Najnovije vesti iz auto industrije
Opel Insignia na vrhu Evrope!
Objavljeno: 04.05.2009.
Evropski automobil za 2009. godinu je takođe prvi izbor Evropskih kupaca automobila: Zahvaljujući spektakularnom lansiranju Insignie na tržište, Opel sada vodi u D segmentu automobila u Evropi. U prvom kvartalu prodaje Insignie, Opel je iznenadio i nadmašio sve konkurente u Evropi u ovom segmentu...
Zbog visoke potražnje za novi Opel tri ekstra smene će biti uvedene u maju. Broj primljenih porudžbina je već prešao cifru od 100 000!
“Insignia pokazuje vrlo dobar potencijal osvajanja, sve do kupaca klasičnih premijum brendova.” - izjavio je Alain Visser, podpredsednik Opela u GME. “To je simbol naših performansi i sposobnosti – pokazuje šta Opel može učiniti.”
U Nemačkoj Opel je pokazao snažno oružje u D segmentu: prodaja je u prvom kvartalu skočila 82% u odnosu na isti period prošle godine. „Zahvaljujući svojoj naprednoj tehnologiji Insignia postiže neverovatnu popularnost i na taj način, Opel može dostići više margine sa Insigniom nego sa svojim prethodnim modelima. Ovo je veoma važno za budućnost Opela.” - dodaje Visser.

Око 56% kupaca izabralo je novu generaciju Adaptive Forward Lighting (AFL+) sa devet funkcija. Drugih 80% naloga uključuju DVD navigacioni sistem sa kolor ekranom, a 35% izabralo je FlexRide sistem. Blizu dve trećine kupaca Insignije želi da vozi sa najboljim gumama: 40% odabralo je 18-inčne gume i svaki treći kupac 17-inčne gume. Svaki drugi kupac bira “Aktion gesunder Rücken” – ortopedski sertifikovana sedišta. Daleko najpopularniji motor je 2.0 CDTI sa 160 KS poručen od svakog trećeg kupca. Konačno, polovina kupaca se odlučuje za dizel motore.

Kao i u većini evropskih zemalja Insignia i na domaćem tržištu ostvaruje fantastične rezultate! Već od februara Insignia je zauzela vodeću poziciju u svom segmentu sa tržišnim učešćem od 13% i konstantnim rastom prodaje. Interesantan je i podatak da je više od polovine poručenih modela sa najboljim paketima opreme.
Insignia Sports Tourer, karavan verzija koja je vec prisutna u slonima širom Evrope, projektovana je da donese nove momente porodici Insignije. Najnoviji član, Insignia ecoFLEX, nudi dinamične vozne performanse sa niskom emisijom CO2 od - samo 136g/km i potrošnjom goriva od 5,2 litara na 100km. Insignia ecoFLEX će biti na tržistu ovog leta.
GM Europe PR
Novi izvršni direktor Honde, Takanobu Ito, predstavio je planove za početak prodaje sportskog hibridnog modela CR-Z u Japanu i to već od februara sledeće godine, a datum početka prodaje ovog kupea u zemljama EU biće objavljen u poslednjem kvartalu 2009...
Premium limuzina Mercedes-Benz S 400 HYBRID ima ekskluzivan dizajn, optimalan komfor i progresivne inovacije. Ovo je automobil koji nam još jednom potvrđuje da razvoj najviše klase automobila ne mora biti u koliziji sa brigom za životnu okolonu...
U sred sezone, kada se motocikli najviše voze i najčešće kupuju, ljubiteljima dvotočkaša sa Suzukijevim znakom generalni zastupnik i uvoznik, beogradski Euro Sumar, nudi mogućnost za dobru trgovinu – značajan popust za neke modele iz ovogodišnje i prošlogodišnje proizvodnje...
Kompanija Toyota Motor Europe potvrdila je da će od polovine sledeće godine u Velikoj Britaniji početi proizvodnju hibridne verzije hatchback modela Auris. Auris će postati prvi hibridni Toyota automobil proizveden u Evropi...
Volkswagen ima BlueMotion, Mercedes ima Bluetec, Ford je predstavio ECOnetic, Seat ima Ecomotive, a svoju brigu za ekologiju i potrošnju Peugeot nam pokazuje novom verzijom modela 207, pod imenom Peugeot 207 Economique...
"Downsizing" se nastavlja. Mercedes-Benz nedavno je objavio da će u septembru mesecu proširiti ponudu motora u modelu E klasa. Novi osnovni motori biće četvorocilindrični benzinski E 200 CGI, snage 183 konjske snage i dizel E 200 CDI od 136 KS...
U subotu 18.07.2009. god. na prostoru ispred cluba ’’Asterix’’ na Ušću održana je manifestacija ’’NBG Car Show’’ koju su organizovali Hyundai Auto Beograd i Opština Novi Beograd. Akcija je održana u okviru već tradicionalne manifestacije opštine Novi Beograd-Novobeogradsko leto...
Nova Opel Astra donosi u kompaktnu klasu svoju vlastitu interpretaciju nagrađivane Opelove dizajnerske filozofije koja spaja umetničku skulpturalnost sa nemačkom preciznošću, prvi put viđenu kod Insignije. Njene snažne sportske linije i elegantni detalji doprinose privlačnom novom izgledu...
Kompanija Mercedes-Benz Serbia i Crna Gora već petu godinu sprovodi anketu o zadovoljstvu kupaca. U istraživanju o zadovoljstvu u protekloj godini učestvovalo je ukupno 2902 ispitanika u sledećim kategorijama: postprodaja, prodaja kombi dostavnih vozila i prodaja putničkih vozila.