AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

BMW Group u aprilu prodao 101 589 automobila

BMW Group u aprilu prodao 101 589 automobila

Ukupna prodaja sve tri marke u okviru BMW grupacije (BMW, MINI i Rolls-Royce) u aprilu mesecu pala je za 23,8 %, na konačnih 101.589 prodatih automobila (prošle godine u istom periodu prodato je 133.287 novih automobila iz pomenute grupacije)...

Prodaja marke BMW u aprilu je zabeležila je pad od 24,6 %, na 84.218 automobila (prošle godine 111.737), a MINI je prodao 17.320 automobila, što je međugodišnji pad od 19,3 % (prošle godine u istom periodu MINI je prodao 21.462 automobila). Rolls-Royce je u aprilu mesecu zabeležio pad prodaje od velikih 42 %, na 51 prodata automobila (prošle godine u aprilu prodato 88 automobila ove marke). Celosvetska prodaja BMW Group-a, u periodu januar-april, iznosi 378.859 automobila, što predstavlja međugodišnji pad prodaje od 21,9 % (prošle godine u istom periodu prodato je 485.232 automobila). Pradaja automobila marke BMW u prva četiri meseca tekuće godine iznosi 317.722 automobila, što u odnosu na prošlogodišnja 405.282 prodata automobila predstavlja pad od 21,6 %. MINi je u prva četiri meseca zabeležio pad prodaje od 23,6 %, sa prošlogodišnjih 79.679 automobila na 60.912. Najmanji pad prodaje u periodu januar-april, zabeležio je Rolls-Royce, zabeleživši međugodišnji pad prodaje od 17 %, na 225 automobila (prošle godine u istom periodu, Rolls-Royce je prodao 271 automobil). "BMW je po prodaji broj 1 među premium svetskim markama. U SAD smo u aprilu mesecu prodali više novih automobila, nego bilo koja druga evropska marka. Nadam se da ćemo nastaviti sa osvajanjem što većeg tržišnog udela." - izjavio je član predsedništva BMW AG, zadužen za prodaju i marketing. Sa 15.705 prodatih automobila u aprilu mesecu, u Sjedinjenim Američkim Državama, BMW je zabeležio pad prodaje od 41,3 % na 26.735 prodatih automobila. I pored ove činjenice, BMW je odbranio svoju poziciju na ovom tržištu, i ostao najprdavanija premium marka, kao i najuspešnija evropska marka na tržištu USA. Što se modela tiče, velika su očekivanja i od nove generacije modela BMW Z4, koji je extremno dobro prihvaćen od strane medija i od strane kupaca. Ovaj model proizodi se u Regensburgu, a u salone je stigao 9. maja. Već u početku prodaje zebeležio je fantastične rezultate, a BMW navodi da je do sada primljeno preko 3.000 porudžbina. Odlično ide i prodaja BMW-a serije 7 i BMW-a X6, dok je prodaja serije 1 zabeležila neznatan pad prodaje (19.712 u odnosu na prošlogodišnjih 19.719 prodatih automobila). Automagazin.rs

Aston Martin Rapide stiže u Frankfurt - cena poznata

Aston Martin Rapide stiže u Frankfurt - cena poznata

I pored svetske finansijske krize, i "invazije" ekoloških modela, čini se da će ovogodišnji sajam automobila u Frankfurtu zadovoljiti i fanove sportskih modela. Posle Ferrarija 458 Italia, facelift modela Porsche 911 Turbo, Mazde MX-5 Superlight, tamo će debitovati i dugo očekivani Aston Martin Rapide...
Facelift za Porsche 911 Turbo

Facelift za Porsche 911 Turbo

Prošle godine, Porsche je predstavio unapređenu verziju modela Carrera, Carrera 4 i GT3, a ove godine, na sajmu automobila u Frankfurtu, svetlost dana ugledaće osveženi Turbo. Prvi put, posle 35 godina egzistencije modela 911, Porsche nam predstavlja potpuno novi motor...
G-Power X5 Typhoon RS

G-Power X5 Typhoon RS

Za najbrutalniji BMW X5 pobrinuo se poznati tjuner, G-Power. Tjunerska kuća, koja se proslavila po unapređenjima na M modelima bavarskog proizvođača, ovoga puta ustremila se na BMW X5, kako bi iz njega izvukla maksimum...
Toyota u Evropi počela izgradnju prvog ekološkog prodajnog objekta

Toyota u Evropi počela izgradnju prvog ekološkog prodajnog objekta

Kompanija Toyota Frey Austria ugostila je novog potpredsednika kompanije Toyota Motor Corporation i bivšeg predsednika Toyota Motor Corporation (TMC), gospodina Katsuaki Watanabea, na ceremoniji početka izgradnje objekta koji će biti prvi austrijski ekološki prodajni objekat. Salzburg je jedno od tri izabrana mesta, u Francuskoj, Austriji i Sloveniji, gde će biti izgrađeni prodajni objekti koji ne zagađuju životnu sredinu...
Opel povećava svoj tržišni udeo u Evropi

Opel povećava svoj tržišni udeo u Evropi

Novi vlasnici su prošlog meseca u Evropi registrovali 104.531 putnički automobil marke Opel, što je povećalo tržišni udeo Opela u pomenutom mesecu na 7,2 % (jul 2008: 6,45 %). U periodu od januara do jula tekuće godine, tržišni udeo Opela u Evropi iznosi 7,03 %, što ovu nemačku marku svrstava na treće mesto...
Rally Saudi Arabia 2025 - Sebastien Ogier
Slika nedelje