Najnovije vesti iz auto industrije
“Crown” i “Camry Hybrid” za tržište Kine predstavljeni u Šangaju
Objavljeno: 30.04.2009.
Toyota Motor Corporation (TMC) 20. aprila je premijerno predstavila novu verziju modela “Crown” i “Camry Hybrid”, za tržište Kine, tokom konferencije za medije kojoj je prisustvovao predsednik TMC Katsuaki Watanabe, na 13. Međunarodnoj izložbi automobilske industrije u Šangaju...
TMC, na osnovu svoje politike “klijent na prvom mestu”, već aktivno predstavlja vozila u Kini koja su specifična za to tržište. Za novi Crown, razvojni tim TMC sproveo je iscrpnu analizu stanja na putevima i vozačkih navika u Kini, u cilju poboljšanja elemenata kao što su udobnost u vožnji i performanse bezbednosti - samo da bi došao do vozila koje sveobuhvatno ispunjava potrebe kupaca u Kini.
Što se tiče vozila Camry Hybrid, TMC je na konferenciji za medije objavila planove za proizvodnju i prodaju ovog automobila u Kini u bliskoj budućnosti. TMC je hibridne sisteme postavila kao ključnu tehnologiju koja doprinosi čistijim izduvnim emisijama, smanjenju emisija CO² i većoj efikasnosti goriva. U 2005. godini, TMC je u Kini napravila prvu proizvodnu bazu van Japana, u zajedničkom vlasništvu, za svoje ključno i reprezentativno hibridno vozilo “Prius”. TMC je takođe predstavila hibridne modele Lexus LS, GS i RX za tržište Kine i namerava da i dalje popularizuje hibridna vozila širom sveta.
U govoru na konferenciji za medije Watanabe je rekao: “TMC ima visoka očekivanja i nadu za budućnost automobilske industrije u Kini. Mi nastojimo da postignemo održivi razvoj industrije radeći zajedno sa ljudima u Kini, kineskom automobilskom industrijom, našim partnerima, dilerima i snabdevačima.”
Toyota Srbija PR
Na sajmu automobila u Frankfurtu biće predstavljena druga generacija klasika među korejskim SUV modelima - Kia Sorento. Kia obećava poboljšanje voznih osobina na asfaltnim putevima, bez ograničenja terenskih sposobnosti...
Svetska premijera modernizovanog modela Kia Cee'd i zvanično je potvđena za frankfurtski sajam automobila u septembru mesecu. Pred nama su prve zvanične informacije i fotografije redizajniranog modela Kia Cee'd, čija prodaja startuje u septembru mesecu...
Beogradjanin Goran Cvetković dobitnik je automobila Volkswagen Polo u trećem kolu „Igraj i osvoji! Velika letnja OMV nagradna igra“. Kao drugu nagradu pet srećnih OMV mušterija dobilo je GPS uređaj za automobil...
Časopis Autobild objavio je nove informacije o novom elektromobilu Nissan Leaf. Prodaja Nissanovog elektromobila u Nemačkoj startuje 2011. godine, a očekivanja su da će cena biti ispod granice od 20.000 eura...
I pored svetske finansijske krize, i "invazije" ekoloških modela, čini se da će ovogodišnji sajam automobila u Frankfurtu zadovoljiti i fanove sportskih modela. Posle Ferrarija 458 Italia, facelift modela Porsche 911 Turbo, Mazde MX-5 Superlight, tamo će debitovati i dugo očekivani Aston Martin Rapide...
Prošle godine, Porsche je predstavio unapređenu verziju modela Carrera, Carrera 4 i GT3, a ove godine, na sajmu automobila u Frankfurtu, svetlost dana ugledaće osveženi Turbo. Prvi put, posle 35 godina egzistencije modela 911, Porsche nam predstavlja potpuno novi motor...
Za najbrutalniji BMW X5 pobrinuo se poznati tjuner, G-Power. Tjunerska kuća, koja se proslavila po unapređenjima na M modelima bavarskog proizvođača, ovoga puta ustremila se na BMW X5, kako bi iz njega izvukla maksimum...
Kompanija Toyota Frey Austria ugostila je novog potpredsednika kompanije Toyota Motor Corporation i bivšeg predsednika Toyota Motor Corporation (TMC), gospodina Katsuaki Watanabea, na ceremoniji početka izgradnje objekta koji će biti prvi austrijski ekološki prodajni objekat. Salzburg je jedno od tri izabrana mesta, u Francuskoj, Austriji i Sloveniji, gde će biti izgrađeni prodajni objekti koji ne zagađuju životnu sredinu...
Novi vlasnici su prošlog meseca u Evropi registrovali 104.531 putnički automobil marke Opel, što je povećalo tržišni udeo Opela u pomenutom mesecu na 7,2 % (jul 2008: 6,45 %). U periodu od januara do jula tekuće godine, tržišni udeo Opela u Evropi iznosi 7,03 %, što ovu nemačku marku svrstava na treće mesto...