AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Renault Espace slavi 25. rođendan

Renault Espace slavi 25. rođendan

Renult Espace - 4 različite generacije, revolucionarni MPV koncept automobila, avangardan dizajn, mnoštvo modernih tehnologija, široka ponuda motora, visoka bezbednost i 1,2 miliona prodatih primeraka širom sveta. Vreme je za slavlje...

Renault Espace u Francuskoj vodi u svom segmentu, sa tžišnim udelom većim od 30 %. Snažan imidž automobila podržavaju odlične vozne osobine i puno zabave u vožnji, isto kao i 3-godišnja garancija (ili 150.000 pređenih kilometara). Model Espace razvijen je u saradnji sa kompanijom Matra Automobile i predstavljao je revolucionaran model svoje ere. Predstavljen je u julu 1984. godine i predstavljao je evropski koncept MPV automobila. U početku je bio u ponudi sa samo jednim benzinskim motorom, ali postepeni je ponuda motora proširena, a danas se može pohvaliti lepim portfoliom dizel i benzinskih motora. Espace (na francuskom: prostor) prima 7 putnika, koji u vožnji uživaju u zavidnom komforu, a tu je i enterijer koji može zadovoljiti visok stepen individualnosti: sedišta se mogu preklapati, deliti, ali i potpuno izbaciti iz automobila. Prva generacija modela Renault Espace prodata je u 192.000 primeraka. Druga generacija predstavljena je na tržištu u februaru 1991. godine, sa novim dizajnom i modernijim enterijerom. 1994. godine, za proslavu 10-godišnjice postojanja i saradnje sa Matrom, i u čast velikih uspeha u Formuli 1, Renault je predstavio zanimljiv demonstrativni model: Espace F1, koji je pogonjen RS5 V10 F1 motorom. Kao i većina konkurenata, Espace je u svojoj ponudi imao šestocilindrični motor, uparen sa automatskim menjačem. Do 1997. godine, prodato je 320.000 primeraka modela Espace II, a model sa brojem 500.000 (od početka proizvodnje 1984.) sa proizvodnih traka spušten je 1996. godine. Treća generacija modela Renault Espace svetlost dana ugledla je krajem 1996. godine. Posle dve godine predstavljena je produžena verzija, sa oznakom Grand Espace, koja je merila 27 cm veću dužinu od standardnog modela. Moderan styling, odličan kvalitet korišćenih materijala, proširena ponuda motora i zreli koncept automobila, dobili su centralnu instrument tablu. Ukupno je bilo prodato više od 365.000 automobila treće generacije modela Espace. U septembru 2002. godine predstavljena je poslednja, četvrta generacija modela Espace, sa karoserijom do aluminijuma, opremljena benzinskim i dezel V6 motorima. Sva sedišta opremljena su posebnim bezbednosnim pojasevima. Espace IV bio je prvi automobil u svojoj klasi, koji je osvojio 5 EuroNCAP zvezdica na testovima bezbednosti. Kao i prethodna generacija, Renault Espace IV postao je hit na svim tržištima na kojima se prodavao. Podsetimo, od 1. janura 2008. godine, Renault za model Espace na većini tržišta daje 3-godišnju garanciju ili 150.000 pređenih kilometara. Od trenutka uvođenja na tržište do danas, na 60 tržišta širom sveta, prodato je 1,2 miliona primeraka modela Renault Espace. Automagazin.rs

Saab 9-5 - zvanični renderi nove generacije

Saab 9-5 - zvanični renderi nove generacije

Zajedno sa potvrdom debija na septembarskom sajmu automobila u Frankfurtu, stiže nam još zanimljiviji materijal - renderi nove generacije modela Saab 9-5, koji nam dolaze direktno iz Saaba. To tvrdi server www.saabsunited.com, od koga smo rendere i preuzeli...
Otvoreno predstavništvo NTO Crne Gore u Beogradu

Otvoreno predstavništvo NTO Crne Gore u Beogradu

Ministar turizma u vladi Crne Gore, gospodin Predrag Nenezić i direktor NTO CG, gospodin Saša Radović, otvorili su, 26. juna, predstavništvo Nacionalne turističke organizacije u Beogradu. Predstavnišrtvo je smešteno u centru Beograda u „Zepter“ palati, u ulici Kralja Petra 32. Fotografije snimljene na otvaranju kancelarije Nacionalne turističke organizacije Crne Gore možete pogledati klikom na LINK...
Posebna dekoracija za Chevroletov automobil na WTCC  trci u Portu

Posebna dekoracija za Chevroletov automobil na WTCC trci u Portu

Chevrolet Cruze Alaina Menua isticaće se u mnoštvu svojom posebno dizajniranom dekoracijom na WTCC trci u Portu, Portugal, koja je na rasporedu ovog vikenda. Nova i originalna dekoracija pobednički je projekt takmičenja “Mladi? Kreativni? Chevrolet!” 2009., u kategoriji vizuelne umetnosti...
Novi Citroenov sajt u Srbiji

Novi Citroenov sajt u Srbiji

Od danas kompanija Vitro Group, generalni uvoznik automobila marke Citroen za Srbiju, ima novi, informativno potpuniji, dizajnerski moderniji i intuitivniji internet sajt. Od danas za sve informacije o Citroenu u Srbiji mogu se pronaći na adresi www.citroen.rs...
Lamborghini Gallardo LP550-2

Lamborghini Gallardo LP550-2

Ako sudimo po oznaci modela, pred nama je Lamborghini Gallardo čiji agregat razvija 550 konjskih snaga, sa pogonom na zadnje točkove. Snimak enterijera otkriva nam da je pred automatskim E-Gear menjačem prednost dobio manuelni...
Peugeot 207 - Facelift

Peugeot 207 - Facelift

Francuska kompanija Peugeot odlučila je da blago promeni izgled i tehniku svog modela Peugeot 207. Facelift je na prvi pogled teško vidljiv, i uočiće ga samo bolji poznavaoci modela ove francuske kompanije...
Hyundai izvezao u Afriku više od milion automobila

Hyundai izvezao u Afriku više od milion automobila

Hyundai Motor Company, najveći proizvođač automobila u Južnoj Koreji, 23. juna dostigao je brojku od milion automobila eksportovanih na afrički kontinent. Jubilarni, milioniti primerak Hyundai automobila koji je stigao u Afriku, bio je model Elantra, namenjen egipatskom tržištu...
OMV: Ljiljana Todorović iz Trešnjevice dobila Folksvagen Polo

OMV: Ljiljana Todorović iz Trešnjevice dobila Folksvagen Polo

Ljiljana Todorović iz Trešnjevice kod Paraćina je preuzela Folksvagen Polo koji se dodeljuje u OMV nagradnoj igri „Igraj i osvoji!“. Ključeve automobila joj je na OMV benzinskoj stanici u Beogradu uručio direktor prodaje OMV Srbija Karolj Lajko. GPS uređaje za automobil, preuzeli su i dobitnici druge nagrade u mesečnom izvlačenju...
Novi Citroen C3 - Prelep, mlad,  pametan

Novi Citroen C3 - Prelep, mlad, pametan

Izlazeći u novembru 2009.god., novi Citroën C3 ima jaku ambiciju: da zameni bestseler koji je prodan u više od 2 miliona primeraka. “Ovo je velika obnova marke i daje nam ono što nam je potrebno da dostignemo cilj povećanja tržišnog udela još više, i među pojedincima i među firmama kao kupcima'', kaže Frederik Banzet, Upravni Direktor Citroën-a...
Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje