Najnovije vesti iz auto industrije
Hyundai Auto Beograd - ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’
Objavljeno: 25.05.2009.
U subotu 23.05. u Kraljevu održana je prva u nizu manifestacija pod nazivom ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’ koju je organizovao Hyundai Auto Beograd, predstavnik dilerske mreže iz Kraljeva ’’Marić centar’’, u saradnji sa Narodnom kancelarijom predsednika Republike.
U akciji posvećenoj bezbednosti dece u saobraćaju, u Kraljevu učestvovalo je 250 dece iz Osnovne škole ’’IV kraljevački bataljon’’ koja su se takmičila u kvizu znanja i likovnom konkursu za najbolji crtež na temu bezbednosti u saobraćaju. Deca prvog i drugog razreda su crtala na temu bezbednosti a deca trećeg i četvrtog razreda su pokazala izvanredno znanje na testovima bezbednosti u saobraćaju. Predsednik komisije Cile Marinković, poznati slikar, pevačica Aleksandra Perović i TV voditelj Ivan Ivanović su ocenjivali sve prispele testove i crteže. Školi kao i najuspešnijoj deci u obe oblasti su dodeljeni edukativni kompleti, knjige na temu bezbednosti, saobraćajni znaci i raskrsnice koje će im poslužiti da steknu još šira znanja iz ove oblasti.

Program je vodio naš poznati glumac Neša Nenadović koji je za svu decu Kraljeva toga dana priredio jedan veliki hapening putem kojeg su deca kroz zabavu i igru imala priliku da steknu nova znanja o pravilima ponašanja u saobraćaju.
Hyundai Auto Beograd je u septembru prošle godine pokrenuo dugoročnu akciju posvećenu povećanju bezbednosti dece u saobraćaju kroz obuku školske dece na saobraćajnom poligonu i konkurse za najbolje crteže na temu bezbednosti a gospodin Cile Marinković je postao zvanično promoter ove akcije.
Sledeća akcija ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znaja’’ oržaće se 13.06. i Jagodini a nakon letnje pauze akcija se nastavljaja u Nišu, Čačku i drugim gradovima jer je cilj akcije da što više dece širom Srbije stekne što šira znanja o bezbednom ponašanju u saobraćaju.
Hyundai auto Beograd
Trend downsizinga u automobilskoj industriji se nastavlja. Audi će proširiti ponudu motora za svoje najamenj SUV modele u smeru ka dole. Model Q5 dobija 2.0 TDI agregat snage 143 konjske snage i 2.0 TFSI od 180 KS...
Pored odlične internet prezentacije, kompanija Toyota Srbija može se pohvaliti sve boljim
Toyota Srbija Forumom, koji je namenjen svim vlasnicima, poštovaocima i fanovima ove japanske marke automobila. Na novom forumu, na sva pitanja odgovara i oficijalni Toyota administrator...
Kompanija Subaru na tržište će plasirati novu verziju modela Forester. Iza naziva Country ne kriju se radikalne tehničke izmene, već samo ulepšani detalji, koji će u kombinaciji sa štedljivim i temperamentnim dizel motorom svom vlasniku pokloniti visok nivo individualnosti...
Dinamična i strastvena vožnja dobila je u Opelu novo ime: Insignia OPC. Njen turbobenzinski motor sa 239 kW/325 KS i velikih 435 Nm okretnog momenta čine je Opelovim najsnažnijim automobilom na tržištu. Ova limuzina visokih performansi dostiže maksimalnu brzinu od 250 km/h (s ograničenjem) i ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 6 sekundi...
Prvi Grand Motorsov nezavisan diler za prodaju i servisiranje Fordovih vozila, čačanski Autostad, prigodnom svečanošću je obeležio pet godina uspešne saradnje sa generalnim uvoznikom automobila i lakih komercijalnih vozila te marke za Srbiju i Crnu Goru.
Vranjanac Ninoslav Novković dobitnik je automobila Folksvagen Polo u drugom kolu „Igraj i osvoji! Velika letnja OMV nagradna igra“. Kao drugu nagradu pet srećnih OMV mušterija dobilo je GPS uređaj za automobil...
Mnoge vozače Fiatovog automobila Stilo može da zbuni, ali i dezinformiše upozorenje na instrument tabli koje signalizira navodnu neispravnost vazdušnog jastuka (air bag) na suvozačevoj strani...
Kompanija Peugeot objavila je da će svoj kupe srednje klase, model Peugeot 407 Coupe, osnažiti sa dva nova turbodizel motora. Među glavnim karakteristikama motora, pored manje potrošnje i emisije, francuski proizvođač navodi da je Peugeot 407 Coupe najsnažniji serijski Peugeot automobila ikada proizveden!
U prvih šest meseci ove godine sa porastom prodaje u Zapadnoj Evropi i padom na tržištima Srednje i Istočne Evrope, Chevrolet zauzima 2,2 % tržišnog udela ukupnog evropskog tržišta sa 214.520 prodatih automobila u odnosu na 269.319 u istom periodu prošle godine. U prvom polugodištu 2009. Chevrolet je prodao 85.800 automobila u Zapadnoj Evropi što je za 1.6% više nego u istom periodu prošle godine...