AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Pred GM/Opel vozilom HydroGen4 svetla budućnost

Pred GM/Opel vozilom HydroGen4 svetla budućnost

Objavljen je polugodišnji izvještaj Partnerstva za čistu energiju (Clean Energy Partnership, CEP) na Simpozijumu električnih vozila 24. Nakon šest meseci testiranja vozila HydroGen4 sa nultom emisijom u Berlinu, pokazalo se da je četvrta generacija GM/Opel vozila na gorive ćelije pouzdana i da je budućnost vozila pokretanih na vodonik održiva...

Ovo je zaključeno na Simpozijumu električnih vozila 24, svetskoj konferenciji o tehnologijama nulte emisije, održanoj u Stavangeru, Norveška. “Povratna informacija vozača koji su imali priliku da voze HydroGen4, a tiče se samog vozila i punjenja vodonikom vrlo je ohrabrujuća. Vozila su se pokazala izuzetno pouzdanima, dokazujući u načelu održivost tehnologije nulte emisije i vozila na gorive ćelije. Nije sporno da je HydroGen4 preteča ekološki prihvatljivog načina transporta zasnovanog na vodoniku." - reči su Dr. Lars Peter Thiesen, direktora GM/Opel Europe za implementaciju strategije vodonika i gorivih ćelija.

Pred GM/Opel vozilom HydroGen4 svetla budućnost

Od decembra 2008. deset vozila HydroGen4 testira se na ulicama Berlina. Osam od njih još uvek se nalazi na testiranju u svakodnevnim uslovima što pomaže inženjerima da sagledaju kako se vozila ponašaju. Ovo testiranje u stvarnim uslovima pod pokroviteljstvom je Partnerstva za čistu energiju (CEP), projekta Nemačku savezne kancelarije za saobraćaj, građevinu i prostorno planiranje, namenjenog testiranju vodonika kao goriva pogodnog za svakodnevno korišćenje u drumskom saobraćaju.

Pred GM/Opel vozilom HydroGen4 svetla budućnost

Opelov angažman u CEP projektu deo je GM-ovog globalnog test programa Project Driveway u kojem fizičke osobe kao i poslovni partneri testiraju više od 110 vozila HydroGen4 širom sveta. Na taj način GM prikuplja relevantne informacije koje će poslužiti daljem razvoju novih tehnologija sa konačnim ciljem proizvodnje vozila na gorive ćelije. Za sada je četvrtom generacijom vozila na gorive ćelije prevaljeno više od 1,1 miliona kilometara, a broj punjenja vodonikom premašio je brojku od 7.400. Pojedina vozila prešla su već više od 25.000 kilometara.

Pred GM/Opel vozilom HydroGen4 svetla budućnost

GM PR

Forum Toyota Srbija sve zanimljiviji

Forum Toyota Srbija sve zanimljiviji

Pored odlične internet prezentacije, kompanija Toyota Srbija može se pohvaliti sve boljim Toyota Srbija Forumom, koji je namenjen svim vlasnicima, poštovaocima i fanovima ove japanske marke automobila. Na novom forumu, na sva pitanja odgovara i oficijalni Toyota administrator...
Subaru uvodi na tržište verziju Forester Country

Subaru uvodi na tržište verziju Forester Country

Kompanija Subaru na tržište će plasirati novu verziju modela Forester. Iza naziva Country ne kriju se radikalne tehničke izmene, već samo ulepšani detalji, koji će u kombinaciji sa štedljivim i temperamentnim dizel motorom svom vlasniku pokloniti visok nivo individualnosti...
Opel Insignia OPC: strastvena vožnja začinjena vrhunskom tehnologijom

Opel Insignia OPC: strastvena vožnja začinjena vrhunskom tehnologijom

Dinamična i strastvena vožnja dobila je u Opelu novo ime: Insignia OPC. Njen turbobenzinski motor sa 239 kW/325 KS i velikih 435 Nm okretnog momenta čine je Opelovim najsnažnijim automobilom na tržištu. Ova limuzina visokih performansi dostiže maksimalnu brzinu od 250 km/h (s ograničenjem) i ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 6 sekundi...
Peugeot 407 Coupe - novi turbodizel motori

Peugeot 407 Coupe - novi turbodizel motori

Kompanija Peugeot objavila je da će svoj kupe srednje klase, model Peugeot 407 Coupe, osnažiti sa dva nova turbodizel motora. Među glavnim karakteristikama motora, pored manje potrošnje i emisije, francuski proizvođač navodi da je Peugeot 407 Coupe najsnažniji serijski Peugeot automobila ikada proizveden!
Chevroletov rast prodaje u Zapadnoj Evropi i u Srbiji

Chevroletov rast prodaje u Zapadnoj Evropi i u Srbiji

U prvih šest meseci ove godine sa porastom prodaje u Zapadnoj Evropi i padom na tržištima Srednje i Istočne Evrope, Chevrolet zauzima 2,2 % tržišnog udela ukupnog evropskog tržišta sa 214.520 prodatih automobila u odnosu na 269.319 u istom periodu prošle godine. U prvom polugodištu 2009. Chevrolet je prodao 85.800 automobila u Zapadnoj Evropi što je za 1.6% više nego u istom periodu prošle godine...
Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje