AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nacionalna turistička organizacija Crne Gore - Promotivne akcije

Nacionalna turistička organizacija Crne Gore - Promotivne akcije

Na pres konferenciji, koja je nedavno održana u Nacionalnoj turističkoj organizaciji Crne Gore, direktor Saša Radović informisao je prisutne o realizovanim i predstojećim promotivnim aktivnostima koje Nacionalna turistička organizacija Crne Gore sprovodi na tržištu Regiona...

Tom prilikom, Radović je upoznao medije da se ove godine sprovodi intezivna i pojačana promocija, u saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama i zainteresovanim predstavnicima crnogorske turističke privrede na tržištima Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Hrvatske, Makedonije, Kosova, Madjarske i Albanije. Tržište Regiona je izuzetno bitno, imajući u vidu da je oko 70% ukupnog broja turista upravo sa ovih tržišta. Promocija je usmerena na upoznavanje javnosti sa novinama u turističkoj ponudi u odnosu na prošlu godinu, prvenstveno kada je u pitanju razvoj infrastrukture (saobraćajne, komunalne...), kvalitet direktne turističke ponude (kvalitet smeštaja, vanpansionske ponude, specifične ponude ..), kao i aktuelna cenovna politika i konkurentnost za sezonu 2009. Prezentaciju u okviru ovogodišnjeg Roadshow-a već su održane u Nišu, Novom Sadu, Subotici, Zrenjaninu, Kraljevu, Čačku, Kragujevcu čime je zaokružen prvi segment prezentacija u Srbiji. Na ovim prezentacijima prisustvovalo preko 320 zvanica, od čega je ukupno preko 170 ili više od 50% bilo predstavnika stručne javnosti tj regionalnih i lokalnih medija i turističkih agencija (preko 80 predstavnika reg.i lokalnih medija i 90 turističkih agencija). Od 5.maja, počinje drugi krug prezentacija i to u: Sarajevu gde će ujedno biti organizovana i pres konferencija povodom otvaranja predstavništva Nacionalne turističke organizacije Crne Gore u ovom gradu, zatim 7. maja prezentacija tokom sajma u Tuzli, 8.maja prezentacija u Banja Luci, čime će biti završene prezentacije na tržištu Bosne i Hercegovine. Ujedno u periodu od 6. do 8.maja biće održan i sajam turizma u Prištini gde će NTO CG učestvovati u saradnji sa opštinom Ulcinj. Na tržištu Makedonije biće održana prezentacija 11.maja, a nakon toga slede prezentacije na tržištu Slovenije (Ljubljana i Maribor). NTO CG u saradnji sa turističkom privredom planira prezentacije i na tržištu Albanije i Mađarske. Osim nastupa na sajmovima i jednodnevnih prezentacija i pres konferencija, u narednom periodu kampanja će se sprovoditi i na preko 18 medijskih kuća u regionu, zatim slede i outdoor bilbord kampanje u Beogradu, Novom Sadu, Makedoniji i Bosni i Hercegovini. Za ovogodišnju pojačanu kampanju Vlada Crne Gore je obezbedila dodatnih 480.000 eura. Na pitanje novinara vezano za informaciju po kojoj je Turistička organizacija Srbije sprovela anketu u kojoj je samo 3% ispitanika bilo zainteresovana da provede svoj odmor u Crnoj Gori, direktor Radović je informisao medije da takva anketa nije nikada sprovedena od strane Turističke organizacije Srbije. Turisti iz Srbije su svake godine u velikom broju letovali u Crnoj Gori, o čemu govori i podatak da je Crnu Goru prošle godine posetilo preko 400.000 turista sa tržišta Srbije. PR služba Nacionalne turističke organizacije Crne Gore

Carlsson RS: tuning za Mercedes-Benz GL

Carlsson RS: tuning za Mercedes-Benz GL

Kompanija Carlsson je gigantski SUV, Mercedes-Benz GL, opremila felnama prečnika 22 inča, sa pneumaticima 295/35 R22 (4189 eur), aerokitom sa dnevnm LED svetlima, duplim maglenkama, pragovima i branicima (8499 eur), kao i 30 mm nižim oslanjanjem (1099 eur)...
Ferrari 458 Italia: naslednik legendarnog F430 je pred nama

Ferrari 458 Italia: naslednik legendarnog F430 je pred nama

Supersportski automobil snova je tu! Naslednik legendarnog Ferrari F430 kuca na vrata sa boljim ubrzanjem, većom maksimalnom brzinom, modernijom tehnikom i savršenim dizajnom. To je ono što fanovi očekuju od novog Ferrarija. Pored toga, novi model je neznatno veći od prethodnika, ali su konstruktori iz Maranella posebnu pažnju posvetili smanjenju potrošnje i zaštiti životne okoline...
Honda Accord na vrhu liste pouzdanosti

Honda Accord na vrhu liste pouzdanosti

Honda Accord proglašena je za najpouzdaniji automobil na britanskim putevima prema istraživanju nedeljnika “Which?“. Istraživanje, sprovedeno na 84.000 vozila, pokazalo je da Honda Accord vlasnicima ne zadaje nikakve probleme, a čak 98,5% ispitanika je izjavilo da njihovo vozilo tokom prethodne godine nije zahtevalo ni najmanja ulaganja u smislu popravki...
Ehom-Auto - Hyundai uskoro na novoj adresi

Ehom-Auto - Hyundai uskoro na novoj adresi

S namerom da većinu poslovnih aktivnosti u Beogradu skoncentriše na jednoj lokaciji, kompanija Ehom d.o.o. odlučila se za preseljenje firme Ehom-Auto, zvaničnog distributera i servisera Hyundai automobila, iz sadašnjih objekata u ulici Svetog Nikole 43, u svoj poslovni centar na adresi Severni bulevar 6, i to počevši od 1. septembra ove godine.
Suzuki slavi sto godina postojanja

Suzuki slavi sto godina postojanja

Suzuki ove godine, kao i mnoge druge automobilske kompanije, slavi sto godina postojanja. Sve je počelo u Južnom Japanu, u oktobru 1909. godine, kada je Michio Suzuki osnovao firmu, koja je prvo proizvodila mašine za tkanje...
Lexus IS-F u službi britanske policije

Lexus IS-F u službi britanske policije

Policajski Lexus verovatno je nešto poslednje, što biste želeli da vidite u retrovizoru. Britanska policija svoj vozni park dopunila je novim Lexus autombilima. I to, ne bilo kojim. Radi se o najbržem modelu koji japanska kompanija nudi - Lexus IS-F...
Renault Twingo E-Tech electric (2026)
Slika nedelje