurtu, a prodaja na domaćem tržištu startuje u oktobru tekuće godine...
Kompanija Nissan u Japanu je predstavila svoj prvi serijski automobil na električni pogon. Za razliku od dosadašnjih proizvoda na ovom polju, Nissan Leaf pruža veliku autonomiju u realnom saobraćaju, uz prihvatljivu cenu...
Ponuda uvoznika Suzukijevih automobila, beogradskog Euro Sumara, ovih dana je proširena atraktivnim modelom SX4 sedan. Ovaj automobil, ali u petovratnoj (hatchback) varijanti, poslednjih meseci je jedan od najprodavanijih u svojoj klasi na našem tržištu. Limuzinska, sedan varijanta, osim zavidnog komfora za putnike, nudi i veliki prtljažni prostor zapremine 515 litara. Kupci koji budu brzi, imaće priliku da ovu verziju SX4 nabave po promotivnoj ceni od svega 12.990 evra...