Najnovije vesti iz auto industrije
Novi Renault Grand Scenic dolazi na scenu
Objavljeno: 25.05.2009.
Novi Renault Grand Scenic nastavlja uspeh prethodne generacije. Posebna pažnja posvećena unutrašnjem prostoru i njegovoj ergonimiji. Pored toga, dosta toga urađeno je i na polju voznih osobina, koje su bazirane na one kod modela Megane. Novi Renault Grand Scenic u prodaju kreće uskoro, a u ponudi će imati verzija sa 5 i 7 mesta...
Komforna i prostrana unutrašnjost
- Intuitivno rukovanje, centralna konzola sa glavnim asistentima za vožnju (navigacini sistem, elektrinska ručna kočnica, tempomat i ograničenje brzine)
- Prostor za kolena u drugom redu od 275 mm, na nivou "best in class"
- Najveći prostor u trećem redu sedišta (visina pod krovom od 842 mm, a prostor za kolena od 102 mm)
- u enterijeru se nalazi 40 ostava za sitnice, ukupne zapremine 92 litra (središnja konzola zapremine 9 litara, "fioka" ispred suvozača zapremine 11 litara, dve ostave pod sedištima...)
Tehnologija
- TFT (Thin Film Transistor) koncept centralnog putnog kompjutera
- Novi navigacioni sistem Carminat Tom Tom, dostupan za 490 eura, koji je plod saradnje sa kompanijom Tom Tom.
- Zvučni i vizuelni parking asistent dopunjen odliičnom kamerom.
- Vrhunski sistem ozvučenja „3D Sound by Arkamis“

Vešanje i motorizacija
- Novi Renault Grand Scenic ima rešenje prednjeg vešanja preuzato sa petovratnog modela Megane, dok je zadnji "trap" zatvorenog i nezavisnog tipa, i eliminiše naginjanje
- Novi elektronski "pojačivač" servo uređaja, koji obezbeđuje veću preciznost
- 2 benzinska i 4 dizel agregata, pri čemu jedan dizel produkuje manje od 140 g/km CO2, i nosi oznaku Renault eco2
Kvalitet, bezbednost i životna okolina
- Novi Grand Scenic deli sa modelom Megane ono najbolje: robusnost, kvalitet, bezbednost
- Potrošnja je smanjena, a pouzadnost radikalno povećana
- Za 20 do 30 % smanjeni su troškovi eklsploatacije, što uključuje produženje servisnog intervala, kao i dupliran životni vek filtera za vazduh (60.000 km)
Novi Grand Scenic je automobil koji spaja veliku agilnost u vožnji, uz veliku ponudu prostora, novie mogučnosti i tehnologije koje se koriste u svakodnevnom životu.
Automagazin.rs
Beogradjanin Goran Cvetković dobitnik je automobila Volkswagen Polo u trećem kolu „Igraj i osvoji! Velika letnja OMV nagradna igra“. Kao drugu nagradu pet srećnih OMV mušterija dobilo je GPS uređaj za automobil...
Časopis Autobild objavio je nove informacije o novom elektromobilu Nissan Leaf. Prodaja Nissanovog elektromobila u Nemačkoj startuje 2011. godine, a očekivanja su da će cena biti ispod granice od 20.000 eura...
I pored svetske finansijske krize, i "invazije" ekoloških modela, čini se da će ovogodišnji sajam automobila u Frankfurtu zadovoljiti i fanove sportskih modela. Posle Ferrarija 458 Italia, facelift modela Porsche 911 Turbo, Mazde MX-5 Superlight, tamo će debitovati i dugo očekivani Aston Martin Rapide...
Prošle godine, Porsche je predstavio unapređenu verziju modela Carrera, Carrera 4 i GT3, a ove godine, na sajmu automobila u Frankfurtu, svetlost dana ugledaće osveženi Turbo. Prvi put, posle 35 godina egzistencije modela 911, Porsche nam predstavlja potpuno novi motor...
Za najbrutalniji BMW X5 pobrinuo se poznati tjuner, G-Power. Tjunerska kuća, koja se proslavila po unapređenjima na M modelima bavarskog proizvođača, ovoga puta ustremila se na BMW X5, kako bi iz njega izvukla maksimum...
Kompanija Toyota Frey Austria ugostila je novog potpredsednika kompanije Toyota Motor Corporation i bivšeg predsednika Toyota Motor Corporation (TMC), gospodina Katsuaki Watanabea, na ceremoniji početka izgradnje objekta koji će biti prvi austrijski ekološki prodajni objekat. Salzburg je jedno od tri izabrana mesta, u Francuskoj, Austriji i Sloveniji, gde će biti izgrađeni prodajni objekti koji ne zagađuju životnu sredinu...
Novi vlasnici su prošlog meseca u Evropi registrovali 104.531 putnički automobil marke Opel, što je povećalo tržišni udeo Opela u pomenutom mesecu na 7,2 % (jul 2008: 6,45 %). U periodu od januara do jula tekuće godine, tržišni udeo Opela u Evropi iznosi 7,03 %, što ovu nemačku marku svrstava na treće mesto...
Otkriven je plan divizije AMG. Sada znamo u kom smeru će se razvijati brzi Mercedesi budućnosti. Ono što je najavljeno, sada je i potvrđeno: razbacivanje sa snagom prestaje, Mercedes će se skoncentrisati na smanjenje mase i unapređenje voznih osobina svojih modela, a isto će postupati i divizija AMG...
Osobe nežnijeg pola svakodnevno se susreću sa neprijatnom dilemom - gde odložiti svoju omiljenu torbu. U restoranu će teško pronaći mesto za nju, na radnom stolu je takođe tesno, a u bioskopu završava na podu, u najboljem slučaju na kolenima. Gde ostaviti torbu u automobilu?