AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nacionalna turistička organizacija Crne Gore - Promotivne akcije

Nacionalna turistička organizacija Crne Gore - Promotivne akcije

Na pres konferenciji, koja je nedavno održana u Nacionalnoj turističkoj organizaciji Crne Gore, direktor Saša Radović informisao je prisutne o realizovanim i predstojećim promotivnim aktivnostima koje Nacionalna turistička organizacija Crne Gore sprovodi na tržištu Regiona...

Tom prilikom, Radović je upoznao medije da se ove godine sprovodi intezivna i pojačana promocija, u saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama i zainteresovanim predstavnicima crnogorske turističke privrede na tržištima Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Hrvatske, Makedonije, Kosova, Madjarske i Albanije. Tržište Regiona je izuzetno bitno, imajući u vidu da je oko 70% ukupnog broja turista upravo sa ovih tržišta. Promocija je usmerena na upoznavanje javnosti sa novinama u turističkoj ponudi u odnosu na prošlu godinu, prvenstveno kada je u pitanju razvoj infrastrukture (saobraćajne, komunalne...), kvalitet direktne turističke ponude (kvalitet smeštaja, vanpansionske ponude, specifične ponude ..), kao i aktuelna cenovna politika i konkurentnost za sezonu 2009. Prezentaciju u okviru ovogodišnjeg Roadshow-a već su održane u Nišu, Novom Sadu, Subotici, Zrenjaninu, Kraljevu, Čačku, Kragujevcu čime je zaokružen prvi segment prezentacija u Srbiji. Na ovim prezentacijima prisustvovalo preko 320 zvanica, od čega je ukupno preko 170 ili više od 50% bilo predstavnika stručne javnosti tj regionalnih i lokalnih medija i turističkih agencija (preko 80 predstavnika reg.i lokalnih medija i 90 turističkih agencija). Od 5.maja, počinje drugi krug prezentacija i to u: Sarajevu gde će ujedno biti organizovana i pres konferencija povodom otvaranja predstavništva Nacionalne turističke organizacije Crne Gore u ovom gradu, zatim 7. maja prezentacija tokom sajma u Tuzli, 8.maja prezentacija u Banja Luci, čime će biti završene prezentacije na tržištu Bosne i Hercegovine. Ujedno u periodu od 6. do 8.maja biće održan i sajam turizma u Prištini gde će NTO CG učestvovati u saradnji sa opštinom Ulcinj. Na tržištu Makedonije biće održana prezentacija 11.maja, a nakon toga slede prezentacije na tržištu Slovenije (Ljubljana i Maribor). NTO CG u saradnji sa turističkom privredom planira prezentacije i na tržištu Albanije i Mađarske. Osim nastupa na sajmovima i jednodnevnih prezentacija i pres konferencija, u narednom periodu kampanja će se sprovoditi i na preko 18 medijskih kuća u regionu, zatim slede i outdoor bilbord kampanje u Beogradu, Novom Sadu, Makedoniji i Bosni i Hercegovini. Za ovogodišnju pojačanu kampanju Vlada Crne Gore je obezbedila dodatnih 480.000 eura. Na pitanje novinara vezano za informaciju po kojoj je Turistička organizacija Srbije sprovela anketu u kojoj je samo 3% ispitanika bilo zainteresovana da provede svoj odmor u Crnoj Gori, direktor Radović je informisao medije da takva anketa nije nikada sprovedena od strane Turističke organizacije Srbije. Turisti iz Srbije su svake godine u velikom broju letovali u Crnoj Gori, o čemu govori i podatak da je Crnu Goru prošle godine posetilo preko 400.000 turista sa tržišta Srbije. PR služba Nacionalne turističke organizacije Crne Gore

Turistička ponuda Crne Gore predstavljena na sajmu turizma u Kelnu

Turistička ponuda Crne Gore predstavljena na sajmu turizma u Kelnu

Nacionalna turistička organizacija Crne Gore, četvrtu godinu za redom, predstavlja turističku ponudu Crne Gore na sajmu RDA, koji se ove godine održava od 04. do 06. avgusta u Kelnu i predstavlja najveći evropski sajam specijalizovanog autobuskog turizma sa sve većim akcentom na grupna putovanja...
Mazda u julu - Mazda2 i Mazda3 letnji pobednici

Mazda u julu - Mazda2 i Mazda3 letnji pobednici

Uprkos tradicionalno mirnijoj letnjoj sezoni, prodajni rezultati kompanije Mazda Srbija i Crna Gora su i dalje u zoni stabilnosti. Od početka godine, u kompaniji Mazda Srbija i Crna Gora prodato je ukupno 480 vozila (10% više u odnosu na isti period 2008. godine)...
Maxmoment moto -  Promotivne cene za zaštitu motocikala

Maxmoment moto - Promotivne cene za zaštitu motocikala

Specijalozovana prodavnica opreme za motocikliste, Maxmoment moto, po posebnim, osetno nižim cenama - od 980 do 4.800 dinara - nudi širok izbor zaštite za motocikale i skutere od krađe. Kompletan asortiman opreme za ovu namenu je iz uvoza, a među glavnim isporučiocima je jedan od najrenomiranijih proizvođača – italijanska kompanija Lampa...
Milan Markov - Pobednik Karting Kupa za Amatere 2009

Milan Markov - Pobednik Karting Kupa za Amatere 2009

U nedelju, 2. avgusta, na kartodromu Ada Huja u Beogradu, čak 60 takmičara se borilo za naslov pobednika Karting Kupa za Amatere 2009, koji je održan u organizaciji Karting Amaterske Lige (KAL) Beograda. Pehar `na tri sprata`, koji je za pobednika obezbedio pokrovitelj takmičenja Sportski Auto Moto Savez Beograda, osvojio je dvadesetosmogodišnji Milan Markov iz Pančeva !
Mitsubishi Motors - rezultati za prvi fiskalni kvartal

Mitsubishi Motors - rezultati za prvi fiskalni kvartal

Kompanija Mitsubishi Motors Corporation (MMC) objavila je poslovne rezultate za prvi kvartal fiskalne godine 2009 (period od 1. aprila do 30. juna 2009. godine). Japanska kompanija objavila je čist gubitak u navedenom periodu od 27,8 milijardi jena...
Chevy saveti kako zabaviti decu u automobilu

Chevy saveti kako zabaviti decu u automobilu

Da li planirate ići na godišnji odmor automobilom sa decom? Jeste li sigurni? Duga putovanja mogu ostati u najlepšem sećanju, ali mogu biti i vrlo stresna. Kada deca moraju provesti sate u ograničenom prostoru automobila, često se dogodi da na zadnjem sedištu planu svađe, a tu je i konstantna podloga u vidu pitanja: „Koliko još ima?“
Chevy saveti za duga putovanja

Chevy saveti za duga putovanja

Kako da sigurno stignete na odredište i pritom budete odmorni? Kada ste sasvim sigurni da vam je automobil u dobrom stanju, prtljag sigurno smešten i svi putnici vezani, spremni ste da krenete na put. Ali čak i ako se radujete odmoru koji odmah sledi, duga putovanja su stresna i zahtevaju veliki napor. Sledeći Chevrolet-ovi saveti mogli bi vam pomoći da sigurno stignete na svoje odredište i pritom se što manje umorite...
Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje