AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nacionalna turistička organizacija Crne Gore - Promotivne akcije

Nacionalna turistička organizacija Crne Gore - Promotivne akcije

Na pres konferenciji, koja je nedavno održana u Nacionalnoj turističkoj organizaciji Crne Gore, direktor Saša Radović informisao je prisutne o realizovanim i predstojećim promotivnim aktivnostima koje Nacionalna turistička organizacija Crne Gore sprovodi na tržištu Regiona...

Tom prilikom, Radović je upoznao medije da se ove godine sprovodi intezivna i pojačana promocija, u saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama i zainteresovanim predstavnicima crnogorske turističke privrede na tržištima Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Hrvatske, Makedonije, Kosova, Madjarske i Albanije. Tržište Regiona je izuzetno bitno, imajući u vidu da je oko 70% ukupnog broja turista upravo sa ovih tržišta. Promocija je usmerena na upoznavanje javnosti sa novinama u turističkoj ponudi u odnosu na prošlu godinu, prvenstveno kada je u pitanju razvoj infrastrukture (saobraćajne, komunalne...), kvalitet direktne turističke ponude (kvalitet smeštaja, vanpansionske ponude, specifične ponude ..), kao i aktuelna cenovna politika i konkurentnost za sezonu 2009. Prezentaciju u okviru ovogodišnjeg Roadshow-a već su održane u Nišu, Novom Sadu, Subotici, Zrenjaninu, Kraljevu, Čačku, Kragujevcu čime je zaokružen prvi segment prezentacija u Srbiji. Na ovim prezentacijima prisustvovalo preko 320 zvanica, od čega je ukupno preko 170 ili više od 50% bilo predstavnika stručne javnosti tj regionalnih i lokalnih medija i turističkih agencija (preko 80 predstavnika reg.i lokalnih medija i 90 turističkih agencija). Od 5.maja, počinje drugi krug prezentacija i to u: Sarajevu gde će ujedno biti organizovana i pres konferencija povodom otvaranja predstavništva Nacionalne turističke organizacije Crne Gore u ovom gradu, zatim 7. maja prezentacija tokom sajma u Tuzli, 8.maja prezentacija u Banja Luci, čime će biti završene prezentacije na tržištu Bosne i Hercegovine. Ujedno u periodu od 6. do 8.maja biće održan i sajam turizma u Prištini gde će NTO CG učestvovati u saradnji sa opštinom Ulcinj. Na tržištu Makedonije biće održana prezentacija 11.maja, a nakon toga slede prezentacije na tržištu Slovenije (Ljubljana i Maribor). NTO CG u saradnji sa turističkom privredom planira prezentacije i na tržištu Albanije i Mađarske. Osim nastupa na sajmovima i jednodnevnih prezentacija i pres konferencija, u narednom periodu kampanja će se sprovoditi i na preko 18 medijskih kuća u regionu, zatim slede i outdoor bilbord kampanje u Beogradu, Novom Sadu, Makedoniji i Bosni i Hercegovini. Za ovogodišnju pojačanu kampanju Vlada Crne Gore je obezbedila dodatnih 480.000 eura. Na pitanje novinara vezano za informaciju po kojoj je Turistička organizacija Srbije sprovela anketu u kojoj je samo 3% ispitanika bilo zainteresovana da provede svoj odmor u Crnoj Gori, direktor Radović je informisao medije da takva anketa nije nikada sprovedena od strane Turističke organizacije Srbije. Turisti iz Srbije su svake godine u velikom broju letovali u Crnoj Gori, o čemu govori i podatak da je Crnu Goru prošle godine posetilo preko 400.000 turista sa tržišta Srbije. PR služba Nacionalne turističke organizacije Crne Gore

Honda najavljuje početak proizvodnje modela CR-Z

Honda najavljuje početak proizvodnje modela CR-Z

Novi izvršni direktor Honde, Takanobu Ito, predstavio je planove za početak prodaje sportskog hibridnog modela CR-Z u Japanu i to već od februara sledeće godine, a datum početka prodaje ovog kupea u zemljama EU biće objavljen u poslednjem kvartalu 2009...
Mercedes-Benz S 400 HYBRID - ekologija nije luksuz

Mercedes-Benz S 400 HYBRID - ekologija nije luksuz

Premium limuzina Mercedes-Benz S 400 HYBRID ima ekskluzivan dizajn, optimalan komfor i progresivne inovacije. Ovo je automobil koji nam još jednom potvrđuje da razvoj najviše klase automobila ne mora biti u koliziji sa brigom za životnu okolonu...
Euro Sumar - Suzuki motocikli s letnjim popustom i do 1.200 evra!

Euro Sumar - Suzuki motocikli s letnjim popustom i do 1.200 evra!

U sred sezone, kada se motocikli najviše voze i najčešće kupuju, ljubiteljima dvotočkaša sa Suzukijevim znakom generalni zastupnik i uvoznik, beogradski Euro Sumar, nudi mogućnost za dobru trgovinu – značajan popust za neke modele iz ovogodišnje i prošlogodišnje proizvodnje...
Peugeot 207 Economique

Peugeot 207 Economique

Volkswagen ima BlueMotion, Mercedes ima Bluetec, Ford je predstavio ECOnetic, Seat ima Ecomotive, a svoju brigu za ekologiju i potrošnju Peugeot nam pokazuje novom verzijom modela 207, pod imenom Peugeot 207 Economique...
Hyundai Auto Beograd -  ’’NBG Car Show’’ na Ušću

Hyundai Auto Beograd - ’’NBG Car Show’’ na Ušću

U subotu 18.07.2009. god. na prostoru ispred cluba ’’Asterix’’ na Ušću održana je manifestacija ’’NBG Car Show’’ koju su organizovali Hyundai Auto Beograd i Opština Novi Beograd. Akcija je održana u okviru već tradicionalne manifestacije opštine Novi Beograd-Novobeogradsko leto...
Nova Opel Astra: snažne sportske linije i elegantni detalji

Nova Opel Astra: snažne sportske linije i elegantni detalji

Nova Opel Astra donosi u kompaktnu klasu svoju vlastitu interpretaciju nagrađivane Opelove dizajnerske filozofije koja spaja umetničku skulpturalnost sa nemačkom preciznošću, prvi put viđenu kod Insignije. Njene snažne sportske linije i elegantni detalji doprinose privlačnom novom izgledu...
Mercedes-Benz anketa i nagradno putovanje za dobitnike

Mercedes-Benz anketa i nagradno putovanje za dobitnike

Kompanija Mercedes-Benz Serbia i Crna Gora već petu godinu sprovodi anketu o zadovoljstvu kupaca. U istraživanju o zadovoljstvu u protekloj godini učestvovalo je ukupno 2902 ispitanika u sledećim kategorijama: postprodaja, prodaja kombi dostavnih vozila i prodaja putničkih vozila.
Lancia Ypsilon Rally2 HF Integrale
Slika nedelje